[BC3] Announcement: Ingrid en de reden erachter.

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Goed, hierbij ga ik even duidelijkheid geven: Ingrid was inderdaad een kloon van me. Voordat jullie meteen de conclusies trekken even het verhaal erachter.

Allereerst wil ik graag even kwijt dat Ingrid dus gisteren gebanned was, en mijn normale user, RobtH dus, sinds enkele uurtjes. Vind ik wel HEEL erg vreemd. Volgens insiders zou deze ban ontstaan zijn vanwege enkele uitlatingen van mij op www.onzinforum.nl . Mocht dat het geval zijn, dan wil ik bij deze dus ook zeggen dat zoiets dus volstrekt belachelijk is, aangezien onzinforum.nl verder geen enkele relatie met GoT heeft, en ik denk dat er om die reden ook niet beoordeeld mag worden over een ban over wat iemand ergens anders zegt. Geen reden tot een ban van mij,als jullie daar anders over blijven denken: waarom geen mailtje/waarschuwing/reden of iets?) en waarom pas anderhalve dag later? Behoorlijk krom :Z

Goed. En nu waarom de kloon:

Bekijk voordat je verder leest, de eerste posts van: [topic=170366]
Bekijk vervolgens ook de daar vermeldde links.
Zoals jullie zien, valt er direct 1 ding op: wat vroeger taboe was op GoT, mag nu ineens wel. Volgens modjes was het "helemaal niet off-topic", maar dat is snel gezegd wanneer er persoonlijke verhalen achter zitten.

Wat ik dus met deze kloon wou duidelijk maken: Ik had met een paar andere GoTters een soort van weddenschap. Mijn stelling was, dat zodra een meid op GoT zit, dat er MEER van goedgekeurd wordt dan anderen. Ik bewees dat met Ingrid in een aantal topics. Ingrid had een proxy uit Den Bosch. Ik moet trouwens er ook bij vermelden dat een vriendin van me ook wat porst onder haar naam had gedaan (dat wanneer ze ineens mijn foto postte en dingen over mij zei.... die ik overigens minder grappig vond, maar dat terzijde). Ingrid postte maar door met haar belachelijke posts (zoek maar eens na bij de search wat voor geblaat het is) en tja: de modjes vonden het allemaal prima leek wel.

Wat ik ermee wilde aantonen is heel simpel: GoT (en vooral SG) gaat nogal achteruit, een aantal topics stranden in een totaal nutteloos onderwerp. Zie: [topic=5179] onder andere. Een beetje offtopic mag wel, maar waarom in godsnaam in zoveel topics? Natuurlijk zullen er straks weer een aantal zeiken over dat het aantal topics meevalt blabla maar het gaat om het idee, niet om het aantal.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Op vrijdag 04 mei 2001 16:42 schreef RobtH_is_back het volgende:
blaaablabla..

Wat ik dus met deze kloon wou duidelijk maken: Ik had met een paar andere GoTters een soort van weddenschap. Mijn stelling was, dat zodra een meid op GoT zit, dat er MEER van goedgekeurd wordt dan anderen. Ik bewees dat met Ingrid in een aantal topics. Ingrid had een proxy uit Den Bosch.

blaablabla...
Jaaa tuurlijk, en dan ga je ook op andere forums posten met je Ingrid?

Iedereen had je al door hoor.. En dit is bullshit, anders had je wel alleen op GoT gepost.

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

...tis maar waar je je mee bezighoud... :O

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Tis gewoon uitermate zielig om zo je gelijk te willen behalen.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
...tja...

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-02 15:27

dwaas

_

ja robth... geen smoesjes... iedereen heeft je door... :)

(edit) koel smiley the_ed!

King for a day,... fool for a lifetime.

• BC3 Victim
Op vrijdag 04 mei 2001 16:52 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

Jaaa tuurlijk, en dan ga je ook op andere forums posten met je Ingrid?

Iedereen had je al door hoor.. En dit is bullshit, anders had je wel alleen op GoT gepost.
ehmm nee, dat posten op andere forums deed ik gewoon om het minder op te laten vallen. Zou nogal verdacht zijn om ineens alleen op GoT een nieuwe meid te zien die al teveel wist :) Zou krom zijn namelijk :Z

en het ging niet zozeer om Ingrid, maar om de reden erachter dus :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op vrijdag 04 mei 2001 16:55 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Tis gewoon uitermate zielig om zo je gelijk te willen behalen.
het is nog zieliger om meteen iemand weg te moffelen zodra die een opmerking maakt over dat off-topic en vervolgens dat topic helemaal te verkrachten :Z

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 16:58 schreef RobtH_is_back het volgende:

[..]

het is nog zieliger om meteen iemand weg te moffelen zodra die een opmerking maakt over dat off-topic en vervolgens dat topic helemaal te verkrachten :Z
Ingrid was al bijna even zeikerig als jij bent.. en al was het een vrouw geweest, het is gewoon achterlijk om meteen te gaan zeiken in LA terwijl je het forum niet eens kent.. lekker verdacht he? En als ik topics verkracht doe ik dat, en ik was echt niet de enige die daaraan meehielp..

Maar ach, ik ben toch ook maar een infantiele muts he? :P Boeiuh, het kan me echt geen moer meer schelen :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Laat je ombouwen tot meid.

• BC3 Victim
Op vrijdag 04 mei 2001 17:01 schreef Pacific_Ocean het volgende:

[..]

Ingrid was al bijna even zeikerig als jij bent.. en al was het een vrouw geweest, het is gewoon achterlijk om meteen te gaan zeiken in LA terwijl je het forum niet eens kent.. lekker verdacht he? En als ik topics verkracht doe ik dat, en ik was echt niet de enige die daaraan meehielp..

Maar ach, ik ben toch ook maar een infantiele muts he? :P Boeiuh, het kan me echt geen moer meer schelen :)
ik ben blij dat je het toegeeft

nogmaals: het ging om de gedachtengang erachter, en niet zozeer om de kloon zelf :Z

• Tom
  • Niet online

Tom

maareh ik ga er verder niet op in, geen zin in :) misschien vanavond een keertje dat ik iets wil typen. De manier waarop je je gelijk wil halen zegt al genoeg over je.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
rob: als je effe naar dat topic zou kijken zou je zien dat''t al serieus offtopic gaat met en zonder je ingrid.
als je dan nog naar mijn posts in SU zou kunnen kijken zou je merken dat er al een serieus tijdje erg veel onzinnige topics met rust gelaten worden tot iemand ze aangeeft.
Als je een beetje oplette, had je zonder je ingridje ook gemerkt dat de adjes en modjes de laatste tijd iedereen voorzichtig aan wat losser behandelden..
zou me wel niet verbazen als je met je ingrid hebt bewezen dat zoiets niet kan.. echt wel zielig van je btw.. "als experiment" laat me niet lachen en koop een operatie.

• witchdoc
Op vrijdag 04 mei 2001 16:57 schreef RobtH_is_back het volgende:

[..]

ehmm nee, dat posten op andere forums deed ik gewoon om het minder op te laten vallen. Zou nogal verdacht zijn om ineens alleen op GoT een nieuwe meid te zien die al teveel wist :) Zou krom zijn namelijk :Z

en het ging niet zozeer om Ingrid, maar om de reden erachter dus :)
dat viel hier zelfs al op rob, zie paar post van mij waar je zomaar effe een pâar minder actieve die-hards op noemde.. btw.. had dis je al niet een tijd geleden ontmaskerd? evenals op geo?

• ThE_ED
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

op crapforum:
sorry, ik ben echt totaal onervaren met sex enzo

.... maar hoe & wat?

ik heb eigenlijk alleen gezoend met een (ja meerdere keren vriend gehad, allemaal niet echt van lange duur. hoogstens 2 maanden) jongen enzo, en hij heeft onder m''n truitje gezeten. (overigens schaamde hij voor iets, maar dat komt later wel). Maar hoe gaat het dan verder? De stap naar "all the way" is erg groot volgens mij!

dus wat komt er dan allemaal? En graag uitgebreid! Dus niet alleen die korte standaard-antwoorden, maar ook graag de details en hoe het allemaal moet enzo
Hmmmz. Waarom dit dan nodig is voor je bewijsvoering, je gaat wel erg ver in je rol >:).

Oh, well not that I mind, je doet maar wat je niet laten kunt.

Ik ben fan van dingen

• Tom
  • Niet online

Tom

Nou allemaal even applaus voor Rob z''n optreden als vrouw want het was succesvol; hij heeft het bewezen :P

• BC3 Victim
Op vrijdag 04 mei 2001 17:07 schreef poohbeer het volgende:
rob: als je effe naar dat topic zou kijken zou je zien dat''t al serieus offtopic gaat met en zonder je ingrid.
als je dan nog naar mijn posts in SU zou kunnen kijken zou je merken dat er al een serieus tijdje erg veel onzinnige topics met rust gelaten worden tot iemand ze aangeeft.
Als je een beetje oplette, had je zonder je ingridje ook gemerkt dat de adjes en modjes de laatste tijd iedereen voorzichtig aan wat losser behandelden..
zou me wel niet verbazen als je met je ingrid hebt bewezen dat zoiets niet kan.. echt wel zielig van je btw.. "als experiment" laat me niet lachen en koop een operatie.
nogmaals: het ging om bewijsvoering dat er dus op een of andere manier wel meer toegelaten werd dus.... OOK door opzettelijk off-topic geblaat. Dat zie je in die posts terug.

en op geonetix dachten ze dus dat Ingrid Uibeltje was :)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op vrijdag 04 mei 2001 16:54 schreef ThE_ED het volgende:
...tis maar waar je je mee bezighoud... :O
daar sluit ik me helemaal bij aan :P

Professioneel Hyves-weigeraar

• BC3 Victim
Op vrijdag 04 mei 2001 17:09 schreef ThE_ED het volgende:
op crapforum:
[..]

Hmmmz. Waarom dit dan nodig is voor je bewijsvoering, je gaat wel erg ver in je rol >:).

dat was dus inderdaad dus ook die overdreven kwats! :D
tja dat een meid van 19 zogenaamd maagd was, was waarschijnlijk wel overkill ja :D op geonetix en www.netzone.nl (ik gun netzone wel reclame, geonetix niet) stond hetzelfde topic ook ja :)
maar goed: dat doet er allemaal niet toe hoor :)

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:12 schreef RobtH_is_back het volgende:

[..]

nogmaals: het ging om bewijsvoering dat er dus op een of andere manier wel meer toegelaten werd dus.... OOK door opzettelijk off-topic geblaat. Dat zie je in die posts terug.
Opzettelijk? >:)

Als je wil kan ik natuurlijk ook deze topic zwaar mishandelen.. van achteren misschien.. vind ik echt heerlijk :+

En daarna lekker :Z''en op jouw replies :P;)

• BC3 Victim
Op vrijdag 04 mei 2001 17:13 schreef Tom het volgende:
Nou allemaal even applaus voor Rob z''n optreden als vrouw want het was succesvol; hij heeft het bewezen :P
en jullie hebben bewezen dat het hier 1 grote inconsequente meuk is :)

Verwijderd

Nou, namens GOT doop ik u RobtH tot de allereerste Virtuele Travestiet.

plop >:)

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op vrijdag 04 mei 2001 17:09 schreef ThE_ED het volgende:
op crapforum:
[..]

Idd! Ik weet niet hoe oud je bent, maar dit is errug puberaal gedrag.. :'(

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Wat ik ermee wilde aantonen is heel simpel: GoT (en vooral SG) gaat nogal achteruit, een aantal topics stranden in een totaal nutteloos onderwerp.
Ben je daar zelluf ook niet een beetje schuldig aan ?
:?

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 04 mei 2001 17:18 schreef RobtH_is_back het volgende:

[..]

yep Rob heeft gelijk :z

Verwijderd

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D

haai charlotte :*

• BC3 Victim
Op vrijdag 04 mei 2001 17:15 schreef Pacific_Ocean het volgende:

[..]

Opzettelijk? >:)

Als je wil kan ik natuurlijk ook deze topic zwaar mishandelen.. van achteren misschien.. vind ik echt heerlijk :+

En daarna lekker :Z''en op jouw replies :P;)
staat er admin/mod achter je naam? nee dus. Graag dus serieuze reacties.

de vraag blijft nog steeds: Wat is er in godsnaam aan de hand met GoT? Wat vroeger niet door de beugel kon, is nou allemaal prima? Ik vind het nogal een groot GoT-kroeg gehalte krijgen (en begin nou niet te zeiken over dat ik van dat ene forum ben, want dat heeft er geen zak mee te maken. ik zit op GoT voor de serieuze zaken, maar die verwateren)

Verwijderd

RobTH op OF.nl: " hee jerney, als je nou effe mee gaat zeiken in dat topic! ik ben al begonnen :)"

Oeiii wat zullen we gaan verwachten.. kword nu al bang :P

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:20 schreef RobtH_is_back het volgende:

[..]

staat er admin/mod achter je naam? nee dus. Graag dus serieuze reacties.

de vraag blijft nog steeds: Wat is er in godsnaam aan de hand met GoT? Wat vroeger niet door de beugel kon, is nou allemaal prima? Ik vind het nogal een groot GoT-kroeg gehalte krijgen (en begin nou niet te zeiken over dat ik van dat ene forum ben, want dat heeft er geen zak mee te maken. ik zit op GoT voor de serieuze zaken, maar die verwateren)
:Z

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:20 schreef Pacific_Ocean het volgende:
RobTH op OF.nl: " hee jerney, als je nou effe mee gaat zeiken in dat topic! ik ben al begonnen :)"

kan je beter ff op onzinforum kijken >:)

• BC3 Victim
Op vrijdag 04 mei 2001 17:19 schreef TJEERDOO het volgende:

[..]

Ben je daar zelluf ook niet een beetje schuldig aan ?
:?
doe maar een search op mijn naam en kom tot de conclusie dat ik die off-topic-topics dus probeerde ontopic te houden, maar kreeg er geen gehoor aan.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:20 schreef jerney21 het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D

haai charlotte :*
Hoi imitatie harkje :*

Verwijderd

RobtH_is_Virtuele_Travestiet :+

• BC3 Victim
Op vrijdag 04 mei 2001 17:20 schreef Pacific_Ocean het volgende:

troll.

en kap met dat gezeik van je. Het is de bedoeling dat de adjes en modjes dit lezen.

• Tom
  • Niet online

Tom

Wat wil je nou bereiken, laten zien dat je GoT kunt afzeiken ofzo? Nou gefeliciteerd, het is gelukt.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:22 schreef Pacific_Ocean het volgende:

[..]

Hoi imitatie harkje :*
hoe vond je m''n topic? :*

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

De officiele policy is dat klonen verboden zijn. Met je nieuwe statement dat de boel niet goed is zijn de regels verscherpt en ben je nu zelf de lul. Pech dat je gebanned ben. :(. (had je maar een modje moeten inlichten oid als bewijs achter de hand etc).

Betreffende het SG... dit soort acties slaan nergens op. Als users willen dat de boel strenger wordt mij best. Er liggen ideeen op tafel die de boel strenger aanpakken maar van SG blijft dan als leuke plek niets meer over (vandaar dat de ideeen niet doorkomen).

Dat specifieke topic was dan wel de aangewezen plek om offtopic te kunnen gaan aangezien het dan welgezellig offtopic doorging (da''s nogal moeilijk). Dat íe de 1600 heeft gehaald is daarvoor het bewijs.

De suggestie dat meiden privileges hebben zou ik iig niet proberen. Misschien zijn meiden gewoon wat netter in hun manier van reageren omdat ze net iets subtieler zijn. Geen mod zal een user op grond van geslacht iig ontzien :(. Pogingen om het tegendeel te bewijzen zal IMHO uitsluitend uitlopen op het onderuitschoppen van users. (niet doen dus, laat elkaar in de waarde).

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 04 mei 2001 17:22 schreef RobtH_is_back het volgende:
en kap met dat gezeik van je. Het is de bedoeling dat de adjes en modjes dit lezen.
done

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:23 schreef jerney21 het volgende:

[..]

hoe vond je m''n topic? :*
schitterend

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:23 schreef ecteinascidin het volgende:

De suggestie dat meiden privileges hebben zou ik iig niet proberen. Misschien zijn meiden gewoon wat netter in hun manier van reageren omdat ze net iets subtieler zijn. Geen mod zal een user op grond van geslacht iig ontzien :(. Pogingen om het tegendeel te bewijzen zal IMHO uitsluitend uitlopen op het onderuitschoppen van users. (niet doen dus, laat elkaar in de waarde).
ik ben helemaal niet subtiel :)
zou ik dan toch een vent zijn? :?

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:25 schreef Pacific_Ocean het volgende:

[..]

schitterend
ah kom op hij was leuk :D

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Je maakt jezelf echt volslagen belachelijk. Ik weet niet of je door hebt dat niemand je serieus neemt, maar zo niet, think about it...

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• BC3 Victim
Kijk! Aan dat soort reacties hebben we tenminste wat!
Op vrijdag 04 mei 2001 17:23 schreef ecteinascidin het volgende:
De officiele policy is dat klonen verboden zijn.
was ik van op de hoogte, maar toch vond ik het noodzaak om dit te doen. Redenen hiervoor heb ik allang genoemd
Met je nieuwe statement dat de boel niet goed is zijn de regels verscherpt en ben je nu zelf de lul. Pech dat je gebanned ben. :(. (had je maar een modje moeten inlichten oid als bewijs achter de hand etc).
probeerde ik al. kreeg geen gehoor. Wat ik vreemd vind is dat ik dan pas anderhalve dag later gebanned ben. En er NIETS over gehoord/gelezen/gezien heb. Behoorlijk krom dus.
Betreffende het SG... dit soort acties slaan nergens op. Als users willen dat de boel strenger wordt mij best. Er liggen ideeen op tafel die de boel strenger aanpakken maar van SG blijft dan als leuke plek niets meer over (vandaar dat de ideeen niet doorkomen).
maar momenteel werkt het ook voor geen zak.
Dat specifieke topic was dan wel de aangewezen plek om offtopic te kunnen gaan aangezien het dan welgezellig offtopic doorging (da''s nogal moeilijk). Dat íe de 1600 heeft gehaald is daarvoor het bewijs.
weet ik.
dat bedoelde ik ook weer niet, maar wat ik ermee wil aangeven, is dat bijv. in een topic over Fontys Eindhoven ineens over wet t-shirt contests gesproken werd, en in een topic over verliefd zijn ineens over haarlak, talen etc etc gesproken werd. Floris_Diemel heeft in WEER een ander topic hier ook een soort van waarschuwing voor uitgedeeld, maar het kwam dus weer terug in OA bovengenoemde topics.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:10

GaMeOvEr

Is een hork.

Ja, leuk, laten we GoT gebruiken om persoonlijke vetes uit te vechten.

Allemaal heel volwassen enzo.

:r

(Dit :r gaat op voor beide partijen.)

Aannames zijn fataal.

• BC3 Victim
Op vrijdag 04 mei 2001 17:27 schreef Burat het volgende:
Je maakt jezelf echt volslagen belachelijk. Ik weet niet of je door hebt dat niemand je serieus neemt, maar zo niet, think about it...
als iedereen oogkleppen op houdt wordt dat niet ingezien nee...

zeg nou zelf: vergelijk SG nou eens met een half jaar terug, en trek je conclusies.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:18 schreef Gordijnstok het volgende:

Plop! :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 04 mei 2001 17:18 schreef Gordijnstok het volgende:

Agree! :D

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• BC3 Victim
Op vrijdag 04 mei 2001 17:22 schreef Gordijnstok het volgende:
dat was mojo al :P

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

In het kader van de opruimacties die op SG misschien uitgevoerd worden zoeken we nog mensen die nogal grossieren in offtopic en andere onzin...

Als deze mensen zich dan blijven manifesteren in dit topic dan hoeven we niet zoveel te zoeken, dan is een bulkban zo gedaan.

Persoonlijke vete''s en onzin gaarne niet op deze manier op LA.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:22 schreef Gordijnstok het volgende:
gordijnstok... hmm... kloon van P_O? :D

Verwijderd

bleggerbulp :d

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:37 schreef ecteinascidin het volgende:
In het kader van de opruimacties die op SG misschien uitgevoerd worden zoeken we nog mensen die nogal grossieren in offtopic en andere onzin...

Als deze mensen zich dan blijven manifesteren in dit topic dan hoeven we niet zoveel te zoeken, dan is een bulkban zo gedaan.

Persoonlijke vete''s en onzin gaarne niet op deze manier op LA.
is dat en dreigement? :D

vriendelijke groeten,
Jerney, de ramptoerist :*

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Bij deze een virtuele waarschuwing om weer on-topic te gaan. Anders worden er echte waarschuwingen uitgedeeld.

