Door wie &
Waarom is deze topic gesloten? Omdat een paar mensen(waaronder ik)hun mening geven...
Voor de mensen die ff snel mij mening willen lezen hier:
Ik vind het fantastisch dat we nu geen Duits spreken, maar had je dat ook gevonden als je al vanaf je geboorte Duits had gesproken? Als je ouders je van kinds af aan bij de jugend(?) hadden gedumpt?? Of misschien waren je ouders dan nu wel werkzaam voor 1 of andere laten we elk ras om zeep helpen stort op giro 555 en vermoord alles wat niet wit is!
Nee dat had je niet erg gevonden, want je wist dan niet anders, net zoals je nu weet dat het slecht is(tegen overgestelde wereld).
Misschien was NL wel een beter land geweest om in te wonen(economisch nog beter) en zeker weten minder last van turken/marokanen, daar zeiken jullie BIJNA allemaal over, zodra er een topic over geweld langskomt.
Kort samen gevat: Ik weet niet of Hitlers regime beter was geweest dan als waar we nu naar toe gaan, daar kan en mag ik niet over oordelen! Ik weet wel dat ik nooit was geboren. Maar dat kan ik niet erg vinden, omdat ik het andere verhaal niet weet.
Ik weet wel dat zelfs de grondwet ons niet verplicht deze 2min stilte te houden, DUS WIE ZIJN JULLIE OM HET ONS TE VERPLICHTEN!!
en:
Respect heb ik voor ze, maar de stilte moet me niet opgedwongen worden (zie vorige bericht). Je hebt nu je huidige vrijheid door die mensen. Als zij er niet waren was je netzo blij geweest in een andere maatschappij, met voor jouw behoefte(in de andere maatschappij) genoeg vrijheid, want je zal niet anders weten!!(of niet geboren zijn en niet weten wat het is)
Dus waarom en door wie :?:?:?:?:?:?
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Respect? respect? praat je naar het ventileren van deze gedachtenkronkel nog over respect?Voor de mensen die ff snel mij mening willen lezen hier:
Ik vind het fantastisch dat we nu geen Duits spreken, maar had je dat ook gevonden als je al vanaf je geboorte Duits had gesproken? Als je ouders je van kinds af aan bij de jugend(?) hadden gedumpt?? Of misschien waren je ouders dan nu wel werkzaam voor 1 of andere laten we elk ras om zeep helpen stort op giro 555 en vermoord alles wat niet wit is!
Nee dat had je niet erg gevonden, want je wist dan niet anders, net zoals je nu weet dat het slecht is(tegen overgestelde wereld).
Misschien was NL wel een beter land geweest om in te wonen(economisch nog beter) en zeker weten minder last van turken/marokanen, daar zeiken jullie BIJNA allemaal over, zodra er een topic over geweld langskomt
Wat heb JIJ een walgelijk gebrek aan respect.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
ja jij hebt lekker veel respect zo te zien, jesus man er kan toch best een rede gegeven worden, er was daar een normale discussie aan de gangOp vrijdag 04 mei 2001 20:55 schreef ronaz het volgende:
[..]
Respect? respect? praat je naar het ventileren van deze gedachtenkronkel nog over respect?
Wat heb JIJ een walgelijk gebrek aan respect.![]()
Een hint (en de reden dat ik nokte):Op vrijdag 04 mei 2001 21:00 schreef ugamer het volgende:
[..]
ja jij hebt lekker veel respect zo te zien, jesus man er kan toch best een rede gegeven worden, er was daar een normale discussie aan de gang
Het is warm en het geeft licht.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik ben blij dat ze hem hebben weten te verslaan, maar ik wil gewoon nergens toe gedwongen worden, net zomin als jij gedwongen wilt worden om een hitler aanhanger te worden!
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Sorry, maar voor mensen die dat soort uitlatingen doen, kan ik echt geen respect opbrengen. Tegenstrijdig he? Mezelf tegenspreken he? Ja? Fijn! Ik hoop dat ik je erg overstuur heb gemaakt.Op vrijdag 04 mei 2001 21:00 schreef ugamer het volgende:
[..]
ja jij hebt lekker veel respect zo te zien, jesus man er kan toch best een rede gegeven worden, er was daar een normale discussie aan de gang
...zucht... why do I even bother...
En het is geen kwestie van dwingen, je HOEFT niet op GoT te komen die twee minuten.
Dat zeg je er niet bij...
Ik zeg alleen ik wil er niet toegedwongen worden en dat wij niet beter weten dan hitler is slecht. Ik zeg niet hitler is goed ofzo...
ja zo heb ik er ook geen zin meer in hoor. begrijp je iemand anders mening niet?Op vrijdag 04 mei 2001 21:05 schreef ronaz het volgende:
[..]
Sorry, maar voor mensen die dat soort uitlatingen doen, kan ik echt geen respect opbrengen. Tegenstrijdig he? Mezelf tegenspreken he? Ja? Fijn! Ik hoop dat ik je erg overstuur heb gemaakt.
...zucht... why do I even bother...
Kom op zeg, de adjes mogen toch zeker wel lekker zelf weten wat ze met dit forum doen..Op vrijdag 04 mei 2001 20:53 schreef Canon23 het volgende:
Ik weet wel dat zelfs de grondwet ons niet verplicht deze 2min stilte te houden, DUS WIE ZIJN JULLIE OM HET ONS TE VERPLICHTEN!!
Als jij bv om 20:00 uur door de straat gaat fietsen, waarbij je schreeuwt en je gastoeter helemaal leegblaast of whatever doet om de hele buurt op te schrikken, dan moet je dat fijn zelf weten. Maar hier op het forum wil men er gewoon voor zorgen dat het om acht uur even stil is, en daar sta ik compleet achter...
