[BC3] nieuwe pagina

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16
Ik heb er hier niets over gelezen dus neem aan dat het nog niet is gemeld, maar als ik zoek krijg ik tegenwoordig gelukkig die paginanummers erbij.

Die feature werd tijd, maar het vervelende is dat ze niet standaard in een nieuw venster openen. Ik vind dan: óf allemaal wel óf allemaal niet, maar niet op deze manier.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Euhm zo iets was al eens gemeld geloof ik hoor :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16
Op woensdag 09 mei 2001 15:44 schreef Floris_Diemel het volgende:
Euhm zo iets was al eens gemeld geloof ik hoor :)
gooi dan maar snel dicht.... sorry, maar waarom is het nog niet verbeterd, lijkt me 5 minuten werk...

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:09

Cyphax

Moderator LNX
Hmmmm maar waarom is er niet een <<< Previous en Next >>> bij, want zo moet je op die kleine nummertjes klikken en ik kan me voorstellen dat het lastig is als je in 1600x1200 zit... moet je er een vergrootglas voorhouden ofzo.. of de pixelklompjes tellen ;)

Saved by the buoyancy of citrus

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 09 mei 2001 15:54 schreef Cyphax het volgende:
Hmmmm maar waarom is er niet een <<< Previous en Next >>> bij, want zo moet je op die kleine nummertjes klikken en ik kan me voorstellen dat het lastig is als je in 1600x1200 zit... moet je er een vergrootglas voorhouden ofzo.. of de pixelklompjes tellen ;)
Jah zou handig zijn misschien zo''n previous/next, ik heb overigens nergens last van op 1600x1200. Maarja ik doe ook 250 berichten per pagina, dus ach... :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen