"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Ik heb een vraagje ;
Ik heb net een prijs erbij gezet bij dit artikel, die van alternate op precies te zijn.
Nou heb ik meteen een reactie geplaatst waarbij het mij opviel dat iedereen (behalve metalant en ik) een of andere naam heeft staan bij hostname en wij hebben onze ip-adres staan...
Hoort dit, klopt dit? Het is namelijk nu pas dat mij dat opvalt. Kan ik dit veranderen of zit dit ergens in de server ?
Ik heb net een prijs erbij gezet bij dit artikel, die van alternate op precies te zijn.
Nou heb ik meteen een reactie geplaatst waarbij het mij opviel dat iedereen (behalve metalant en ik) een of andere naam heeft staan bij hostname en wij hebben onze ip-adres staan...
Hoort dit, klopt dit? Het is namelijk nu pas dat mij dat opvalt. Kan ik dit veranderen of zit dit ergens in de server ?
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Betekent gewoon dat ze van jou niet zo snel een lettertjesadres konden vinden (of dat je die gewoon helemaal niet hebt), dus pakken ze je IP nummer ... in principe is het hetzelfde, alleen in andere bewoordingen
(Verder boeit het dus geen ruk.)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mij maakt het toch niets uit. Ik doe er toch niets mee. Maar ik dacht dat mensen ergere dingen kunnen met 212.127.180.200 dan met iets als i0123.vwa.providernaam.nl (om maar iets te noemen).
Nou ja toch maar weer iets geleerd.
wordt
Nou ja toch maar weer iets geleerd.
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Nee, dat maakt in principe (ff ter verduidelijking) niet uit, omdat je dat letteradres binnen een milliseconde hebt omgezet naar een normaal IP. (zoek maar es op whatis.com op "DNS" o.i.d. wordt het je allemaal duidelijk)Op maandag 07 mei 2001 23:12 schreef Mahena het volgende:
Maar ik dacht dat mensen ergere dingen kunnen met 212.127.180.200 dan met iets als i0123.vwa.providernaam.nl
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Met alléén een IP doe je zo weinig. Moet je toch op z''n minst wat poortjes scannen. Of iemand een packetflood op z''n donder geven, maar als je posts daar geen aanleiding toe geven
zou ik me daar niet al te druk over maken.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Pagina: 1