Virussen? Scan ze hier!
Yep, mag niet imho. Link is er ook duidelijk een van het ''pub type''.
Dus linkjes weghalen (ook naar site want daar staan nog 8 mirrors).
Dus linkjes weghalen (ook naar site want daar staan nog 8 mirrors).
WM8 kan je straks toch gratis downloaden...
"I sit in my room and imagine the future."
''t zal vast niet helemaal legaal zijn nee, maar waarom moeilijk doen over een programma dat toch gratis beschikbaar komt?
[edit: Theeboon is te snel ;)]
[edit: Theeboon is te snel ;)]
Professioneel Hyves-weigeraar
Zeker, maar nu niet. Als je het nu download is het gewoon illegaal.Op zondag 06 mei 2001 11:33 schreef Theeboon het volgende:
WM8 kan je straks toch gratis downloaden...
Anders moet je ook users niet verbieden om warez-links te plaatsen...
Virussen? Scan ze hier!
Kun je ook van Detonators zeggen.Zeker, maar nu niet. Als je het nu download is het gewoon illegaal.
Ja, inderdaad.Op zondag 06 mei 2001 11:36 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Kun je ook van Detonators zeggen.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Er staan ook nog wat andere programma''s op die pub, WinMx en Winamp zijn legaal, maar die andere dingen weet ik niet of dat wel mag.
Verwijderd
nVidia vindt het niet erg als Detonators eerder uitlekken, doen ze niets aan. Da''s dus twijfelgeval.
Doet MS hier wel iets aan dan?Op zondag 06 mei 2001 12:22 schreef Mark Timmer het volgende:
nVidia vindt het niet erg als Detonators eerder uitlekken, doen ze niets aan.
Volgens mij laten ze ze zelfs bewust lekken...Op zondag 06 mei 2001 12:22 schreef Mark Timmer het volgende:
nVidia vindt het niet erg als Detonators eerder uitlekken, doen ze niets aan.
Anywayz, meuktracker posting is deleted
Nee, maar het ging hier oorspronkelijk over WMP, en MS vind het niet leuk als beta''s uitlekken.Op zondag 06 mei 2001 12:22 schreef Mark Timmer het volgende:
nVidia vindt het niet erg als Detonators eerder uitlekken, doen ze niets aan. Da''s dus twijfelgeval.
edit: hmm, 3 in een minuut...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Ik kan me nog wel herinneren dat Microsoft Zoiah van M3DZone vriendelijk verzocht DirectX-beta''s weg te halen.
Wouter: ja dus.
Wouter: ja dus.
Pagina: 1