De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
volgens mij weten de mensjes al van dit probleem af
\o/
toen ik die nl. registeerde kreeg ik nooit een passwd toegemaild
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
euhhm.. click gewoon effe op dat knoppie rechtsboven.. uitloggen staat erop!Op vrijdag 04 mei 2001 23:34 schreef Nimrod het volgende:
als ze dan toch veranderen moeten, kunnen jullie er dan meteen de naam HaaZ van maken ipv HaaZie
toen ik die nl. registeerde kreeg ik nooit een passwd toegemaild
Je bent ingelogd onder een adnere account vanwege vage redenen.
Je moet uitloggen, en gewoon onder je eigen account weer inbloggen!
MAAR, hoe komt het dan dat hij onder MIJN naam post?!
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
hmmmm.. heb ik niet gedaan...Op vrijdag 04 mei 2001 23:36 schreef saviour het volgende:
Dommie!
Je bent ingelogd onder een adnere account vanwege vage redenen.
Je moet uitloggen, en gewoon onder je eigen account weer inbloggen!
en ook niemand anders....
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Professioneel Hyves-weigeraar
Dit komt hier op GoT heel vaak voor...
Te ingewikkeld voor mij, om het aan jou uit te leggen
pas ik nooit in met m''n dwergenmaat 36... allemaal maatje 42 enzowOp vrijdag 04 mei 2001 23:40 schreef WouterTinus het volgende:
* Arshia vraagt zich af hoe lang het nog duurt voor iemand ineens in de schoenen van een admin of GM staat
\o/
dan staat ie dat vast niet langOp vrijdag 04 mei 2001 23:40 schreef WouterTinus het volgende:
* HaaZ vraagt zich af hoe lang het nog duurt voor iemand ineens in de schoenen van een admin of GM staat
Hm!! Dit probleem zou opgelost zijn dacht* WouterTinus vraagt zich af hoe lang het nog duurt voor iemand ineens in de schoenen van een admin of GM staat
ik! Niet leuk dat er weer zoiets gebeurt..
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
ik doe elke avond al een gebedje dat ik het mag wezenOp vrijdag 04 mei 2001 23:40 schreef WouterTinus het volgende:
* witchdoc vraagt zich af hoe lang het nog duurt voor iemand ineens in de schoenen van een admin of GM staat
Was je ergens ingelogd op een "public" pc (bijv met netscape?)Op vrijdag 04 mei 2001 23:37 schreef HaaZie het volgende:
kee, dit werkt...
MAAR, hoe komt het dan dat hij onder MIJN naam post?!
Zoja, had je er aan gedacht uit te loggen voor je uit windows logde (oid)?
Ik ookOp vrijdag 04 mei 2001 23:48 schreef poohbeer het volgende:
ik doe elke avond al een gebedje dat ik het mag wezen
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
[evil mode]Op vrijdag 04 mei 2001 23:40 schreef WouterTinus het volgende:
/me vraagt zich af hoe lang het nog duurt voor iemand ineens in de schoenen van een admin of GM staat
Als ik Femme was zou ik dat probleem maar heel gauw oplossen om dat te voorkomen...
muhahahahaa
Ik hoop erg snel. Dan wordt het probleem misschien opgelost.Op vrijdag 04 mei 2001 23:40 schreef WouterTinus het volgende:
* Onno vraagt zich af hoe lang het nog duurt voor iemand ineens in de schoenen van een admin of GM staat
Hmm voor zover ik jou uitleg begreep Burat mag dit toch niet meer gebeurenOp vrijdag 04 mei 2001 23:43 schreef Burat het volgende:
Hm!! Dit probleem zou opgelost zijn dacht
ik! Niet leuk dat er weer zoiets gebeurt..
Wij maar denken bug en hij maar lachen.. je weet maar nooit.
Dan zou de schade compleet zijn, als die gene er kwade bedoelingen van krijgt...Op vrijdag 04 mei 2001 23:40 schreef WouterTinus het volgende:
* Destruction vraagt zich af hoe lang het nog duurt voor iemand ineens in de schoenen van een admin of GM staat
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Dat doet hij alOp zaterdag 05 mei 2001 00:29 schreef RobinVR het volgende:
kan dexterlabs het toeval niet een handje helpen?
Lijkt me sterk, ik heb het een keer gehad dat is als havana ingelogd zat, maar ik ken hem niet en heb niks met hem te maken...Op zaterdag 05 mei 2001 09:34 schreef poohbeer het volgende:
het leuke is natuurlijk wel dat je nooit kan checken of het toevallig geen clones zijn van elkaar he
Wij maar denken bug en hij maar lachen.. je weet maar nooit.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
noop, alleen m''n eigen pc... en dan zou het niet zo zijn dat ik onder zijn naam postte, maar alleen hij onder mijn naam..Op vrijdag 04 mei 2001 23:52 schreef ACM het volgende:
[..]
Was je ergens ingelogd op een "public" pc (bijv met netscape?)
Zoja, had je er aan gedacht uit te loggen voor je uit windows logde (oid)?
Daar heb je helemaal gelijk in..! Maar ik ging af op de informatie die ik via Daniel van Arjen kreeg. Volgens die informatie zou dit niet mogelijk moeten zijn, maar ik denk dat Arjen een (klein) foutje heeft gemaakt bij de implementatie.Op zaterdag 05 mei 2001 01:03 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hmm voor zover ik jou uitleg begreep Burat mag dit toch niet meer gebeuren..
Het probleem van de sessies die blijven leven na het password changen (waardoor ik mod/admin bleef) is wel opgelost
Dit is denk ik een probleem met het checken of een sessie al bestaat. In een andere draad waar dit probleem ook aan de orde was, heb ik uitgelegd wat ik denk dat er in dat geval aan de hand was, maar misschien geldt dat hier niet.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP