waarom komt het zo vaak voor dat ik niet kan posten of replyen omdat volgens het systeem mijn password niet klopt ? terwijl ik zeker weet dat het goed is.....
Snap er ook geen bal van heb ik nu ook op tweakers.net
Laat ik mijn pass mailen en klopt ie nog niet :?:?:?
heel vaag.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit kun je beter in Lieve Adjes vragen, daar hoort dit meer thuis.
Virussen? Scan ze hier!
Ik ben het met Wildhagen eens.
* Delerium moet dan natuuurlijk wel moven
* Delerium moet dan natuuurlijk wel moven
sorry ik wist niet waar dit te plaatsen..:?
maar nog steeds geen antwoord...je ziet dit gaat wel goed...
maar nog steeds geen antwoord...je ziet dit gaat wel goed...
Ik snap er echt niks van
is er nou echt niemand die weet hoe dit komt:
Als ik een topic in de forums post gaat het prima...als ik wil reageren op een artikel lukt het niet...volgens het systeem een fout wachtwoord...als ik dan een nieuw password aanvraag meld het systeem dat de username/email combo niet goed is...Aaahhhh:r ook inloggen werkt niet, zelfde foutmelding als boven...verkeerd password
Als ik een topic in de forums post gaat het prima...als ik wil reageren op een artikel lukt het niet...volgens het systeem een fout wachtwoord...als ik dan een nieuw password aanvraag meld het systeem dat de username/email combo niet goed is...Aaahhhh:r ook inloggen werkt niet, zelfde foutmelding als boven...verkeerd password
Verwijderd
Oh My God .. dat je dat niet snapt zeg ..
Je wilt reageren op T.Net, maar daar moet je je apart voor registreren dus!
En het verbaast mij dat alle bovenstaande personen dit ook al niet eens doorhebben, terwijl dit elke week voorbij komt.
Vreemd
En het verbaast mij dat alle bovenstaande personen dit ook al niet eens doorhebben, terwijl dit elke week voorbij komt.
Vreemd
hehe bedankt!! dat wist ik dus niet...effe registreren
Lijkt me een typisch geval van "dat kan je ook anders verwoorden"Op zondag 06 mei 2001 22:27 schreef HlpDsK het volgende:
De meest voordehandliggende oorzaken en oplossingen zijn soms zelfs voor senior members niet in eerste instantie duidelijk, laat staan voor relatieve newbee''s.
edit:
typen is moeilijk
typen is moeilijk
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Ja klopt. Ik bedoel meer van "kijk .. jij vraagt dit omdat je niet beter weet. Je hebt in dit topic al een berg reacties, maar niemand heeft door dat dit weer exact hetzelfde is als elke week." Dat niemand dat doorheeft verbaasd me nogal.Op maandag 07 mei 2001 00:36 schreef Dutchman! het volgende:
[..]
Lijkt me een typisch geval van "dat kan je ook anders verwoorden"
De meest voordehandliggende oorzaken en oplossingen zijn soms zelfs voor senior members niet in eerste instantie duidelijk, laat staan voor relatieve newbee''s.
edit:
typen is moeilijk
Kwam er wat lullig uit.
Dus niet zozeer dat je dit als newbie niet weet, maar dat je het nog steeds niet te weten bent gekomen ondertussen terwijl mensen die dit al 100 keer voorbij hebben zien komen blijkbaar dat niet zien.
Ehhh ik heb me wel degelijk TWEE!!!!!!!!!!! keer aangemeld maar hij deed het gewoon niet !!! Ook naar mailen van password!! Nu wel trouwensOp zondag 06 mei 2001 22:27 schreef HlpDsK het volgende:
Vreemd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1