[BC3] grrr...

Pagina: 1
Acties:

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:13

aKra

Intentionally left blank.

Topicstarter
[topic=175223]

Deze topic is gesloten, aan de ene kant hebben jullie gelijk aan de andere kant niet.

1. Crosspost, ja, eerst had ik het verkeerde forum volgens iemand op ICQ dus ik wou hem verplaatsen, omdat ik geen mod. heb kan ik dat dus niet dus moest ik eerst een mod zoeken, maar dat doe ik niet als ik ga slapen.
2. Geen spam, aangezien in Aanbod dingen staan DIE ER AL ZIJN en niet dingen die gaan worden aangekocht en voor een zeer mooie prijs worden verkocht... Anders zou je ook de LCD inkoopactie, de Processor inkoop etc. moeten sluiten.

En ik heb geen zin in waarschuwingen want ik vind zelf dat ik niks misdaan heb, graag antwoord hierop.

• aKra

aKra

Topicstarter
En als mijn topic in de verkeerde forum staan dan move je hem toch... Alsof je niet behulpzaam kan zijn.

Verwijderd

Noise-canceling speech recognition microphone
Tja, met zo''n microfoon had ik ''m natuurlijk wel willen hebben - scheelt weer spraakherkenningssoftware op m''n computertje, toch :?

Maar voor de rest: iets aanbieden wat normaliter 150 piek kost voor maar weinig minder ruikt inderdaad naar spam! Als je nu was aangekomen met een handeltje van dat spul voor 75 piek of zo, dan was ''t anders geweest denk ik, maar nu, neuh, maakt niet errug veel indruk! Behalve die microfoon dan, daar kan ik maar niet van loskomen....: Noise-canceling speech recognition microphone :D

/me mailt dit door naar de betrouwbare mannen van L&H in België! Komen ze misschien toch nog uit de schulden en zo |:(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Als je ontdekt dat je post in het verkeerde forum staat maak je een thread aan in het SU forum. Verder moet je de edit knop es leren gebruiken.

DIT IS MIJN WEBSITE

• aKra

aKra

Topicstarter
havana, die gebruik ik ook wel, maar ik ben op dit moment effe woedend en ik ga het niet gemakkelijker voor jullie maken... accept my style.

• aKra

aKra

Topicstarter
Op dinsdag 08 mei 2001 09:33 schreef Reinaert het volgende:

[..]

Tja, met zo''n microfoon had ik ''m natuurlijk wel willen hebben - scheelt weer spraakherkenningssoftware op m''n computertje, toch :?

Maar voor de rest: iets aanbieden wat normaliter 150 piek kost voor maar weinig minder ruikt inderdaad naar spam! Als je nu was aangekomen met een handeltje van dat spul voor 75 piek of zo, dan was ''t anders geweest denk ik, maar nu, neuh, maakt niet errug veel indruk! Behalve die microfoon dan, daar kan ik maar niet van loskomen....: Noise-canceling speech recognition microphone :D

/me mailt dit door naar de betrouwbare mannen van L&H in België! Komen ze misschien toch nog uit de schulden en zo |:(
incl. verzendkosten is dit.

dus dan kost ie 100 nieuw...

• aKra

aKra

Topicstarter
Roep maar in welk topic ik het dan wel kan plaatsen, dan plaats ik het daar wel.

Wel weer me hele dag verpest door jullie...

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Dan is je dag wel zeer snel verpest :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Moderators zijn lowlifes.
Dussss.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16
Ik vind het 100% terecht dat dit soort topics worden gesloten (mijn mening), als iedereen aanbiedingen gaat doen hierzo kunnen we wel een aanbiedingen forum gaan maken.

Trouwens ik heb nog een paar leuke spulletjes >:)

• aKra

aKra

Topicstarter
Dennis, zoals mensen hier "LCD" mega-inkopen doen, zoals mensen window-mods inkopen doen en CPU etc. doe ik vanalles... Ik maak afspraken met een bedrijf, koop er ''n stuk of 50 van en verkoop ze dan weer voor ''n mooie prijs door... Op dit moment wordt deze headset niet in Nederland verkocht, wel binnen een week ofsow....

Maar dan niet zo goedkoop zoals ik ze aanbied...

En, zo''n mic. is toch wel een wannahaves voor Gamers.

• aKra

aKra

Topicstarter
Op dinsdag 08 mei 2001 09:49 schreef Traag het volgende:
Dan is je dag wel zeer snel verpest :?
Als die kutmods zo irritant doen wel ja... Ik doe gewoon iets serieus en had vannacht geen tijd om effe hulp te vragen omdat ouders me naar bed forceerden...

En dan wakkerworden (veels te vroeg) en dan ook nog eens je eerste waarschuwing voor no-sense...

Heb wel zin om nu zo''n mod te mollen.

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 09:35 schreef Bitfreak het volgende:
accept my style.
En zo niet?