Aannames zijn fataal.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op vrijdag 04 mei 2001 17:30 schreef RobtH_is_back het volgende:
[..]

probeerde ik al. kreeg geen gehoor.
Als je bij de één geen respons krijgt zijn er genoeg anderen...
maar momenteel werkt het ook voor geen zak.
Hangt van je definitie van "werken" af :)
dat bedoelde ik ook weer niet, maar wat ik ermee wil aangeven, is dat bijv. in een topic over Fontys Eindhoven ineens over wet t-shirt contests gesproken werd, en in een topic over verliefd zijn ineens over haarlak, talen etc etc gesproken werd. Floris_Diemel heeft in WEER een ander topic hier ook een soort van waarschuwing voor uitgedeeld, maar het kwam dus weer terug in OA bovengenoemde topics.
Wij vragen ons op dit moment ernstig af of dat offtopic gaan wel zo erg is...het is ondoenlijk om als een soort politieagent 24/7 alle topics bij te houden om bij te kunnen springen als het offtopic gaat. En wat is offtopic uberhaupt?

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op vrijdag 04 mei 2001 17:40 schreef jerney21 het volgende:

[..]

is dat en dreigement? :D
Jazeker.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:42 schreef Daniel Kegel het volgende:

Wij vragen ons op dit moment ernstig af of dat offtopic gaan wel zo erg is...het is ondoenlijk om als een soort politieagent 24/7 alle topics bij te houden om bij te kunnen springen als het offtopic gaat. En wat is offtopic uberhaupt?
vraag het aan gameover.. die wil er waarschuwingen voor gaan uitdelen :)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 04 mei 2001 17:44 schreef jerney21 het volgende:

[..]

En dat is dan je eerste.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:43 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Jazeker.
0h :(

*kruipt weg in een hoekje*

maar waarom was rob nou precies gebanned? :?

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op vrijdag 04 mei 2001 17:44 schreef jerney21 het volgende:

[..]

Offtopic in SG he...de rest is een heel ander verhaal.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind het nu eigenlijk wel goed gaan. Er is een mooie balans tussen bullshit weren en zo af en toe een gezellig draadje open houden. Jammer dat sommigen er een sport van maken met "kijken hoe lang deze open blijft". Geef zulke mensen eens een duidelijke waarschuwing!

Ik moet trouwens wel zeggen dat de draadjes die open blijven vaak degene zijn waarin de dames poste, dus wat dat aangaat kan ik me wel iets bij deze "test" voorstellen.

edit:

Wat ik dus bedoel, is dat er een duidelijk verschil is tussen de echte bullshit en de gezelligheid! En -met het risico een slijmbal genoemd te worden- wil ik even zeggen dat ik het modereren nu wel vrij aardig vind gaan.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:46 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Offtopic in SG he...de rest is een heel ander verhaal.
ohhh zo :)
ok dan snap ik het.
jezus, waarom kreeg ik daar al een waarschuwing voor? :?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 04 mei 2001 17:49 schreef jerney21 het volgende:

[..]

ohhh zo :)
ok dan snap ik het.
jezus, waarom kreeg ik daar al een waarschuwing voor? :?
Wegens bewust proberen te relschoppen in deze draad. Zie het maar als een "waarschuwing met terugwerkende kracht".

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:51 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Wegens bewust proberen te relschoppen in deze draad. Zie het maar als een "waarschuwing met terugwerkende kracht".
relschoppen? kword gewoon een beetje melig van dit topic :)

maar ok sorry dan hehe

• BC3 Victim

offtopic is in mijn ogen een post die totaal geen enkel verband heeft met de rest vd inhoud van een topic. 1x ofzo mag best, maar niet enkele replies achter elkaar. Vooral niet als het dus gaat over topics die al reeds bestaan (tweakgear voor dames etc) en dat soort zaken.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op vrijdag 04 mei 2001 17:56 schreef RobtH_is_back het volgende:

[..]

offtopic is in mijn ogen een post die totaal geen enkel verband heeft met de rest vd inhoud van een topic. 1x ofzo mag best, maar niet enkele replies achter elkaar. Vooral niet als het dus gaat over topics die al reeds bestaan (tweakgear voor dames etc) en dat soort zaken.
Agreed.

Ik zou graag zien dat er onder users wat meer discipline komt mbt offtopic postings. Ik heb het idee dat er een beetje afgewacht wordt tot er een moderator langskomt die ingrijpt. Wij zijn ook geen 24 uur per dag aanwezig c.q. beschikbaar.

• BC3 Victim
Op vrijdag 04 mei 2001 17:59 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Agreed.

Ik zou graag zien dat er onder users wat meer discipline komt mbt offtopic postings. Ik heb het idee dat er een beetje afgewacht wordt tot er een moderator langskomt die ingrijpt. Wij zijn ook geen 24 uur per dag aanwezig c.q. beschikbaar.
dat snap ik best, maar het roept wel vraagtekens bij me op als een mod gewoon zelfs een post deed, midden tussen die off-topic posts.
bovendien: gezien de hoeveelheid modjes hier, lijkt mij het toch ook dat er duidelijke afspraken zijn over hoe & wat te modden op SG?

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06-2025
DIEP TRIEST dat je andere fora moet misbruiken om op het ene net een beetje gelijk te krijgen. (wat je trouwuz niet krijgt :D)

Get a life, man - ga je druk maken om belangerijke zaken

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 04 mei 2001 18:04 schreef RobtH_is_back het volgende:

[..]

dat snap ik best, maar het roept wel vraagtekens bij me op als een mod gewoon zelfs een post deed, midden tussen die off-topic posts.
bovendien: gezien de hoeveelheid modjes hier, lijkt mij het toch ook dat er duidelijke afspraken zijn over hoe & wat te modden op SG?
Het punt is juist, dat SG veel "grijze topics" bevat, waarvan het heel lastig beslissen is of het nu wel of niet kan. Vandaar dat je er ook geen "alles-afdekkende richtlijn" voor kunt opstellen.

Dus is een gedeelte van het modden afhankelijk van de moderator die het op dat moment doet, en wat zijn eigen richtlijnen zijn.

Dus krijg je variatie in het modden...

Oplossing ? één mod voor SG. Probleem ? Te veel werk voor één mod. Zoals het nu is, is het heel lastig om er een goede consistentie in te krijgen.

Misschien dat een wat grotere hoeveelheid onderlinge afstemming kan helpen, maar dat verlaagt de workload ook niet bepaalt.

Aannames zijn fataal.

• witchdoc
Op vrijdag 04 mei 2001 17:18 schreef RobtH_is_back het volgende:
je reageerd op een stukkie van me post maar waar het om gaat negeer je.. daarom nogmaals:

• witchdoc
damn, eindelijk iemand dat''t snapt.. offtopic KAN gewoon. ''t Is zaken als kroketten uitdelen en dat soort pure onzin (het gaat nergens meer over) dat de infantiele kinderen hierheen halen.
Anders kan je trouwen w&l ook wel sluiten, da''s 1 groot ooftopic gebral (waar ik dus voor ben)

• witchdoc
Op vrijdag 04 mei 2001 17:59 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Agreed.

niet agreed.. waarom mag je niet offtopic gaan?
als je over koffie aan''t lullen bent en voetbal komt ter sprake ga je toch gewoon over voetbal doordiscusieren zeker...dan bedoel ik trouwens als het gesprek daar heenleidt, niet zomaar als iemand vraag stekt over a beginnen over b.. da''s officieus waarschuwing materiaal naar mijn mening.

edit: vb: motor kopen topic.. gaat al lang niet meer enkel en alleen over motor kopen, maar is nog wel steeds tot en met de laatste letter nuttig voor wie het leest. het gaat nog steeds over iets al heeft dat niet rechtstreeks nog met motor kopen te maken (''k ga hem morgen halen btw)

edit2: als''k het nog eens lees is dat ongeveer wat rob zegt of bedoelt (hoop''k)

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ik vind de huidige situatie in SG niet bijzonder slecht. Het belangrijkste IMHO is dat het evt. geleuter en offzopic gezever is SG geen invloed heeft op de sfeer in en de kwaliteit van de andere fora. In (vrijwel) alle andere fora wordt voor het grootste gedeelte goed en ontopic gepost.

Tenslotte heb ik helaas weer het voorrecht me aan onze grote vriend te storen:
Op vrijdag 04 mei 2001 18:12 schreef poohbeer een hoop gebazel...
Mijn monitor geeft de letters ook weer als ze niet bold zijn.
Op vrijdag 04 mei 2001 18:17 schreef poohbeer nog meer gebazel, waaronder:
Anders kan je trouwen w&l ook wel sluiten, da''s 1 groot ooftopic gebral (waar ik dus voor ben)
Au.. Dit is een misplaatste en onterecht opmerking.. W&L wordt zo''n beetje het hardst en meest ontopic gediscussieerd van heel GoT..

• witchdoc
Op vrijdag 04 mei 2001 18:21 schreef Burat het volgende:
Mijn monitor geeft de letters ook weer als ze niet bold zijn.
misschien leest rob er niet zomaar effe over als ze bold zijn snappie :)

Verwijderd

Ik heb niet alles gelezen, maar wil één ding kwijt... Dat Ingrid een meisje is of dus RobtH zich als meisje voordeed, heeft niks met de acceptatie te maken. RobtH weet zelf wel waar ik op doel :+

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 04 mei 2001 18:19 schreef poohbeer het volgende:

[..]

niet agreed.. waarom mag je niet offtopic gaan?
als je over koffie aan''t lullen bent en voetbal komt ter sprake ga je toch gewoon over voetbal doordiscusieren zeker...dan bedoel ik trouwens als het gesprek daar heenleidt, niet zomaar als iemand vraag stekt over a beginnen over b.. da''s officieus waarschuwing materiaal naar mijn mening.
Dan bepaal je dus off-topic aan de hand van wat de "algemene opinie" is van de posters. Want één poster begint over iets anders. Gaan er geen anderen meedoen -> Off-topic.

Gaan er wel anderen over desbetreffend onderwerp meeposten -> niet off-topic.

Dat kan natuurlijk niet werken. Dan begint een bepaald topic over iets, en naarmate er "moodswings" komen, worden er xxx onderwerpen in een bepaalde draad behandelt.

Lijkt me ook niet de bedoeling.

Ik denk dat off-topic best ff kan om de sfeer erin te houden, maar het moet niet maar door blijven gaan. Ff een geintje tussendoor kan best. (mijn mening) Het probleem is echter dat door anderen verkeerd opgevat kan worden, als een vrijbrief voor loos blaten.

En ja, tuurlijk zijn er altijd mensen die kijken hoe ver je kunt gaan voordat er ingegrepen wordt. Alleen dat gedrag moet je ontmoedigen, voordat anderen dat overnemen. Anders kun je i.p.v. moddereter beter bannereter worden.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Blablabla .. lappen tekst hierboven. Nu FF geen tijd om dat allemaal te lezen.

Ik heb Ingrid dus gebanned. Ik heb daar 2 mailtjes over de deur uitgedaan. 1 is teruggekomen met een bounce en de ander schijnt in de wacht te zijn gezet door de postmaster van je isp.

