Waarom is mijn topic Software Gids verdwenen, deze stond in stuffis generalis. Er werd niet over geld gepraat dus het was geen handel... kan iemand me uitleggen waarom deze topic dan toch verdwenen is?
BVD!
BVD!
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
\o/
wow, dit is pas de eerste die het _echt_ niet wist, niet?Op vrijdag 04 mei 2001 21:34 schreef Innercitynl het volgende:
Waarom is mijn topic Software Gids verdwenen, deze stond in stuffis generalis. Er werd niet over geld gepraat dus het was geen handel... kan iemand me uitleggen waarom deze topic dan toch verdwenen is?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Sinds wanneer is V&A alleen voor hardware?Op vrijdag 04 mei 2001 21:52 schreef Innercitynl het volgende:
Sinds wanneer is een software blad hardware???
Hoe goed lees jij ongeveer? In de eerste reactie staat al wat er gebeurt is. Hij is op slot gezet en daarom dus onderin in beeld gekomen.Op zaterdag 05 mei 2001 18:39 schreef Innercitynl het volgende:
Oke, heeft iemand een idee hoe het zit?
Sorry, een misverstand. Ik snap dat de topic gesloten is maar wat ik me nog steeds af vraag is dat ik in vraag en Aanbod alleen hardware zie en geen tijdschriften...Op zaterdag 05 mei 2001 18:55 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hoe goed lees jij ongeveer? In de eerste reactie staat al wat er gebeurt is. Hij is op slot gezet en daarom dus onderin in beeld gekomen.
Misschien omdat je de eerste dan bent:?Op zaterdag 05 mei 2001 19:25 schreef Innercitynl het volgende:
maar wat ik me nog steeds af vraag is dat ik in vraag en Aanbod alleen hardware zie en geen tijdschriften...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Misschien omdat de 99% van de tweakers een hele grote factor meer geinteresseerd is in 2e hands hardware dan in 2e hands tijdschriften?Op zaterdag 05 mei 2001 19:25 schreef Innercitynl het volgende:
[..]
Sorry, een misverstand. Ik snap dat de topic gesloten is maar wat ik me nog steeds af vraag is dat ik in vraag en Aanbod alleen hardware zie en geen tijdschriften...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq