Professioneel Hyves-weigeraar
Wel erg lastig hoor dit systeem. Zodra je een request doet word je pas verandert. En heb ik nu net de pech dat dat ook steeds voor me word gedaan!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
irri is dat 
212.187.78.xxx hmmmzz.. chello user... hmmzzz... netzoals die lege icq berichten. hmmmzz.. een geirriteerde pre-ik-freeload-sms-servers?
212.187.78.xxx hmmmzz.. chello user... hmmzzz... netzoals die lege icq berichten. hmmmzz.. een geirriteerde pre-ik-freeload-sms-servers?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Werkt erg goed, Topix'' brainscan-technology herkent zelfs dat ik mijn password helemaal niet kwijt ben en weigert em te resetten.De nieuwe versie van topix (zal hier binnenkort wel komen) heeft een soort beveiliging voor dit soort lame acties.
Nee... waarschijnlijk een etterbal die hier rond hangt (uit verveling)
Verwijderd
idd. ik ben ook errug vergeterachtiggelijk en houd een zelf-veranderde pass nooit langer dan een enkele koekie vol..
automatischOp zaterdag 05 mei 2001 05:47 schreef Malin het volgende:
Wel erg lastig hoor dit systeem. Zodra je een request doet word je pas verandert. En heb ik nu net de pech dat dat ook steeds voor me word gedaan!
Pagina: 1