[BC3] Hmm, Login/Password lijkt goed dood, alweer !

Pagina: 1
Acties:

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 17:52

^^0nMe

Got Babana's?

Topicstarter
Damn, voor de 2e keer is mijn password opeens zomaar veranderd, 1 keer daarvoor was mijn login helemaal gedelete.
De vorige keer kon ik mijn password nog laten mailen, maar dit keer wordt het moeilijk, aangezien ik noodgedwongen ben overgestapt van Bart naar Chello en daarbij mijn email ben kwijtgeraakt.
Oude email: Tang@bart.nl
Nieuwe Email: mtang1@chello.nl
Zou iemand dit nog kunnen fixen, of ben ik gedoemd om voor de 2e keer opnieuw te registreren ? :'(

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

dat had ik laatst ook.. vaag is dat

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

en ook deze valt in de catagorie *het grote problemen met uw nick* topic...
misschien maar ''s een heel nieuw subforum openen. ;)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 16:23 schreef OO0nMe het volgende:
Damn, voor de 2e keer is mijn password opeens zomaar veranderd, 1 keer daarvoor was mijn login helemaal gedelete.
De vorige keer kon ik mijn password nog laten mailen, maar dit keer wordt het moeilijk, aangezien ik noodgedwongen ben overgestapt van Bart naar Chello en daarbij mijn email ben kwijtgeraakt.
Oude email: Tang@bart.nl
Nieuwe Email: mtang1@chello.nl
Zou iemand dit nog kunnen fixen, of ben ik gedoemd om voor de 2e keer opnieuw te registreren ? :'(
Zet er dan bij wat je nick is

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 17:52

^^0nMe

Got Babana's?

Topicstarter
LoL, dat is idd wel handig ja >:)
Maar het is gewoon dezelfde als die op GoT,
OO0nMe dus.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.