Verder ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken...
Wat er verkeerd aan is? Dat je een beetje respect hebt voor de mensen waar jij je vrijheid aan te danken hebt.Op vrijdag 04 mei 2001 21:12 schreef Canon23 het volgende:
Wat is er dan verkeert aan die uitlating ??
Dat zeg je er niet bij...
Ik zeg alleen ik wil er niet toegedwongen worden en dat wij niet beter weten dan hitler is slecht. Ik zeg niet hitler is goed ofzo...
En je hebt natuurlijk recht op je eigen mening, maar het ventileren van die mening wordt op dit moment, (4 mei, dodenherdenking) om wat voor reden dan ook als ongepast beschouwd en als men dan je topic sluit, leg je daar dan bij neer en ga je mening niet nogmaals ventileren.
Ik persoonlijk vindt het beledigend om juist op de dag dat er mensen herdacht worden die gevallen zijn in de periode na het uitbreken van de 2e Wereldoorlog, te gaan filosoferen over hoe het zou zijn als Hitler had gewonnen.
badass grammaticafout
Niemand dwingt jou ergens toe, alleen de Adjes hier doen wel aan de dodenherdenking mee, en als je dat niet bevalt, jammer dan.Op vrijdag 04 mei 2001 21:16 schreef Canon23 het volgende:
Respect tonen komt uit jezelf en als je gedwongen het zwijgen wordt opgelegd, dan is het geen respect meer!
Daarmee geef je dus aan dat jij uit jezelf het respect niet kunt opbrengen? En dat je je vervolgens stoort aan het feit dat je het zwijgen wordt opgelegd?Op vrijdag 04 mei 2001 21:16 schreef Canon23 het volgende:
Respect tonen komt uit jezelf en als je gedwongen het zwijgen wordt opgelegd, dan is het geen respect meer!
En hiermee geef ik niks aan, want mij werd de keuze niet gelaten. Ze hebben mij de keuze ontnomen, iets wat de grondwet zelfs niet kan.
Op vrijdag 04 mei 2001 21:25 schreef Canon23 het volgende:
Ik word wel ergens toe gedwongen, namelijk het niet meer kunnen posten, mocht ik het willen.
En hiermee geef ik niks aan, want mij werd de keuze niet gelaten. Ze hebben mij de keuze ontnomen, iets wat de grondwet zelfs niet kan.
Blijf je daar nu over doorblaten? De GoT-crew neemt de beslissing deel te nemen aan een landelijk event; de dodenherdenking.
Daar heb je je maar bij neer te leggen. Of ga je ook bij winkels klagen dat ze eerder dicht zijn zodat ze jou dwingen morgen iets te gaan kopen in plaats van vanavond?
[off-topic]
Bulldog, bedankt voor het heropenen.
[off-topic]
Ik had hier eerder een "verzoek" verwacht, om niet te posten om 8uur.
Even voor de gemakkelijkheid de winkel-metafoor:Op vrijdag 04 mei 2001 21:30 schreef Canon23 het volgende:
Dit is anders dan de winkels.
Zou een winkel dan de klanten vriendelijk moeten verzoeken vooral niks te komen kopen om 20.00 uur?
tijdsnotatie-foutje
Nee, forum is eigendom van de adjes.. al gooien ze het forum voor een week down daar heb jij helemaal niets tegen in te brengen.Op vrijdag 04 mei 2001 21:30 schreef Canon23 het volgende:
Dit is anders dan de winkels.
winkel metafoor zal kunnen, maar zal niet lukken, terwijl ik wel denk dat wij wel 2 min kunnen kappen met posten zonder verbod!
But anyway ik word nu moe van me eigen discussie dus ik doe nu een voorstel waar jullie het mee eens zijn, namelijk:
Sluit het hiero maar, tenzij iemand er problemen mee heeft...
ps wil nog steeds weten wie dat SG topic heeft geclosed
[edit] woordje vergeten[edit]
Als jullie het GVD
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
je begrijpt het niet he?Op vrijdag 04 mei 2001 21:41 schreef Canon23 het volgende:
Bij winkels draait het om het inkomen van mensen en dat kan ik van die forum niet echt zeggen.
winkel metafoor zal kunnen, maar zal niet lukken, terwijl ik wel denk dat wij wel 2 min kunnen kappen met posten zonder verbod!
But anyway ik word nu moe van me eigen discussie dus ik doe nu een voorstel waar jullie het mee eens zijn, namelijk:
Sluit het hiero maar, tenzij iemand er problemen mee heeft...
ps wil nog steeds weten wie dat SG topic heeft geclosed
[edit] woordje vergeten[edit]
Er werd een goeie aangehaald; bij winkels gaat het om inkomsten...EN TOCH GAAN ZE DICHT. Dat zou je toch aan het denken moeten zetten.
Maar er is inderdaad wel alles over dit onderwerp gezegd. En het ziet er niet naar uit dat goedbedoelenden onder ons mensen tot inkeer gaan brengen.
Oh ja, waar was ik om 20.00? Ik zat voor de TV, te kijken naar de dodenherdenking, en ik was zeker niet bezig om tijdens de herdenking een postje op GoT te zetten.
Anyway we komen er niet uit
Het gaat er niet om dat we jullie willen dwingen om stil te zijn of respect te tonen. Maar aangezien wij hier de crew zijn, dit forum door ons geleid word, en wij respect willen tonen, hebben wij het volledige recht om het forum stil te leggen.
Dus, dat was de verklaring. Simpel toch?