[BC3] Hardware te koop: Vaak dezelfde advertenties

Pagina: 1
Acties:

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hoi,

De topic is een beetje vaag maar ik struin al een hele tijd op tweakers rond en wat me opvalt is dat er veel irritante mensen rondlopen die hun rotzooi op een semi-commerciele manier proberen te slijten via vraag en aanbod.

Wat erg irri is bijvoorbeeld dat er figuren rondlopen die ieder kwartier hunzelfde advertentie posten om maar vastgeplakt te blijven zitten op de frontpage. Wellicht is het zinvol om een abuse@tweakers.net te maken voor dit soort misbruik van o.a. ''vraag en aanbod''?

Het gaat voornamelijk om mensen die een systeem aanbieden met garantie en erbij posten dat er verschillende configuraties mogelijk zijn. Het valt echt op dat ze een keer of 10 per dag op de frontpage hangen onder dezelfde naam.

Is hier iets aan te doen?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

psst: [topic=173831]

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Er is op het moment nog een topic over onder LA, maar in principe lijkt het me dat die gevallen per geval gemeld moeten worden op LA. Dan kunnen mod''jes en Adjes er iets aan doen. Als het dan vaak gemeld wordt, kan er misschien gekeken worden of er iets structurelers aan veranderd moet worden. :9

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 05 mei 2001 20:41 schreef WouterTinus het volgende:
psst: [topic=173831]
Ik zie ''m ook inderdaad net ja... Thanks.

Ik had ''t trouwens over het bericht waar hier ook al over gesproken wordt:

[topic=173494]

Blijkbaar ben ik zeker niet de enige die zich hieraan ergert.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat ik nog steeds irritant vind is die strijd om bovenaan te staan in het lijstje... Er zijn van die eikels die dan !!!PentiumII 233MMX neerzetten omdat hij dan bovenaan komt te staan (vanwege die !!! dus)... Dan komt er daarna iemand die een !!!!Celeron400PPGA aan wil bieden, maar er later achterkomt dat er al een !!!!!Pentium200MMX in staat, dus moet hij zijn !!!!Celeron400PPGA voor de 2e keer erin zetten, want hij staat niet meer bovenaan, gevolg:

!!!!!!Celeron400PPGA
!!!!!Pentium200MMX
!!!!Celeron400PPGA
!!!PentiumII 233MMX

Snappie? Errug irritant. Ik heb het al eens gemeld: kan de V&A niet op tijd worden gesorteerd, dan krijg je die problemen niet, maar dat schijnt onoverzichtelijk te zijn. Nou ja, dit is ook niet veel beter, toch?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards