[BC3] Banners leveren errors op!

Pagina: 1
Acties:

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
De laatste tijd krijg ik supervaak een error doordat ie zo''n webads banner niet kan vinden. Da''s een beetje irri, want ik zit nu vaak zo snel mogelijk op "Stoppen" te drukken, voordat ie een "Kan server niet vinden" error geeft.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

IE versie 5.0? dan moet je effe upgraden naar 5.5 :9

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
In Opera had ik daar ook last van, in IE niet
connection closed bij remote server
Zoiets kreeg ik dan.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
tja, daar kunnen we weinig aan doen vrees ik, dan zul je toch echt bij de bannerboer moeten gaan klagen :o

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.uithol.f2s.com/error2.jpg
of een andere :)
[deze is BTW al een tijdje geleden gevangen, laatste tijd niet meer zo veel last van moet ik zeggen]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 07 mei 2001 15:57 schreef YakuzA het volgende:
Deze:
[afbeelding]
of een andere :)
[deze is BTW al een tijdje geleden gevangen, laatste tijd niet meer zo veel last van moet ik zeggen]
Dat heb ik altijd , gewoon op [enter] rammen, heb er geen last van.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
In IE krijg ik het soms, en dan echt iedere keer dat ie een pagina laadt. Dan staat ie er net, en dan geeft ie een error vanwege die banner... geloof dat het door die banner van webads (met zo''n batterij) komt.

Momenteel is het trouwens weer normaal, maar vanmiddag deed het het niet goed.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Toch vaag dat ik daar echt nevernooit last van heb (jah misschien 1 keer in de maand, dus 1 keer op zeg 5-6k views...)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Dit heeft te maken met mensen die een superbrakke internetverbinding hebben (zoals ik met Casema) komt nl na een minuutje als de pagina nog niet klaar is met laden.:(
Komt wel eens voor met Casema

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 07 mei 2001 19:52 schreef Floris_Diemel het volgende:
Toch vaag dat ik daar echt nevernooit last van heb (jah misschien 1 keer in de maand, dus 1 keer op zeg 5-6k views...)
Ik heb dat bij mijn ouders thuis de helft van de tijd als ik een pagina op GoT laad... Komt waarschijnlijk door de langzame verbinding, want 33k6 schiet niet op. Hier met kabel is het al veel beter, dus...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Met mijn verbinding heeft het niks te maken. Ik heb gewoon een snelle kabel internet verbinding. Hij kan gewoonweg die banner niet vinden of zo? En dan krijg je zo''n shock.dll error of zoiets. Dat ie hem niet kan vinden. Is meestal een paar 10de seconden nadat ie klaar is met de rest van de pagina (wat op z''n hoogst een seconde of 2 duurt of zo, dus aan de snelheid ligt het niet.)

Mijn foto's op Flickr.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:43

GaMeOvEr

Is een hork.

Is 2 Mbit een trage verbinding ?

Zo ja, dan heb ik het logischerwijze ook.

Zo niet, dan gaat het trage-verbindingsverhaal niet op. De laatste weken weinig last van gehad, maar zo eens in de maand heb ik er weer ff last van voor een dag of 3.

(Misschien dan nieuwe banners ofzo ?)

Aannames zijn fataal.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
het was maar een gokje... ;)

Als het dus niet de verbinding is, moet het wel aan de software liggen. Hier op mijn eigen PC heb ik het nog _nooit_ gehad, bij mijn ouders bijna altijd...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hmm ik hier met ISDN, ook niet supersnel. Maarja, ik heb er geen last van gehad :?
Pagina: 1