Ik heb Ingrid gewoon gebanned omdat het vermoeden er al dudielijk was dat ze een kloon van je was, en toen ik zo eens de IP''s vergeleek bleek dat dezelfde machine te zijn. En geen proxy, maar een machine van een abonnee. Dus ban.

Als jij voor proxy speelde voor haar, wat me sterk lijkt, is dat gewoon pech. Je hebt nu toch al toegegeven dat het dus een kloon was.

Ik ben benieuwd hoe de echte Ingrid. als die al bestaat, hier over zou denken. Misbruik van haar persoon.

• Timmey
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 17:31 schreef RobtH_is_back het volgende:

[..]

als iedereen oogkleppen op houdt wordt dat niet ingezien nee...

zeg nou zelf: vergelijk SG nou eens met een half jaar terug, en trek je conclusies.
Anderhalf jaar terug bedoel je, een half jaar geleden was GoT ook al crap.
Op vrijdag 04 mei 2001 18:23 schreef poohbeer het volgende:

[..]

misschien leest rob er niet zomaar effe over als ze bold zijn snappie :)
Nee, dat snap ik niet.

En nog nog wat, Rob z''n actie gaat tenslotte over de ongelijkheid van modereren. Er klopt gewoon geen ene hol van, argumenten zijn hierboven al genoemd.

En Daniel Kegel, je hebt het over "discipline brengen onder de leden". Momenteel verkeerd GoT in een dusdanige vorm dat discipline creëren onbegonnen werk wordt.

Wat is de oorzaak van dit alles?
De Trashcan/Off-topicforum/GoT-Kroeg en wat het allemaal nog meer voor namen heeft gehad.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op vrijdag 04 mei 2001 18:30 schreef T het volgende:

[..]

[..]
Als GoT crap is wat doe je hier dan nog :?
En Daniel Kegel, je hebt het over "discipline brengen onder de leden". Momenteel verkeerd GoT in een dusdanige vorm dat discipline creëren onbegonnen werk wordt.

De Trashcan/Off-topicforum/GoT-Kroeg en wat het allemaal nog meer voor namen heeft gehad.
Die is nu al bijna 3 maanden dicht. Hoelang hebben mensen nodig om uit een oud patroon (voor zover ze daar in zaten) te komen? De hoeveelheid crap op GoT is nihil in vergelijking met 3-4 maanden geleden. En dat geldt zeker voor SG. Er staat nog wel rommel tussen, maar over het algemeen is de sfeer vrij goed.

Inconsequentie in het modereren is een automatisch en niet te vermijden gevolg van 1300 active topics en een stuk of 10 moderators. Richtlijnen zijn er, er is alleen (juist in SG) een groot grijs gebied waar de mening van de mod de doorslag geeft. En HlpDsK modereert nu eenmaal heel anders dan Obsidian of ikzelf, om er maar eens een paar te noemen.

• Timmey
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 18:50 schreef Daniel Kegel het volgende:
Als GoT crap is wat doe je hier dan nog :?
Tsja, ook crap kan verslavend zijn :P

• Destruction
  • Laatst online: 00:13

Destruction

(ex-)Automonteur

[..]

[..]

Nee, dat snap ik niet.

En nog nog wat, Rob z''n actie gaat tenslotte over de ongelijkheid van modereren. Er klopt gewoon geen ene hol van, argumenten zijn hierboven al genoemd.

Het off-topic forum/kroeg/onzinforum heeft er niks mee te maken, zulke forum heb je nodig om de sfeer erin te houden, anderen komen toch altijd wat stresserig over heb ik het idee, gezien het schijfgedrag ( laat ik het zo maar ff noemen ). Die lange off-topic topic heeft de genen die er het meest in hebben gepost ook wat "losser" gemaakt.

Wil je het gezellig houden moet er gewoon een plekie zijn waar even wat geblaat kan worden, al is het maar voor 5 minuten.

Kijk naar die off-topic topic, dat was gezellig, de modjes deden mee, terwijl ze de boel in de gaten hielden.

Ik bedoel maar, wat jij zegt slaat nergens op, vooral dat laatste stukje van je gequote tekst.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Normaal had hier al lang een slotje opgezeten en was het afgedaan met:

/gezeik

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 04 mei 2001 19:05 schreef Artwido het volgende:
Normaal had hier al lang een slotje opgezeten en was het afgedaan met:

/gezeik
Dat is jouw mening neem ik aan :?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Wuahahaha....
Gewoon te triest voor woorden lief Robje!
Je naait jezelf dus nu een oor aan op verschillende fora! :+

Maar je kan wel zeggen dat je een punt hebt gemaakt....

(wat dat punt dan precies is ontgaat me ff!)
>:)

Verwijderd

[..]
|:(
Aan zo''n stukkie onzin kan Sjaak nog een puntje zuigen zeg!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 04 mei 2001 19:07 schreef BlaZe_8 het volgende:
Wuahahaha....
Gewoon te triest voor woorden lief Robje!
Je naait jezelf dus nu een oor aan op verschillende fora! :+

Maar je kan wel zeggen dat je een punt hebt gemaakt....

(wat dat punt dan precies is ontgaat me ff!)
>:)
Hij heeft inderdaad een . gemaakt, 20 stuks zelfs :+ :P

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 19:10 schreef pier het volgende:

[..]

Hij heeft inderdaad een . gemaakt, 20 stuks zelfs :+ :P
hey, dat was grappig en leuk....
Mag dat tegenwoordig weer hier!? :+

• Timmey
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 19:02 schreef pier het volgende:

[..]

