Toon posts:

[BC3] sluit dit topic maar als je het gelezen hebt wou..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:) sluit dit topic maar als je het gelezen hebt wou het nog ff zeggen maar topic was net 1 sec dicht
We willen het niet, en aangezien wij het hier voor het zeggen hebben, is dat gewoon pech voor jullie!
hmmmm geen users geen admins geen admins geen board huh :?

als jullie het voor het zeggen hebben en de users niet... dat kan je dit board wel sluiten hoezo? jullie (de mensen die het voor het zeggen hebben ) hebben toch alles voor het zeggen sorry dat ik het zeg maar zoals iemand hier al zei en volgens mij is het ook zo, dat het licht aan de topic starter.
of het topic blijft leven. zoals ik al zei dit board mag wel eens wat democratie tonnen ik bedoel sommige admins en moderators als sommige een topic sluiten is er niet meer over te twisten maar als het bijv een topic is waar ze zelf ook lekker hun ei ik kwijt kunnen sluiten ze het niet...

sorry voor deze opmerking maar echt moest het ff kwijt je mag dan wel van een hoger niveau zijn maar ik neem aan dat als je naar je werk toe gaat en je baas zegt je wat en jij bent het er niet mee eens dat je niet zeg

" Ja nee en amen "
de moderators Cq admins mogen meer powers hebben maar dat wil toch niet zeggen dat ze god zijn ? er zit maar een god en die zit boven en, dus ik neem aan dat we niet klakkenloos hoefen aan te nemen wat een mod/ ad ons voor speeld :(

Greetz
Godzilla
en nnu naar school :( moet ook gebeuren :o

Verwijderd

Topicstarter
sorry maar moest het echt posten moest me ff van het hard

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ja, modjes en adjes ZIJN ook gelijk aan de users...

Waarom sommige users de noodzaak zien om op modjes te spugen etc is mij een raadsel, maar voor deze groep gaan we dus voortaan wel op onze strepen staan.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

En toch pleur ik ''m dicht

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Misschien helpt het als je dat bord voor je kop weghaalt.

Als alle zeikerds weggaan, hebben we nog genoeg users over hoor. Dus missen zullen we ze echt niet.

En voor de voorbeelden die jij gaf:

Jouw baas stelt ook regels vast, waarom ga je daar dan niet over liggen zeiken? Jouw arbeidscontract bevat ook regels, ga je die ook eerst tekenen en daarna afkraken?

En we hebben het hier over onzin/bullshit posten, dat is niet gewenst. Heel simpel... De rest mag wel, zolang het maar past binnen de policy.