Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Wisselt. Tussen de 60 en 80 per dag ongeveer. Soms iets meerOp zondag 06 mei 2001 09:02 schreef Burat het volgende:
. Intussen zijn het er alweer 25025.. Hoeveel nieuwe aanmelding zijn er eigenlijk per dag..?? 40-50 ofzo?
Hooguit 1Op zondag 06 mei 2001 11:08 schreef 4POX het volgende:
En hoeveel worden daarvan er weer uit geknikkert (LEES: Gebant) per dag
Hangt ervanaf hoeveel Turkeyboy klonen zich registrerenOp zondag 06 mei 2001 11:08 schreef 4POX het volgende:
En hoeveel worden daarvan er weer uit geknikkert (LEES: Gebanned) per dag
ROFLOp zondag 06 mei 2001 12:27 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Hangt ervanaf hoeveel Turkeyboy klonen zich registreren
Met bulldog als kloon-buster wel meer toch??Op zondag 06 mei 2001 11:12 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hooguit 1
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
/me denkt terug aan vroegere tijden...
geen slecht ideeOp zondag 06 mei 2001 14:29 schreef Revolution het volgende:
Kunnen we voor de grap niet eens iedereen bannen met een userid boven de 5000...
maar dat aantal van 25000 is ook niet echt represenatief voor het aantal echte bezoekers.. dr zitten volgens mij ontzettend veel luitjes tussen die nooit posten enzo.. en dr zullen ook wel heel wat dubbel geregd zijn..
Verwijderd
Hehe, ik vind het ook wel een kewl plan!Op zondag 06 mei 2001 19:49 schreef rick_h het volgende:
[..]
geen slecht idee
maar dat aantal van 25000 is ook niet echt represenatief voor het aantal echte bezoekers.. dr zitten volgens mij ontzettend veel luitjes tussen die nooit posten enzo.. en dr zullen ook wel heel wat dubbel geregd zijn..
Femme! DELETE * FROM Tbl_Users WHERE Userid > 5000
Zoiets?
Denk dat er veel van dat soort gebruikers zijn.
Gr:):)tZZ
Als je beloofd te stoppen met dat:Op zondag 06 mei 2001 20:00 schreef CV_SmileY het volgende:
Laat 18714 aub staan
Verwijderd
Ook best, maar nog liever boven de 3000, of zit jij daar toevallig dan ook tussen HlpDsK?Op zondag 06 mei 2001 19:58 schreef HlpDsK het volgende:
Maak er boven de 4000 van
Verwijderd
Wat zullen ze dan ineens veel nieuwe members bijkomenOp zondag 06 mei 2001 14:29 schreef Revolution het volgende:
Kunnen we voor de grap niet eens iedereen bannen met een userid boven de 5000...
O, dat heb ik er wel voor over (erger je je er aan??).Op zondag 06 mei 2001 20:01 schreef Pizzaman het volgende:
Als je beloofd te stoppen met dat:
Maaruh, opruiming kan geen kwaad, kan er niet iets worden ingesteld dat een user wordt verwijderd als hij/zij ''x'' tijd niet actief is geweest?
[Edit by Floris] Irritante Gr>:)>:)tZZ weggehaald.
Verwijderd
Dan blijf jij gespaard, iedereen boven de 5000 gaat eraan!Op zondag 06 mei 2001 20:05 schreef LoneGunman het volgende:
Hmm, zou idd wel grappig zijnMaar holy cow, 25000 users?? Mijn ''nummer'' is nog maar 3760....
Verwijderd
Op de meeste vragen krijg je 20 standaard-blaat antwoorden, of een off-topic onzinreactie.
Jammer.
Verwijderd
Dat zal Floris leuk vinden danOp zondag 06 mei 2001 20:02 schreef Revolution het volgende:
[..]
Ook best, maar nog liever boven de 3000, of zit jij daar toevallig dan ook tussen HlpDsK?
Ik ben voor boven de 1000Op zondag 06 mei 2001 20:02 schreef Revolution het volgende:
[..]
Ook best, maar nog liever boven de 3000, of zit jij daar toevallig dan ook tussen HlpDsK?
Verwijderd
Ehm, het was MIJN idee en ik zit zelf ook boven de 1000!Op zondag 06 mei 2001 20:15 schreef Burat het volgende:
[..]
Ik ben voor boven de 1000
Afgekeurd dus!
Wat..?? Zit jij boven de 1000?? SleeeeeechtOp zondag 06 mei 2001 20:19 schreef Revolution het volgende:
[..]
Ehm, het was MIJN idee en ik zit zelf ook boven de 1000!
Afgekeurd dus!
Verwijderd
Jaaah, I know...Op zondag 06 mei 2001 20:20 schreef Burat het volgende:
[..]
Wat..?? Zit jij boven de 1000?? Sleeeeeecht![]()
Zit ergens in de 2500, ben hier ook nog maar sinds Februari 2000 geregged...
