Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
Verwijderd
gathering.athena.tweakers.net !== Arshia.Op zaterdag 05 mei 2001 16:45 schreef neographikal het volgende:
http://gathering.tweakers.net werkt niet maar http://gathering.tweakers.net/ wel.....
Verwijderd
Hier staat een uitleg van Wouter Tinus over de problemen die vandaag optreden. Ik dacht dus dat het het makkelijkste was om d-Frag meteen hiernaartoe door te sturen. Vandaar
Arshia 13 mins, 0 users, load averages: 0.11, 0.14, 0.08
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
[04:53:17][roel@roel:~]$ sleep
bash: sleep: command not found
Rick weet misschien wat uit de logs ofzo? Volgens mij werd er niets vreemds gedaan toen ze plat ging.
Verwijderd
jah, hij kreeg hem niet omhoogOp zaterdag 05 mei 2001 17:40 schreef Paz het volgende:
rick is gewoon 5 uur met arshia aan de gang geweest...
Verwijderd
ROTFL :D:D:D:D:DOp zaterdag 05 mei 2001 19:43 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
jah, hij kreeg hem niet omhoog
Ik heb net ff een klein onderzoekje gedaan. Zo te zien kwamen er erg veel requests binnen op port udp/137 (windows filesharing, wat niet gebruikt wordt), en dat is een aardig bekende DoS port. Ik denk dan ook dat dat de oorzaak is geweest van de lock-up. Overigens is het niet een totale crash geweest, alleen de tcp/ip stack/driver begaf het. Hierdoor was de machine dus onbereikbaar, maar hij was nog wel "up". De laatste melding was om 12:29:21, een melding dat de NIC haar buffers aan het vergroten was. Om diezelfde tijd was de machine niet meer bereikbaar. Daarna was er om het half uur nog een poging van de DNS server om zichzelf te redden, tot 17:19, toen de machine opnieuw gestart werd.Op zaterdag 05 mei 2001 19:16 schreef Femme het volgende:
Ze ging plotseling dood rond 12:28. Vuurwerk storingsnummer was nergens meer te vinden op hun site, dus moest er gewacht worden tot iemand daar z''n mail ging lezen.
Rick weet misschien wat uit de logs ofzo? Volgens mij werd er niets vreemds gedaan toen ze plat ging.
Meer weet ik ook niet
[topic=172040]
waren nog minstens 5 postings na mijn laatste (inc weer 1 van mij)
niet dat het een ramp is...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Heb je de rauwe C dan?Op zaterdag 05 mei 2001 22:55 schreef Tom het volgende:
Microsoft Windows 2000 [versie 5.00.2195]
(C) Copyright 1985-2000 Microsoft Corp.
C:\>
(weet dat linux er iets tegen kan doen, weet niet of dat ook voor BSD geld)
Uiteraard blijven het lapmiddelen, als je maar genoeg bandbreedte hebt krijg je elk systeem wel op de knieen..