De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heb je bewijs dat je het op 28 maart gepost hebt?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
nee, ik ga niet elk mailtje copy-paste''n dat ik op stuur naar Tweakers.net. (met de tijd erbij). Ik heb het gewoon gedaan en vind het jammer. Wat anderen daarvan denken zal "aan mijn reet roesten" (quote: h.b. te Gent 19..)
Alleen de animo om te posten neemt dan toch ff af.
Alleen de animo om te posten neemt dan toch ff af.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Aan wie had je dat mailtje dan gestuurd?
gewoon bij tweakesr : post hier je nieuws, dus geen email zoals abusievelijk in de eerste post, wel onder een andere nick
Nee ok dan is het ''goed''....Op zaterdag 05 mei 2001 19:42 schreef Spice het volgende:
gewoon bij tweakesr : post hier je nieuws, dus geen email zoals abusievelijk in de eerste post, wel onder een andere nick
Verwijderd
LOL dank je wel hehOp zaterdag 05 mei 2001 19:43 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nee ok dan is het ''goed''....
Pagina: 1