[bejaardenmode aan]
Vroeger was alles beter
[bejaardenmode uit]
Verwijderd
Helaas pas in okt. ''99 geregged. Om maar ff in die bejaardenmodus van jou te blijven
Dat is voorbij. Maar er is nu wel meer kennis. Dus of het slechter is geworden? Mwa, iig anders.
Verwijderd
Wat me opvalt is dat in het begin (toen ik er net kwam) ik alle usernames herkende, dus toen was het nog meer een hechte club, als je begrijpt wat ik bedoel. Nu is alles veel massaler.Op zondag 06 mei 2001 20:29 schreef Burat het volgende:
Tsja, ik ben hier voorjaar ''99 binnen kommen wandelen na een aantal discussies met ene ''Femme'' op het computer totaal forum...
Helaas pas in okt. ''99 geregged. Om maar ff in die bejaardenmodus van jou te blijven, het was toen we heel anders. Of het beter was weet ik niet. Er kon nog heerlijk geleuterd worden over ''hoe een fietsband te plakken'' zonder dat er binnen een uur 300+ replies waren..
Dat is voorbij. Maar er is nu wel meer kennis. Dus of het slechter is geworden? Mwa, iig anders.
idd!!Op zondag 06 mei 2001 20:31 schreef Revolution het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat in het begin (toen ik er net kwam) ik alle usernames herkende, dus toen was het nog meer een hechte club, als je begrijpt wat ik bedoel. Nu is alles veel massaler.
Nu herken ik overigens ook heel veel namen, en dat zijn allemaal lui die er (op een of andere wijze) uitspringen. Of omdat ik ze al van ''vroeger'' ken, of omdat ze vaak grappige, nuttige, interessante dingen posten.
Hoeveel van de 25000 users zijn eigenlijk actief?? Ik gok minder dan 5000..
hmm, ikke ben geregistreerd hier op 04 maart 2000 (las alles al een tijdje hier) en heb ID 2707, als je ziet dat er in 1 jaar ongeveer 23000 geregistreerde bezoekers zijn bijgekomen...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Jep.. "vroeger" had je een klein aantal gebruikers die veel meer omniscient waren. Ze wisten van heel erg veel onderdelen vrij veel. Discussies waren vaak technisch, uitgebreid, onderbouwd, etc.. Zoals dat nu in W&L ook nog vaak te zien is.Op zondag 06 mei 2001 20:44 schreef HlpDsK het volgende:
Helaas is de kennis die er is, nu veel meer verwatert.
Op de meeste vragen krijg je 20 standaard-blaat antwoorden, of een off-topic onzinreactie.
Jammer.
Er zit nu zeg maar veel ''kaf'' bij het ''koren''.
Ziet er erg sarcastisch uit zeg maar.Op zondag 06 mei 2001 21:45 schreef Burat het volgende:
[..]
Jep.. "vroeger" had je een klein aantal gebruikers die veel meer omniscient waren. Ze wisten van heel erg veel onderdelen vrij veel. Discussies waren vaak technisch, uitgebreid, onderbouwd, etc.. Zoals dat nu in W&L ook nog vaak te zien is.
Er zit nu zeg maar veel ''kaf'' bij het ''koren''.
Maar dit draadje gaat nu bijvoorbeeld ook al 2 off-topic kanten uit, al is dat hier niet erg.
PSN
Verwijderd
*vroeger* toen durfde ik mij niet eens te reggen en een vraag te stellen omdat er echt slimme mensen rondliepen.. nu openen mensen een topic om te vragen waar RTFM en UTFS voor staat...
Ja, of om te vragen waar FAQ voor staat en wat het isOp zondag 06 mei 2001 21:54 schreef FlameHeaD het volgende:
nu openen mensen een topic om te vragen waar RTFM en UTFS voor staat...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
PSN
PSN
Als je naar het niveau kijkt dan lijkt het steeds meer op iets van ''Gamers Own Tweakers''Op zondag 06 mei 2001 22:09 schreef YakuzA het volgende:
Was het niet: Gamerz ''o'' Tweakers
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Is goedOp zondag 06 mei 2001 14:29 schreef Revolution het volgende:
Dat massaler worden houd je toch niet tegen, leden stop misschien, maar dat is stilstand, en stilstand is achteruitgang
Ik ben toch malle pietje niet!
Aangeboden op V&A:
Een GoT iserid #1024 per opbod te verkopen :+(random getal)
PSN
Femme ownt Tweakers hoorOp zondag 06 mei 2001 22:14 schreef Exirion het volgende:
Als je naar het niveau kijkt dan lijkt het steeds meer op iets van ''Gamers Own Tweakers''
Gelijk renamen naar FoTOp zondag 06 mei 2001 22:15 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Femme ownt Tweakers hoor
PSN
Sjees, wat ben ik oud!
