Verwijderd
van mij wisselen
Ik heb een oude account hier denk ik met ''t e-mail adress jaspertje@gamespotmail.. maar ik weet echt me gebruikersnaam daarvan niet meer... en nou wil ik graag dat e-mail adres hebben hier voor me huidige (al zeer actieve) account: Locutus-of-Borg
kan dat
kan dat
adjes kunnen ook wel zoeken op je email zodat je ouwe nick boven water kotm den''kk.. misschien ook een optie?
edit: en als je wat beter had gelezen had je gemerkt dat dat de minder goeie oplossing was pooh
edit: en als je wat beter had gelezen had je gemerkt dat dat de minder goeie oplossing was pooh
Zwijgen is toestemmen
. jaspertje@gamespotmail... is nu vrij voor je andere account
.
Verwijderd
k tnxOp maandag 07 mei 2001 01:56 schreef Femme het volgende:
Zwijgen is toestemmen. jaspertje@gamespotmail... is nu vrij voor je andere account
.
btw. heb nu alweer ''t goede e-mail adres tnx....
Wel 5 hele minuten gewacht zeg.Op maandag 07 mei 2001 01:56 schreef Femme het volgende:
Zwijgen is toestemmen. jaspertje@gamespotmail... is nu vrij voor je andere account
.
Terwijl geduld toch echt een deugd is....
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Nou we toch bezig zijn.. mijn oude account (wimo) wil ik eigenlijk wel terug... helaas is het email adres (wimo@dds.nl) ongeldig
Wat wil je er dan van maken?Op maandag 07 mei 2001 09:18 schreef Wimo. het volgende:
Nou we toch bezig zijn.. mijn oude account (wimo) wil ik eigenlijk wel terug... helaas is het email adres (wimo@dds.nl) ongeldig
Ik zag het al ja, ik vond het al vreemd.Op maandag 07 mei 2001 09:27 schreef Femme het volgende:
Ow. Ik heb er al zo''n hotmail adres van gemaakt.
Pagina: 1