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Dennis, zoals mensen hier "LCD" mega-inkopen doen, zoals mensen window-mods inkopen doen en CPU etc. doe ik vanalles... Ik maak afspraken met een bedrijf, koop er ''n stuk of 50 van en verkoop ze dan weer voor ''n mooie prijs door... Op dit moment wordt deze headset niet in Nederland verkocht, wel binnen een week ofsow....

Dus toch spam voor je eigen handeltje :?

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

* Muppet denkt niet dat Bitfreak in aanmerking komt voor mod WOS :)

There is no art to find the minds construction in the face

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16
Op dinsdag 08 mei 2001 10:03 schreef Bitfreak het volgende:

Op zich een leuk handeltje... maar waarom begin je niet je eigen site met een database-koppeling erachter, zet je die site in je profiel-homepage en desnoods verwijs je ons er een keer naartoe. Dat is voor jezelf ook veel makkelijk, en dan kun je ook alles centraler regelen, een soort eigen EBay krijg je dan dus!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 10:05 schreef Bitfreak het volgende:

[..]

Als die kutmods zo irritant doen wel ja... Ik doe gewoon iets serieus en had vannacht geen tijd om effe hulp te vragen omdat ouders me naar bed forceerden...

En dan wakkerworden (veels te vroeg) en dan ook nog eens je eerste waarschuwing voor no-sense...

D*mn! Wat heb jij korte teentjes ... :r

Ik snap trouwens jouw probleem niet.
Ik heb weer een mooie aanbieding... In plaats van Icemats, of Boomslangs hebben we nu een ultimate gaming headset! Deze ga ik aanbieden voor 125 gulden! (Kost normaal 150,-)
Dat is geen spam?!? Wat is het dan wel?!? Een informatieve draad ofzo? |:(

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:58
Op dinsdag 08 mei 2001 10:05 schreef Bitfreak het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij proffessionele hulp gaan zoeken.
Dit is geen spam
Dit is geen DoS attack.. dit is geen bankoverval.. etc |:(

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 08 mei 2001 10:18 schreef pven het volgende:

[..]

D*mn! Wat heb jij korte teentjes ... :r
Lange teentjes bedoel je... :)

Ehhh... het gaat hier dus niet om een inkoop aktie, waaraan we graag mee willen werken. Ik heb er zelfs eens een opgezet en eentje helpen opzetten. Maar op het moment dat iemand een partij inkoopt en ze vervolgens door wil gaan verkopen, is dit gewoon handel. En dat is nou net niet toegestaan hier. Dus die actie (het sluiten) was zeker gerechtvaardigd.

Je zou dan bijvoorbeeld je spullen in vraag&aanbod kunnen zetten, om ze zo te verkopen. Maar hier op het forum mag het idd niet.

• aKra

aKra

Topicstarter
Ehm, ik ''ga'' deze spullen kopen met de hoeveelheid interesse die er in is... Aangezien dit een mooie headset is en toch wel rond de 200,- nieuw kost... Ik hou er zelf niks aan over, alleen maar verlies in principe...

Ennuh, ik heb eerder icemats en boomslangs hier verkocht, niemand heeft toen er iets over gezegd, dus daarom daggik, waarom niet nog eens...

En als ik PHP & MySQL zou weten, en zin zou hebben om een pagina te createn had ik dat wel gedaan.

• aKra

aKra

Topicstarter
Op dinsdag 08 mei 2001 10:56 schreef obsidian het volgende:

[..]

Lange teentjes bedoel je... :)

Ehhh... het gaat hier dus niet om een inkoop aktie, waaraan we graag mee willen werken. Ik heb er zelfs eens een opgezet en eentje helpen opzetten. Maar op het moment dat iemand een partij inkoopt en ze vervolgens door wil gaan verkopen, is dit gewoon handel. En dat is nou net niet toegestaan hier. Dus die actie (het sluiten) was zeker gerechtvaardigd.

Je zou dan bijvoorbeeld je spullen in vraag&aanbod kunnen zetten, om ze zo te verkopen. Maar hier op het forum mag het idd niet.
Op vraag & aanbod komt niemand, en aangezien het een week duurt voordat die spullen binnenkomen hebben ze er weinig aan, vraag & aanbod is voor spullen die je hebt, dus echt 2de hands verkopen...

Deze spullen komen uit Denemarken en zitten nieuw in doos etc. gewoon direct uit de winkel inprincipe.

Ik heb nu ondertussen al 5 maanden adje op Vraag & Aanbod, en dat laat al zien hoe weinig mensen daar komen... En als ze daar komen zoeken ze goedkoop iets omdat ze weten dat daar 2de hands spullen tussen zitten.

• aKra

aKra

Topicstarter
Ik verzin wel een andere manier om dit door te brengen.

Voor nu maar ff :X

Close topic.

I''ve got my case.

Verwijderd

whatever
Pagina: 1