Toon posts:

[BC3] favorieten ofzo

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste adjes,

Kan er een manier verzonnen worden waarop je de topics die je interessant vind en/of zelf gepost hebt makkelijk kan volgen?

Vaak loop ik te zoeken in de verschillende forums en met de search (op mn eigen nickname) waar dat ene topic gebleven is.

Met een favirites ding of wat dan ook zou je snel kunnen kijken of er nieuwe reacties zijn gekomen.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Heb je IE? douw op control+D :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 15:19 schreef sjaan het volgende:
Beste adjes,

Kan er een manier verzonnen worden waarop je de topics die je interessant vind en/of zelf gepost hebt makkelijk kan volgen?

Vaak loop ik te zoeken in de verschillende forums en met de search (op mn eigen nickname) waar dat ene topic gebleven is.

Met een favirites ding of wat dan ook zou je snel kunnen kijken of er nieuwe reacties zijn gekomen.
Ja! Een manier waarop je gewoon met 1 druk op de knop de topic naar \favorites\GoT plaatst :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 15:26 schreef Tom het volgende:
Never mind |:(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 15:26 schreef Tom het volgende:
Werkt ook met Netschaap :P

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 08 mei 2001 15:37 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Werkt ook met Netschaap :P
Netscape :r :r :r :r

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op dinsdag 08 mei 2001 15:42 schreef Tom het volgende:
Netscape :r :r :r :r
TROLL ! :+

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel niet de windows favirites, maar een functie IN de site. de favorites werken niet lekker, en maar op 1 pc.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:45

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 08 mei 2001 15:44 schreef sjaan het volgende:
ik bedoel niet de windows favirites, maar een functie IN de site. de favorites werken niet lekker, en maar op 1 pc.
Precies, en aangezien IE hier zwaar suckt, ( ik krijg alle posts over mekaar als ik een post doorlees en dan verder scroll ) en netscape het niet ondersteund, zou het wel makkelijk zijn als het erin gebouwd kon worden.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op dinsdag 08 mei 2001 18:38 schreef pier het volgende:
... en netscape het niet ondersteund,
Bookmarks > File bookmark > kies een dir.
Bookmarks editten is ook sleur + pleurwerk.

En Ctrl+H zoekt een stuk beter dan in IE bij de weg ;)
zou het wel makkelijk zijn als het erin gebouwd kon worden.
Soort van "save this thread" functie in je profile te benaderen? Zoals bij voorheen deja?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
ja, iets van my topcis of weet ik wat boven in ''naast search'' en ''active topics''

bij elke topic zit een klein knopje/linkje, als je daar op klikt wordt de topic toegevoegd aan je topic lijstje.

In het ''topic lijstje'' kan je ook weer makkelijk topics verwijderen die niet meer interessant zijn. De topics zijn natuurlijk gesorteerd op tijd laatste reactie

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zich een heel leuk idee, ik vrees echter dat het nog wel even kan duren voor iets als dit kan worden ingevoerd... Op het moment zijn er een x aantal bugs en feature-requests die nog even voorrang hebben, maar ik zal dit op de todo list zetten :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• yodax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08-2025
Een manier van implementeren zou ook kunnen zijn dat je als gebruiker zelf kan aangeven of je een topic sticky wilt hebben, zodat deze dus bovenaan blijft staan.

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Er zijn al fora die dat hebben, om net niet te spammen zet ik geen url van m`n eigen site, maar die vind je wel op de usual place ;)
netzone.nl heeft die favorites functie ook, die is van Dis, ja.

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 15:19 schreef sjaan het volgende:

Het laatste kan door op je eigen username te klikken. Je moet dan wel eerst een post van jezelf vinden. :7

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Op vrijdag 11 mei 2001 12:55 schreef sjaan het volgende:
ja, iets van my topcis of weet ik wat boven in ''naast search'' en ''active topics''

bij elke topic zit een klein knopje/linkje, als je daar op klikt wordt de topic toegevoegd aan je topic lijstje.

In het ''topic lijstje'' kan je ook weer makkelijk topics verwijderen die niet meer interessant zijn. De topics zijn natuurlijk gesorteerd op tijd laatste reactie
Dat zou bij mij een hele waslijst worden de laatste tijd :)

Maar opzich wel een goed idee.

EEn ander idee maar nu we toch hier bezig zijn beetje nutteloos om een nieuw topic te starten dan.

Zou het mogelijk zijn om bij de search een optie te kunnen toevoegen om te zoeken naar profiles. Nu als ik een profile wil opzoeken moet ik eerst een topic zoeken waar die user in zit en dan op profile klikken, Beetje omslachtig.

Misschien kan al zoiets maar loop ik weer eens achter :)

There is no art to find the minds construction in the face

• BC3 Victim
Je kunt ook zoeken naar een gebruikersnaam... Misschien dat dat helpt?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Tuurlijk dat kan ook maar dat moet je eerst een gebruiker opzoeken dan topic openen dan op profiles klikken.

Als Tweakers druk bezocht word dan duurt dat wel even met inladen.

Maar als het niet kan, ik kan er mee leven hoor :)

There is no art to find the minds construction in the face

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Kan wel maar punt is dat de queries dan stukken zwaarder worden vrees ik, en ik denk dat men bij GOT niet echt zit te wachten op nog meer DB belasting.

• BC3 Victim
Op vrijdag 11 mei 2001 15:44 schreef raptorix het volgende:
Kan wel maar punt is dat de queries dan stukken zwaarder worden vrees ik, en ik denk dat men bij GOT niet echt zit te wachten op nog meer DB belasting.
Euhm nee dat heb je wel goed bedacht inderdaad :)

Verwijderd

Topicstarter
stukken zwaarder?

bedoel je mijn idee, of het sticky topic idee van yodax?

Mijn idee is niet zon belasting, alleen ff een lijstje met welke topics je hebt bewaard.

Het idee van jodax maakt de boel inderdaad wel zwaarder
(maar het was wel een goed idee :) )
Pagina: 1