In SG ... "Hoe moet dit? Reken truukje" ... waarom moest ie op slot? Hij is zomaar gesloten, de mod heeft geen reden gegeven waarom ... ''t was toch niet echt forum-misbruik, of wel soms
Mag ie niet weer open?
''t is een leuk trucje.... maar wat moet het GoT ermee...
''t komt er toch op neer dat een getal wordt gecreeerd dat niet op de rekenmachine kan....
als dat het enige is, dan is het niet echt boeiend
''t komt er toch op neer dat een getal wordt gecreeerd dat niet op de rekenmachine kan....
Verwijderd
er moet een uitkomst uit te halen zijn...je kan er nl een prijs mee winnen enzo dus ik was eigenlijk wel benieuwd...maar nee hoor..Op woensdag 09 mei 2001 19:01 schreef ecteinascidin het volgende:
''t is een leuk trucje.... maar wat moet het GoT ermee...
PATS-BOEM
slotje
Precies. Er werd bij verteld dat het iets met logaritmen moet zijn. Het is dus niet zomaar een getal van 1000 cijfers ofzow. Er moet een verkorte schrijf-wijze voor zijn met logaritmen. Flauw om ''m meteen dicht te gooien al voordat er fatsoenlijke reacties zijn geweest.Op woensdag 09 mei 2001 19:06 schreef hazes het volgende:
[..]
er moet een uitkomst uit te halen zijn...je kan er nl een prijs mee winnen enzo dus ik was eigenlijk wel benieuwd...maar nee hoor..
PATS-BOEM
slotje
Ik vond ''t ook wel interessant... ik ga me echter niet bemoeien met SG. Ik heb weliswaar de rechten ''m te openen, maar dat doe ik niet aangezien ik verantwoordelijk ben voor Netwerken en niet voor General Chat.
Nou ... kom op, open hem dan gewoon weerOp woensdag 09 mei 2001 19:16 schreef havana het volgende:
Ik vond ''t ook wel interessant... ik ga me echter niet bemoeien met SG. Ik heb weliswaar de rechten ''m te openen, maar dat doe ik niet aangezien ik verantwoordelijk ben voor Netwerken en niet voor General Chat.
Haha, nee ik ga niet mijn mede-crewleden afvallen.... hé ik hoor dat ie weer open is
mmm, als dat topic inderdaad deze reacties oproept dan mag ie open...
laat dan de reacties idd ontopic zijn, anders nooit meer rekensommen op SG
laat dan de reacties idd ontopic zijn, anders nooit meer rekensommen op SG
mja, slotje voor truuk is goed, maar dit is gewoon wiskundig dillema en dus echt geen slotje waard!
Zoals we in SU zouden zeggen:
Case Closed
misschien moeten we een "Stoute Mod''s forum" in het leven moeten roepen
Case Closed
misschien moeten we een "Stoute Mod''s forum" in het leven moeten roepen
Pagina: 1