Het off-topic forum/kroeg/onzinforum heeft er niks mee te maken, zulke forum heb je nodig om de sfeer erin te houden, anderen komen toch altijd wat stresserig over heb ik het idee, gezien het schijfgedrag ( laat ik het zo maar ff noemen ). Die lange off-topic topic heeft de genen die er het meest in hebben gepost ook wat "losser" gemaakt.

Wil je het gezellig houden moet er gewoon een plekie zijn waar even wat geblaat kan worden, al is het maar voor 5 minuten.

Kijk naar die off-topic topic, dat was gezellig, de modjes deden mee, terwijl ze de boel in de gaten hielden.

Ik bedoel maar, wat jij zegt slaat nergens op, vooral dat laatste stukje van je gequote tekst.
Ik blijf erbij dat die hele trashcan crap de oorzaak is van het lage niveau op GoT. Velen zullen het met mij eens zijn hierover.
En bovendien is het verder ook een gesloten discussie, of zoiets ooit terug komt. Want dat komt ''t niet.
Op vrijdag 04 mei 2001 19:09 schreef BlaZe_8 het volgende:

[..]

Aan zo''n stukkie onzin kan Sjaak nog een puntje zuigen zeg!
Je praat duidelijk voor jezelf grote vriend.

• witchdoc
Op vrijdag 04 mei 2001 18:25 schreef GaMeOvEr het volgende:
Dan bepaal je dus off-topic aan de hand van wat de "algemene opinie" is van de posters. Want één poster begint over iets anders. Gaan er geen anderen meedoen -> Off-topic.
nee, ik laat het afhangen van de mood in het topic.. de topicposter set the mood en de rest heeft maar te volgen. Maar puur no-offtopic policy vind ik overdreven (is ook nooit echt toegepast tenzij het al echt offtopic ging maar zelfs dan vind''k dat je''t open kan laten.
En dan enkel in SG natuurlijk, de andere fora zijn te specifiek om offtopic te gaan, dan wordt de search ook nog eens onbruikbaar (mijn liefste wens) :)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Plop! Ga punniken! Ehmmmm, travo''s?

Ehmmmm, (voor de mensen die het niet doorhebben --> dit is even een samenvatting :P)...

Tjaa, ik denk dat deze nu ook wel op slot kan duzz :)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 04 mei 2001 19:14 schreef T het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat die hele trashcan crap de oorzaak is van het lage niveau op GoT. Velen zullen het met mij eens zijn hierover.
En bovendien is het verder ook een gesloten discussie, of zoiets ooit terug komt. Want dat komt ''t niet.
[..]

Ik weet heus wel dat er geen of/otf/kroeg meer terug komt, maar de behoefte is er wel, een keer in de zoveel tijd moet een behoolijke onzin draad kunnen vindt ik, ik wil je mening ook niet veranderen, dat kan je alleen zelf.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 19:14 schreef T het volgende:

[..]

Geloof me, alle echte onzinner vinden hun vertier wel ergens anders hoor! :)
Kzou hier op GoT ook niet meer willen posten in een eventueel OF, veels te gestressed allemaal... jullie mensen moeten eens relaxen! :)
[..]

Ik kies mijn eigen vrienden! ;)

En vertrouw me, daar mag jij jezelf niet tot rekenen! :)

• Timmey
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 19:19 schreef BlaZe_8 het volgende:

[..]

Geloof me, alle echte onzinner vinden hun vertier wel ergens anders hoor! :)
Kzou hier op GoT ook niet meer willen posten in een eventueel OF, veels te gestressed allemaal... jullie mensen moeten eens relaxen! :)
[..]

Ik kies mijn eigen vrienden! ;)

En vertrouw me, daar mag jij jezelf niet tot rekenen! :)
Ik stel jou dan graag de vraag die Dhr. Kegel mij ook stelde:

Wat doe je hier dan nog?

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 19:22 schreef T het volgende:

[..]

Ik stel jou dan graag de vraag die Dhr. Kegel mij ook stelde:

Wat doe je hier dan nog?
gniffelen! >:)

• Timmey
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 19:23 schreef BlaZe_8 het volgende:

[..]

gniffelen! >:)
Kan ik in komen :P

• BC3 Victim
Op vrijdag 04 mei 2001 19:27 schreef T het volgende:

[..]

ik ook. ik lach GoT uit, behalve Daniel_Kegel, de enige die het wel inziet, en het punt snapt.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 19:27 schreef T het volgende:

[..]

ssst... *D
Niet te veel offtopic! :P

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 04 mei 2001 19:28 schreef RobtH_is_back het volgende:

[..]

ik ook. ik lach GoT uit, behalve Daniel_Kegel, de enige die het wel inziet, en het punt snapt.

• Timmey
  • Niet online

[..]

Nah, daar ben ik ''t niet helemaal mee eens.
Op vrijdag 04 mei 2001 19:29 schreef BlaZe_8 het volgende:

[..]

ssst... *D
Niet te veel offtopic! :P
Sorry :o

Verwijderd

[..]

Maar waarom zo ver door drijven en andere fora (zoals Geo) ermee lastigvallen?

nu naai je alleen je zelf, en je mag niet eens zoenen! |:(

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701

[..]

Mag ik er even op wijzen dat mijn nick zonder underscore is :)

Overigens zijn we wel ongeveer uitgeluld denk ik...
Pagina: 1