[BC3] Overmatig quoten in reacties

Pagina: 1
Acties:

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Topicstarter
Weet niet of hier al een topic over geweest is, maar ik begint me ondertussen mateloos te ergeren aan posters die in een reactie de HELE vorige reactie quoten, terwijl die er nota bene direct boven staat en dan allen als opmerking, VET, ROFL, en meer van die onzin plaatsen.

zomaar een voorbeeld,
[topic=128839]
met de users,
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/8953
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/11458
En hier zaten nog een paar reacties tussen, maar toch.

Wordt hier door de Modjes, Adjes of wat er nog meer is wel eens naar gekeken, notes van bij gehouden en waarschuwingen voor uitgedeeld :?

Indien het op deze manier doorgaat worden de draadjes onleesbaar of niet interresant meer om door te lezen.

Ik vind dat een quote best toegepast kan worden, vooral als er meerdere reacties tussen zitten en men dat gedeelte quote wat nodig is voor een reactie en het eventueel overtollige wegedit. (=geen nederlands)

* PokkeNoise zal in het vervolg dusdanige reply''s in threads met de user melden bij SU.
Al was het alleen maar om mijn frustratie kwijt te kunnen. Indien Adjes/Modjes dit zeikerig vinden gaarne reactie.

Volgende is al topic over geweest maar wil dit toch even kwijt.
Ook die SLOTjuhs roepers moeten hun reacties eens achtewege laten, laat ze dan SU gebruiken en verder niet reageren als ze toch niks beters te melden hebben. :(
Als ze verwijzen naar de FAQ met een linkje en een reden komt het al beter over.

Misschien een IQ test uit voeren bij aanmelding ? Hoeft die test niet eens zo zwaar te zijn om een beetje verstandige gebruikers toe te laten, het niveau is op dit moment soms om te :'(

? weet jij wat.

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 19:37 schreef PokkeNoise het volgende:
terwijl die er nota bene direct boven staat
Dat weet je niet van te voren.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Niet op alle slakken 3.251 kilo zout leggen...

Virussen? Scan ze hier!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:19

Tim Schuhmacher

abasios

tis nu wachten op de eerste die het hele stuk van Pokkenoise quote en er alleen "precies" onder zet.
>:)

Je doet er alleen niets aan. Is gewoon onmogelijk tegen te gaan.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 07 mei 2001 19:42 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
Yup, en ik zie ook weinig problemen hoor...

Virussen? Scan ze hier!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Misschien een IQ test uit voeren bij aanmelding ? Hoeft die test niet eens zo zwaar te zijn om een beetje verstandige gebruikers toe te laten, het niveau is op dit moment soms om te :'(
Yeah right. Dit meen je toch niet werkelijk?

"GOT elke dag, quote verstandig."

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Ik ben het er wel mee eens. Sommige mensen klikken altijd op de quote knop for no reason.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Weet niet of hier al een topic over geweest is, maar ik begint me ondertussen mateloos te ergeren aan posters die in een reactie de HELE vorige reactie quoten, terwijl die er nota bene direct boven staat en dan allen als opmerking, VET, ROFL, en meer van die onzin plaatsen.

zomaar een voorbeeld,
[topic=128839]
met de users,
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/8953
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/11458
En hier zaten nog een paar reacties tussen, maar toch.

Wordt hier door de Modjes, Adjes of wat er nog meer is wel eens naar gekeken, notes van bij gehouden en waarschuwingen voor uitgedeeld :?

Indien het op deze manier doorgaat worden de draadjes onleesbaar of niet interresant meer om door te lezen.

Ik vind dat een quote best toegepast kan worden, vooral als er meerdere reacties tussen zitten en men dat gedeelte quote wat nodig is voor een reactie en het eventueel overtollige wegedit. (=geen nederlands)

* PokkeNoise zal in het vervolg dusdanige reply''s in threads met de user melden bij SU.
Al was het alleen maar om mijn frustratie kwijt te kunnen. Indien Adjes/Modjes dit zeikerig vinden gaarne reactie.

Volgende is al topic over geweest maar wil dit toch even kwijt.
Ook die SLOTjuhs roepers moeten hun reacties eens achtewege laten, laat ze dan SU gebruiken en verder niet reageren als ze toch niks beters te melden hebben. :(
Als ze verwijzen naar de FAQ met een linkje en een reden komt het al beter over.

.

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

nou daar was de lolbroek al. zucht. heeft toch 10 minuten moeten duren...

• Judaz
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Op maandag 07 mei 2001 19:42 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
tis nu wachten op de eerste die het hele stuk van Pokkenoise quote en er alleen "precies" onder zet.
>:)

ik kon het inderdaad niet laten. Op zich vind ik wel dat er soms wel erg veel gequote wordt, maar om daar nou over te gaan zeuren.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 07 mei 2001 19:52 schreef Judaz het volgende:

[..]

.
Tering dit is pas irritant: ook al is je bedoeling sarcastisch, dit is echt irritant. :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
DAT is een troll judaz

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 07 mei 2001 19:55 schreef Judaz het volgende:
ik kon het inderdaad niet laten.
Dat soort dingen leer je toch maar af want het is irritant en het zorgt ervoor dat een hele post onleesbaar wordt. Doe normaal en edit even wat tekst weg aub.

Verwijderd

Quoten is kewl :9

• PokkeNoise

PokkeNoise

leesbaar met bril

Topicstarter
Op maandag 07 mei 2001 19:52 schreef Judaz het volgende:

[..]
.
Treffend voorbeeld.

En Wildhagen? dat zout, mag dat strooizout zijn? i.v.m. kosten aspect.

? weet jij wat.

• Judaz
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Beetje gevoelige mensen hier in LA geloof ik. Een tip, zie niet altijd meteen overal kwade zin in. Bovendien is het zeer illustratief voor het onderwerp.

• PokkeNoise

PokkeNoise

leesbaar met bril

Topicstarter
Vind inderdaad dat reactie van Judaz niet weg hoeft om dat het precies aangeeft waar ik me aan ergerde.

En dat quoten kewl is heb ik al aangegeven, het verduidelijkt een reactie, maar zoals gezegd, haal het overtollige weg en quote alleen datgene wat voor de reactie van belang is.

Het zijn vaak dezelfde users die deze dingen doen, een soort waarderings systeem waar de users aan de hand van HUN reacties, gedrag etc door andere users punten kunnen opbouwen of kwijtraken?
Dat van die IQ test bij aanmelding was niet serieus bedoeld, dat van het huidige niveau wel.

edit:

leer net typen

? weet jij wat.

• Yohost!
  • Laatst online: 20:36
Op maandag 07 mei 2001 19:58 schreef Revolution het volgende:
Quoten is kewl :9
Mee eens.

:7

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Aangezien dit onzin wordt: slot

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op maandag 07 mei 2001 23:09 schreef JJE het volgende:

[..]

Mee eens.

* EquiNox 2 >:)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 07 mei 2001 23:11 schreef EquiNox het volgende:

[..]

* EquiNox 2 >:)
* jelmervos 3
:P:P

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 07 mei 2001 19:39 schreef joska het volgende:

[..]

Dat weet je niet van te voren.
Nee, precies... Soms gaat een topic zo snel dat je gewoon alles quote waar je op reageert... Dat voorkomt dat je 6 posts later nog eens met je lang getypte antwoord komt...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Yohost!
  • Laatst online: 20:36
Op maandag 07 mei 2001 23:13 schreef jelmervos het volgende:

[..]

* jelmervos 3
:P:P
* Yohost! 4

Verwijderd