Toon posts:

[BC3] waarom lsd topic dicht???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=159856]

''t betreffende modje was niet zo bijdehand ''t erbij te zetten, dus mag ie ''t hier vertellen

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op verplichting van je collegauser

[topic=176261]

Sorry, maar het moest...
PS, wil je zijn adres nog?

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik ''t goed begrijp is ''t dichtgooien van topics ondertussen een soort machtspelletje geworden ofzo? Lijkt mij toch een duidelijk teken dat er hier te veel mensen zomaar tot modje worden omgetoverd. :r

Verwijderd

modjes zijn toch aansprakelijk te stellen bij gesloten topics :?

hoest nou :? :(

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:45

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 09 mei 2001 16:50 schreef KroZNaXsZ het volgende:
Dus als ik ''t goed begrijp is ''t dichtgooien van topics ondertussen een soort machtspelletje geworden ofzo? Lijkt mij toch een duidelijk teken dat er hier te veel mensen zomaar tot modje worden omgetoverd. :r
Ofdat teveel mensen de grenzen aan het uitproberen zijn.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Don''t blame us.... Je collega/medeSGér heeft je deze streek gelevert.

van ons mocht ''t wel open blijven, maar omdat we schijnbaar consequent moeten zijn is het pech..

Jammer dat sommige mensen niet snappen dat als de crew coulant is dat het een gunst is (oid)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Is het tegenwoordig in de mode om te gaan zeuren over je geclosede topic :?

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Op woensdag 09 mei 2001 16:56 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Ofdat teveel mensen de grenzen aan het uitproberen zijn.
Ik heb het topic is LSD nog Alive niet gelezen maar als je het topic na 200 replies sluit zonder reden dan kan ik wel begrijpen dat iemand verhaal haalt.

Als je dit dan afdoet met de mededeling dat teveel mensen de grenzen aan het uitproberen zijn dan vind ik dat niet bepaald een goed argument.

Ik vind het overigens dat soms goede topics verpest worden door users die idd onzin als reply posten. Het is jammer dat dan zo een topic dicht moet. Kunnen duidelijke onzin replies daar niet tussenuit gefilterd worden door jullie?

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 17:04 schreef Tom het volgende:
Is het tegenwoordig in de mode om te gaan zeuren over je geclosede topic :?
als er reed voor sluiten bij staat..tsja..wat moet je dan :?

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 17:15 schreef Artwido het volgende:

[..]

Ik vind het overigens dat soms goede topics verpest worden door users die idd onzin als reply posten. Het is jammer dat dan zo een topic dicht moet. Kunnen duidelijke onzin replies daar niet tussenuit gefilterd worden door jullie?
gewoon de gene die oftopic gaat ff waarschuwen..simpel..en niet de topic sluiten :)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:45

Jaymz

Keep on moving !

Probleem bij topics die offtopic gaan (en snel gaan) is dat de kans volgens mij best wel groot is dat je "waarschuwingsreactie" best wel eens niet gelezen kan worden.

''T is mij iig wel eens opgevallen. Iemand waarschuwd voor het Offtopic gaan, en men gaat gewoon door. Sja, wat doe je dan ?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Vroeg ik me idd ook al af. Oke het ging ms niet helemaal meer over LSD maar wel over aanverwante zaken dus van echt offtopic gedrag was geen sprake. Er werd normaal over gepraat zonder eik echt geklooi. En een opsomtopic was het ook niet echt.
Stonden gewoon nuttige bijdragen van mensen in over hun ervaringen zowel positief als negatief.
Dus waarom die nou dicht was :? Omdat een of andere matennaaier pissed was dat zijn topic dicht ging.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
nou, die thread ging dus echt niet zo erg offtopic om er een slot op te gooien hoor. Zooi als DMT enzo heeft nog best wel met LSD te maken, dus wat mij betreft gaat dat slotje er weer af.. Ik wilde namelijk net een reply plaatsen :)

• BC3 Victim
inderdaad

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

[topic=176471]

* floep * weer ineens weg zonder reden gegeven in topic...errug leuk hoor :(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 mei 2001 17:20 schreef Jaymz het volgende:
Probleem bij topics die offtopic gaan (en snel gaan) is dat de kans volgens mij best wel groot is dat je "waarschuwingsreactie" best wel eens niet gelezen kan worden.

''T is mij iig wel eens opgevallen. Iemand waarschuwd voor het Offtopic gaan, en men gaat gewoon door. Sja, wat doe je dan ?
misschien een idee om een paar van de offtopic posts te editen en in en in de posts zelf te vermelden dat ie offtopic is, en dat er dus niet op gereageerd mag worden?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op woensdag 09 mei 2001 18:17 schreef KroZNaXsZ het volgende:
misschien een idee om een paar van de offtopic posts te editen en in en in de posts zelf te vermelden dat ie offtopic is, en dat er dus niet op gereageerd mag worden?
da''s weer extreem veel werk als je dat een beetje consequent wil doen..

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 09 mei 2001 18:41 schreef poohbeer het volgende:
da''s weer extreem veel werk als je dat een beetje consequent wil doen..
Correct, ik ben echt niet te lui om een beetje topic ''uit te dunnen'' ofzo maar 150 reacties beoordelen op inhoud en evt editten kost me te veel tijd.

• BC3 Victim
Ben ik de enige die het opvalt dat Hazes nou al daaaaaaaagen aan het zeuren is over over topics die al dan niet gesloten moeten worden/mogen??? :?

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 19:46 schreef GaMbiNo het volgende:
Ben ik de enige die het opvalt dat Hazes nou al daaaaaaaagen aan het zeuren is over over topics die al dan niet gesloten moeten worden/mogen??? :?
2 dagen precies :)

en daar heb ik een reden voor :)
Pagina: 1