Aannames zijn fataal.
Hoe kan dat nou?
De ene keer als ik mijn eigen bericht wijzig krijg ik er wel
[Dit bericht is gewijzigd door Booooe op ....]
en een andere keer na een wijziging staat er niets onder.....
no snappo
De ene keer als ik mijn eigen bericht wijzig krijg ik er wel
[Dit bericht is gewijzigd door Booooe op ....]
en een andere keer na een wijziging staat er niets onder.....
no snappo
5% was het toch?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Owh ?
Nou, 10% dan !
Wie biedt meer, wie biedt minder ?
Nou, 10% dan !
Wie biedt meer, wie biedt minder ?
Aannames zijn fataal.
Ik dacht dat het 11,11111% was, maar ik kan er naast zitten. 
Ff serieus: uit een andere posting (kan niet meer vinden de welke) bleek ook al dat het onduidelijk was. Wat is het nu?!?
Ff serieus: uit een andere posting (kan niet meer vinden de welke) bleek ook al dat het onduidelijk was. Wat is het nu?!?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Waarom wil je dat zo graag weten?
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
10% of niet, als de post 1 keer ge-edit is moet die [gewijzigd door] gewoon altijd blijven staan, anders klopt er niks meer van en kun je ''m gewoon net zo goed altijd weglaten.
Exact expert nodig?
Dat is iets voor de volgende keer
Op dinsdag 08 mei 2001 18:24 schreef IceStorm het volgende:
Dat is iets voor de volgende keer
Het laten staan van [gewijzigd door] of juist het weghalen ervan?
Nou ja volgens mij zijn er wel belangrijkere zaken te verbeteren/toe te voegen.. <hint #9178292012791>goeie search bijvoorbeeld</hint>
Exact expert nodig?
Als ik een puntje of letter vergeet, hoeft dat ''gewijzigd-bla'' er niet bij van mij. Als ik daar-in-tegen een paar zinnen toevoeg aan mijn betoog, mag een ander best zien dat mijn mening uitgebreid is.Op dinsdag 08 mei 2001 17:58 schreef CrazyD_at_work het volgende:
10% of niet, als de post 1 keer ge-edit is moet die [gewijzigd door] gewoon altijd blijven staan, anders klopt er niks meer van en kun je ''m gewoon net zo goed altijd weglaten.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Door een woord te verwijderen/toevoegen/veranderen kan de complete toon van een bericht veranderen, en nog erger, de inhoud. IMHO moet het [Dit bericht..] er ALTIJD bij, om verwarring en/of misbruik te voorkomen.
edit:
(ja een edit!)
Ook een beetje vaagjes: bij grotere posts zoals de DPCH (ongeveer 4 A4''tjes vol tekst, dicht tegen het maximum aan) lijkt het helemaal niet meer mogelijk te editen. Bugje?
(ja een edit!)
Ook een beetje vaagjes: bij grotere posts zoals de DPCH (ongeveer 4 A4''tjes vol tekst, dicht tegen het maximum aan) lijkt het helemaal niet meer mogelijk te editen. Bugje?
We spend our years as a tale that is told
Dutchman, ja dat klopt daar hebben modjes die een FAQ willen wijzigen ook last van. Is op dit moment alleen op te lossen als je alleen pure HTML gebruikt.
Pagina: 1