[BC3] Plaatje onder mijn gebruikersnaam verschijnt niet!

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zoals in de titel staat verschijn mijn plaatje niet. :( Ik voldoe aan de eisen (60x48x24b, 1.3kb) Maar hij komt er maar niet te staan.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dan doe je iets fout :)

Geeft ie een error bij het uploaden?

• Palomar
  • Niet online
plaatje moet ook 60x60 zijn..

• BC3 Victim
Nee, geeft geen fout aan. En 60x60 is de max. grootte. Er zijn hier ook plaatjes van 60x48, dus daar ligt het niet aan.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

Millennium

Bug free !!!

kijk ff in je prefs, of plaatjes wel weergeven worden. SErver icons wel, maar webicons niet (staan standaard uit, kwam ik latst achter)

Rampen bak 2004

• IceStorm
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 06 mei 2001 14:23 schreef Millennium het volgende:
kijk ff in je prefs, of plaatjes wel weergeven worden. SErver icons wel, maar webicons niet (staan standaard uit, kwam ik latst achter)
Daar ligt het niet aan, ik heb webicons aanstaan en zie zijn icoon ook niet ;)

• BC3 Victim
Bij Millenium staat ook geen plaatje (heb je wel opgegeven?) Ik word er een beethe :r van

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Het plaatje MOET 60x60 zijn volgens mij...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

1. het plaatje MOET 60x60 zijn (als je upload)
2. Je moet wel geuploade icoontje laten zien :)

• BC3 Victim
Heb hem nu geupload met 60x60. Geuploade icoontjes laten zien :?

• BC3 Victim
Iemand anders nog idee?

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Is het wel een jpg/gif/png -plaatje?
Post em anders eens hier...

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

Verwijderd

jeldert, staat hij in je profile? zo nee, zorg dan dat het plaatje geen spaties e.d. bevat.

• BC3 Victim
Ik ga gewoon naar profile (bovenaan iedere pagina, naar GOT) vul naam en ww in en dan ga ik naar beneden, klik op de knop met "..." en selecteer dan het bestand. (slot1.jpg) Klik op verstuur en hij zegt dat mijn profiel is bijgewerkt. Maar ik zie niks.

Verwijderd

Geef de bestandsnaam eens. Haal er leestekens uit en maak ''m niet te lang.

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 19:08 schreef Jeldert het volgende:
Ik ga gewoon naar profile (bovenaan iedere pagina, naar GOT) vul naam en ww in en dan ga ik naar beneden, klik op de knop met "..." en selecteer dan het bestand. (slot1.jpg) Klik op verstuur en hij zegt dat mijn profiel is bijgewerkt. Maar ik zie niks.
dus is het plaatje niet geupload. post het plaatje hier eens?

• BC3 Victim
Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/jeldert/slot.jpg
En desnoods
Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/jeldert/slot1.jpg
of
Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/jeldert/slot2.jpg

Verwijderd

JEldert: check mijn icoon. ik kan hem zonder problemen gebruiken, bij jou gaat er kennelij kbij het uploaden iets fout. gebruik je toevallig opera? die weigert dat idd.

• BC3 Victim
Inderdaad, even met IE naar mijn profile gegaan en hij staat er. Maar Paz moet nu alleen nog zijn eigen icoontje zien te vinden!

Verwijderd

Jeldert: ''k hoef jouw slotje niet hoor >:)
Pagina: 1