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Als ik zo onbescheiden mag zijn, ik zit hier nog maar 2 maanden maar doe op computergebied niet onder voor veel van de ''oudere'' posters.
Zo kan ik je nog vertellen hoe je in een XT 2 MFM, 2 RLL en 4 IDE schijven aan de praat kunt krijgen (tegelijkertijd) ..
Ik vind het idd. erg jammer dat er niet meer gebruik gemaakt wordt van het ''echte potentieel'' wat er op het GoT aanwezig is, soms zie ik eens een ''wijze post'' voorbijkomen, maar meer dan 90% onststijgt het ''tweaken voor dummies'' niveau nauwelijks..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Daar ben ik het helemaal mee eens.Op maandag 07 mei 2001 02:05 schreef hezik het volgende:
Nieuwe gebruikers wil niet per definitie ''foute gebruikers'' zeggen.
Als ik zo onbescheiden mag zijn, ik zit hier nog maar 2 maanden maar doe op computergebied niet onder voor veel van de ''oudere'' posters.
Zo kan ik je nog vertellen hoe je in een XT 2 MFM, 2 RLL en 4 IDE schijven aan de praat kunt krijgen (tegelijkertijd) ..
Ik vind het idd. erg jammer dat er niet meer gebruik gemaakt wordt van het ''echte potentieel'' wat er op het GoT aanwezig is, soms zie ik eens een ''wijze post'' voorbijkomen, maar meer dan 90% onststijgt het ''tweaken voor dummies'' niveau nauwelijks..
Ik denk dat dit mede te maken heeft met het redelijke soepele beleid dat er gevoerd wordt in SG, nadat de kroeg en offtopic-forum verdwenen zijn. Er lopen volgens mij tegenwoordig een hele hoop mensen hier rond die nauwelijks iets posten dat ook maar in de verste verte met computers/hardware/software te maken heeft, laat staan dat ze zich er enigszins in interesseren.
Deze mensen komen hier dus alleen maar voor de "gezeligheid" in SG.
Daar is niks mis mee op sites die daar voor bedoeld zijn, maar ik heb toch begrepen, dat GOT zich echt wil richten op het serieuze tweaken en IMHO hoort daar dus ook een strenger moderatie gedrag bij, met name in SG.
Heb je nog nooit rechtsboven een pagina gekeken?!?Op zondag 06 mei 2001 22:05 schreef IceStorm het volgende:
Uhm wat ik mij nou altijd al afgevraagd heb he.. waar staat GoT eigenlijk voor :?:?:?:?:?:?:?![]()
RECHTSbovenOp maandag 07 mei 2001 02:44 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Heb je nog nooit rechtsboven een pagina gekeken?!?
Volgens mij staat het netjes in''t midden bovenaan gecentreerd hoor
Even wachten hmmm..user id 4991. Ok ga je gang.Op zondag 06 mei 2001 20:08 schreef Revolution het volgende:
[..]
Dan blijf jij gespaard, iedereen boven de 5000 gaat eraan!
Hangt er vanaf wat je als "actief" definieerdOp zondag 06 mei 2001 20:42 schreef Burat het volgende:
[..]
Hoeveel van de 25000 users zijn eigenlijk actief?? Ik gok minder dan 5000..
Er iets van 12.000 users die de afgelopen 6 maanden iets gepost hebben (oid vertelde Kees een tijdje terug) Tel daar ongeveer 2000 lurkers (mensen die wel lezen maar niet posten) bij op en je hebt een hele berg ongebruikte users.
En dan alleen mensen toelaten die meer dan een jaar geregged zijn
1x in de 6 maanden vinnik niet actief maja, dat kun je toch niet meten.Op maandag 07 mei 2001 10:14 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je als "actief" definieerd
Er iets van 12.000 users die de afgelopen 6 maanden iets gepost hebben (oid vertelde Kees een tijdje terug) Tel daar ongeveer 2000 lurkers (mensen die wel lezen maar niet posten) bij op en je hebt een hele berg ongebruikte users.
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Da''s wel lullig als je een wereldreis maakt van 4 maanden.Op maandag 07 mei 2001 19:52 schreef LL Koelkast het volgende:
Eigenlijk zou je best de users die nooit posten en nooit ingelogd zijn, kunnen deleten. Dus als ze bijv. 2 maanden lang niets posten, een waarschuwing sturen per e-mail, als daar niet op wordt gereageerd => deleten!
Tja, als je een échte tweaker bent heb jeOp maandag 07 mei 2001 19:56 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Da''s wel lullig als je een wereldreis maakt van 4 maanden.
a) een mobiele internetagenda
b) óf een wereldinternetcafé-adressengids
toch?
Psies, een echte Tweaker kan niet zonder pc.Op maandag 07 mei 2001 20:00 schreef LL Koelkast het volgende:
[..]
Tja, als je een échte tweaker bent heb je
a) een mobiele internetagenda
b) óf een wereldinternetcafé-adressengids
toch?
Verwijderd