[topic=159856]
''t betreffende modje was niet zo bijdehand ''t erbij te zetten, dus mag ie ''t hier vertellen
''t betreffende modje was niet zo bijdehand ''t erbij te zetten, dus mag ie ''t hier vertellen
Ofdat teveel mensen de grenzen aan het uitproberen zijn.Op woensdag 09 mei 2001 16:50 schreef KroZNaXsZ het volgende:
Dus als ik ''t goed begrijp is ''t dichtgooien van topics ondertussen een soort machtspelletje geworden ofzo? Lijkt mij toch een duidelijk teken dat er hier te veel mensen zomaar tot modje worden omgetoverd.
Ik heb het topic is LSD nog Alive niet gelezen maar als je het topic na 200 replies sluit zonder reden dan kan ik wel begrijpen dat iemand verhaal haalt.Op woensdag 09 mei 2001 16:56 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Ofdat teveel mensen de grenzen aan het uitproberen zijn.
Verwijderd
als er reed voor sluiten bij staat..tsja..wat moet je danOp woensdag 09 mei 2001 17:04 schreef Tom het volgende:
Is het tegenwoordig in de mode om te gaan zeuren over je geclosede topic
Verwijderd
gewoon de gene die oftopic gaat ff waarschuwen..simpel..en niet de topic sluitenOp woensdag 09 mei 2001 17:15 schreef Artwido het volgende:
[..]
Ik vind het overigens dat soms goede topics verpest worden door users die idd onzin als reply posten. Het is jammer dat dan zo een topic dicht moet. Kunnen duidelijke onzin replies daar niet tussenuit gefilterd worden door jullie?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
misschien een idee om een paar van de offtopic posts te editen en in en in de posts zelf te vermelden dat ie offtopic is, en dat er dus niet op gereageerd mag worden?Op woensdag 09 mei 2001 17:20 schreef Jaymz het volgende:
Probleem bij topics die offtopic gaan (en snel gaan) is dat de kans volgens mij best wel groot is dat je "waarschuwingsreactie" best wel eens niet gelezen kan worden.
''T is mij iig wel eens opgevallen. Iemand waarschuwd voor het Offtopic gaan, en men gaat gewoon door. Sja, wat doe je dan ?
da''s weer extreem veel werk als je dat een beetje consequent wil doen..Op woensdag 09 mei 2001 18:17 schreef KroZNaXsZ het volgende:
misschien een idee om een paar van de offtopic posts te editen en in en in de posts zelf te vermelden dat ie offtopic is, en dat er dus niet op gereageerd mag worden?
Correct, ik ben echt niet te lui om een beetje topic ''uit te dunnen'' ofzo maar 150 reacties beoordelen op inhoud en evt editten kost me te veel tijd.Op woensdag 09 mei 2001 18:41 schreef poohbeer het volgende:
da''s weer extreem veel werk als je dat een beetje consequent wil doen..
Verwijderd
2 dagen preciesOp woensdag 09 mei 2001 19:46 schreef GaMbiNo het volgende:
Ben ik de enige die het opvalt dat Hazes nou al daaaaaaaagen aan het zeuren is over over topics die al dan niet gesloten moeten worden/mogen???
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq