[BC3] Andermans bericht editten

Pagina: 1
Acties:

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 13:06
Als een Admin/MOD een bericht van iemand maar een klein beetje aanpast kan je niet zien dat hij/zij dat bericht heeft aangepast... Kan dat niet veranderd worden? Dat die check wordt overgeslagen als je iemand anders bericht edit? Vind IK wel zo netjes om verwarring te voorkomen...

En nog wat, als je in een niet al te lang bericht een verkeerdgetypte smilie veranderd dan staat er gelijk dat het bericht is gewijzigd, als je een letter van een normaal woord wijzigd niet :?

[update]
Dat van die smilie veranderen geld ook in wat langere berichten... Ik veranderde een :s in :? (ik MSN teveel :() en gelijk staat er dat ik het bericht heb gewijzigd...)

[update2]
F*ck verkeerd forum :(

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

kicked/to.lieve.adjes

• Steven
Op zaterdag 05 mei 2001 07:38 schreef Kaj. het volgende:
kicked/to.lieve.adjes
Tnhx 8-)

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op zaterdag 05 mei 2001 07:28 schreef Steven_NL het volgende:
En nog wat, als je in een niet al te lang bericht een verkeerdgetypte smilie veranderd dan staat er gelijk dat het bericht is gewijzigd, als je een letter van een normaal woord wijzigd niet :?
Hmm.. Nu ik dit zo lees, en nog ff herinner wat voor andere rare dingen de revue zijn gepasseerd, denk ik dat de check op het gewijzigd zijn plaatsvindt nadat de regexxen op de tekst zijn losgelaten.

Met andere woorden: De smiley is al een [img]bladiebladiebla[/img] geworden, en daarom relatief veel tekst. Dat verklaart ook waarom een smiley toevoegen WEL voor [gewijzigd] zorgt, en 3 letters in vergelijkbare situaties niet.

Ik weet niet OF het zo is, maar zo ja, misschien is het handig om dit ff om te draaien. Dat voorkomt een hoop verwarring..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 05 mei 2001 11:02 schreef Burat het volgende:

[..]

Ik weet niet OF het zo is, maar zo ja, misschien is het handig om dit ff om te draaien. Dat voorkomt een hoop verwarring..
Het is idd niet zo slim, als het zo is. Maar om nou te zeggen dat het veel verwarring geeft? ''Vroeger'' kwam het er ook altijd onder te staan, dus maakt niet zo heel veel uit.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Onno
  • Niet online
Op zaterdag 05 mei 2001 11:22 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Het is idd niet zo slim, als het zo is. Maar om nou te zeggen dat het veel verwarring geeft? ''Vroeger'' kwam het er ook altijd onder te staan, dus maakt niet zo heel veel uit.
Dat niet nee, maar wat wel uitmaakt is dat als je een paar smiles in je tekst hebt staan relatief veel (iig veel meer dan 10%) van je tekst kunt wijzigen zonder dat het opgemerkt wordt.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:45

Destruction

(ex-)Automonteur

Dan zet je er toch zelf onder "[Dit bericht is gewijzigd door $Username op $dateedited om $timeedited]" :?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Maar dan haal je de 20% waarschijnlijk wel weer, dus dan staat het er dubbel! ;)

• Steven
* KICK *

Komen hier nog adjes / modjes? Of heb ik wat gemist toen ik 5 dagen in London zat?

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zaterdag 12 mei 2001 10:33 schreef Steven_NL het volgende:
Komen hier nog adjes / modjes? Of heb ik wat gemist toen ik 5 dagen in London zat?
Dit is iets voor Arjen lijkt me, ik kan hier ehm weinig aan doen... maar heb het gezien hoor *D

• Steven
Op zaterdag 12 mei 2001 11:40 schreef Tom het volgende:

[..]

Dit is iets voor Arjen lijkt me, ik kan hier ehm weinig aan doen... maar heb het gezien hoor *D
Leeft die nog? Ik dacht dat hij alleen nog maar op Fok! zat?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
arjen komt hier inderdaad niet meer..
1 van de adjes zal het moeten doorgeven ofzo

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 12 mei 2001 14:16 schreef poohbeer het volgende:
arjen komt hier inderdaad niet meer..
1 van de adjes zal het moeten doorgeven ofzo
Waarom komt ie hier niet meer? Het is toch slim als je soms es ff checkt wat de gebruikers hebben te ''zeuren'' over Topix?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• koelkast
  • Niet online
Het is toch ook zo dat als je binnen 15 minuten na je post iets verandert, dat er dan niets bij komt te staan als "Het bericht is gewijzigd door ... op ..." ? Of is dat de eerste 5 minuten na de post?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

De gebruiker van Topix is Tweakers.net. De bezoekers gebruiken GoT.

(is dit voldoende of moet ik op deze vee lte hete dag een langer verhaal schrijven? :P)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:33

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 05 mei 2001 07:28 schreef Steven_NL het volgende:
Als een Admin/MOD een bericht van iemand maar een klein beetje aanpast kan je niet zien dat hij/zij dat bericht heeft aangepast... Kan dat niet veranderd worden? Dat die check wordt overgeslagen als je iemand anders bericht edit? Vind IK wel zo netjes om verwarring te voorkomen...
Volgens mij zal een Modje/Adje niet zomaar voor de lol andermans berichten editten. Als hij/zij dit doet is het meestal grove opmerkingen en/of ranzige images/links weghalen. De mod/ad in kwestie zal er echt wel bijzetten dattie wat heeft gewijzigd. Je hebt natuurlijk wel gelijk dat het zo netjes zou zijn als dit automagisch gebeurd.
Pagina: 1