De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Beetje rant ''n raving kan toch wel?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit soort ''stukjes'' (''doe maar lekker groot'' is er net zo een wat mij betreft) puur geschreven zijn om een beetje vulling te hebben. Ze zijn (nogmaals dit is mijn mening, dus ik kan ook gewoon een eikel zijn
Voor zover ik als relatief newbie daar wat van mag/kan zeggen denk ik dat iets dergelijks niet op t.net thuishoort.
Ok, shoot to kill
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dit is ook echt zo''n redenering van: ik pas in mijn jas, mijn jas past in mijn tas, dus ik pas in mijn tas.Naar mijn mening zijn dergelijke opties echt totaal overbodig. Iemand die een magnetron met internetverbinding koopt is namelijk over het algemeen iemand die in techniek geïnteresseerd is. En zo iemand heeft toch allang een computer met internetverbinding. De recepten zouden dus ook zonder online magnetron al wel gedownload kunnen worden, wat dat soort fratsen wat mij betreft tot nutteloze duurmakerij bestempelt.
Ik begrijp best wel dat de schrijver van een colum zijn mening naar voren wil laten komen. Hij blijkt duidelijk dat hij wat met muziek te maken heeftMaak voor mijn part een soort DriveSpace voor FAT32 of implementeer een MIDI-sequencer, en let hierbij vooral ook op de oh zo belangrijke stabiliteit
mmmm, ik moest dit gaan zien als een column, waarin iemand dus een eigen mening mocht schrijven. Gezien het feit dat iemand als mening heeft dat sommige ontwikkelingen nergens op slaan, vind ik het al een vooruitgang. Voorheen waren het mensen die nergens op sloegen, dussuh...
''t blift dan wel een mening waarmee je het oneens kan zijn, maar iig wel leesbaar.
Kan iemand zijn eigen mening nog ongefundeerder en zogenaamd mooier ingepakt dan bovenstaande quote schrijven?? dacht het nietOp maandag 07 mei 2001 10:59 schreef ecteinascidin het volgende:
* BC3 Victim heeft mark al een keer gekraakt.
mmmm, ik moest dit gaan zien als een column, waarin iemand dus een eigen mening mocht schrijven. Gezien het feit dat iemand als mening heeft dat sommige ontwikkelingen nergens op slaan, vind ik het al een vooruitgang. Voorheen waren het mensen die nergens op sloegen, dussuh...
''t blift dan wel een mening waarmee je het oneens kan zijn, maar iig wel leesbaar.
huhOp maandag 07 mei 2001 11:19 schreef persianboy het volgende:
[..]
Kan iemand zijn eigen mening nog ongefundeerder en zogenaamd mooier ingepakt dan bovenstaande quote schrijven?? dacht het niet
het betekent; ik lees je reply...maar je spreekt je mening zo wollig uit dat je als lezer niet begrijpt wat je PRECIES wil zeggen..het is toch niet helder??Op maandag 07 mei 2001 11:25 schreef ecteinascidin het volgende:
[..]
huh
[topic=153468]
moeten doorlezen. Daar staan de oorspronkelijke commentaren in en ook mijn mening die werkelijk nergens op slaat (blijkbaar
Punt is dat Mark nu hooguit een ontwikkeling niet goed vind, voorheen waren dat mensen.
Overigens staat er een hoop onzin in die thread.. een column hoort niet een mening weer te geven. Een column hoort een opninie weer te geven, en da''s heel wat anders dan een mening. Dat is het verschil tussen borrelpraat en een column.
Misschien ten overvloede (naar aanleiding van een opmerking van Mark in genoemde thread): Ik heb wel degelijk respect voor het feit dat je de tijd/moeite neemt Mark.