Toon posts:

[BC3] ''Gejatte'' nick....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren loopt er hier ene ''operations8'' rond, en ik moet zeggen dat ik daar nou niet bijzonder blij mee ben.
Is er iets dat de heren adjes hier aan kunnen doen? (deze persoon vriendelijk verzoeken een andere naam te nemen ofzo??)

( http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/27395 )

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Persoonlijk vind ik het een beetje té hoor.. Als iemand Piet heet, en ik het ook Piet, maar die naam is al in gebruik, en ik registeer daarom maar als Piet2, en mijn naam wordt dan in beslag genomen? Ik wist wel wat ik zou doen dan hoor..

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Kunnen de adjes dan ook ff ervoor zorgen dat ik die GTS kan weglaten, Viper alleen klinkt toch wat beter:)

PIII 800@804 Mhz

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/553]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/553[/url]

Viper bestaat al (en een heel stuk langer ook :))

Naam veranderen doen ze trouwens toch niet.

Professioneel Hyves-weigeraar

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Nick''s veranderen doen we niet (ViperGTS: lees FAQ waarom)

en verder sluit ik me bij DiSS. aan

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Er is ook een hlpdek :(

Die loopt overigens wel degelijk het risico dat ik ''m op slot zet. Want da''s crew impersoneren.

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Op vrijdag 04 mei 2001 15:48 schreef WouterTinus het volgende:
[..]

Viper bestaat al (en een heel stuk langer ook :))

Naam veranderen doen ze trouwens toch niet.
dat had ik dus al in de gaten, vandaar dat ik er nog wat achter moest zetten :(

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 mei 2001 15:46 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Persoonlijk vind ik het een beetje té hoor.. Als iemand Piet heet, en ik het ook Piet, maar die naam is al in gebruik, en ik registeer daarom maar als Piet2, en mijn naam wordt dan in beslag genomen? Ik wist wel wat ik zou doen dan hoor..
mjah... daar heb je ook wel weer gelijk in...
maar dit gaat niet om een echte naam, wat zou jij doen als ik vanaf nu als DiSiLLUSiON1 zou gaan posten??

Verwijderd

Hum ik vind het een beetje lame om die naam te gebruiken.

is het nou zo moeilijk om een andere te verzinnen?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:10

GaMeOvEr

Is een hork.

Tja. Hmz.

Ik weet niet helemaal wat ik ervan kan zeggen.

Als ik destijds zou willen reggen met de naam "gameover" maar die zou al in gebruik zijn, en ik gebruik die nick al jaren, zou ik ook niet echt geneigd zijn een totaal andere te kiezen. Dan zou ik ook "Gameover_the_2nd" doen of zo.

Aannames zijn fataal.

• DiSiLLUSiON
Op vrijdag 04 mei 2001 15:56 schreef Operations het volgende:

[..]

mjah... daar heb je ook wel weer gelijk in...
maar dit gaat niet om een echte naam, wat zou jij doen als ik vanaf nu als DiSiLLUSiON1 zou gaan posten??
Good Point.

Mjah wat kan de crew d''r aan doen he.. Bannen is een beetje drastisch lijkt me..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Klink alsof het toch tijd wordt voor een groot "post hier uw nick-problemen" topic. *D

Ik open ''m niet, want ik heb *nergens* problemen mee...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 15:51 schreef HlpDsK het volgende:

Die loopt overigens wel degelijk het risico dat ik ''m op slot zet. Want da''s crew impersoneren.
Wat een onzin zeg, zogenaamd ''crew impersoneren'' mag niet, maar ''members impersoneren'' mag wel? of zit die hlpdek een beetje te fokken? Zo niet, dan vind ik het bullshit.

Verwijderd

Wil de admjes elke user bannen die Jordy in hun profiel hebben staan.
Dit is het rijtje dat neit mag dan:
Jordy
jordy
JoRDy
jOrdY
Jordi
jordi
JoRDi
jOrdI
JordyB
jordyB
JoRDyB
jOrdYB
Jordib
jordib
JoRDib
jOrdIb

Als ik dan nog wat tegen kom dan meld ik dat wel even.
Trouwens nummers ervoor en erachter ook niet

DANK U!!

|:(

• Dutchman!
  • Laatst online: 13-02 13:42
welcome to the club...

We spend our years as a tale that is told

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:10

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 04 mei 2001 16:22 schreef thefirstikke het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, zogenaamd ''crew impersoneren'' mag niet, maar ''members impersoneren'' mag wel? of zit die hlpdek een beetje te fokken? Zo niet, dan vind ik het bullshit.
Mwoah. De vraag is of deze user (operations8) dit specifiek gedaan heeft om "Operations" dwars te zitten. lijkt me niet.

hlpdek lijkt echter wel verdacht veel op HlpDsK, dus dat die echt bewust ervan afgeleid is lijkt mij begrijpelijker.

de vraag is of je sowieso van bewust "impersoneren" uit moet gaan. Als een nick daadwerkelijk bedoelt lijkt om dat te bereiken -> Zwiep.

Bijvoorbeeld :

Bestaande user "HlpDsK" -> Nieuwe user "HlpDsK2" -> Is van het forum afkicken.

hlpdek gun ik het voordeel van de twijfel.

Aannames zijn fataal.

• Thefirstikke
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 16:29 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Mwoah. De vraag is of deze user (operations8) dit specifiek gedaan heeft om "Operations" dwars te zitten. lijkt me niet.

hlpdek lijkt echter wel verdacht veel op HlpDsK, dus dat die echt bewust ervan afgeleid is lijkt mij begrijpelijker.

de vraag is of je sowieso van bewust "impersoneren" uit moet gaan. Als een nick daadwerkelijk bedoelt lijkt om dat te bereiken -> Zwiep.

Bijvoorbeeld :

Bestaande user "HlpDsK" -> Nieuwe user "HlpDsK2" -> Is van het forum afkicken.

hlpdek gun ik het voordeel van de twijfel.
exact. ik heb de hlpdek nog niks verkeerds zien doen, dus waarom bannen? :? Als iemand zichzelf the1stikke gaat noemen heb ik daar ook vrij weinig moeite mee, tenzij hij of zij natuurlijk ook m''n sig en icon gaat jatten....

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

/onzin.

Lekker boeiend dat je in de crew zit. :Z

Heeft er nix mee te maken, het is in beiden gevallen even verwarrend --> crew of geen crew.

Als je die user nu bant, vind ik dat machtsmisbruik.

• Destruction
  • Laatst online: 00:13

Destruction

(ex-)Automonteur

ik vind dit een beetje zeiken, er zijn er ook een paar die op mijn nick lijken.

pierce
prier
pier2
spier ( ofzo )

En nog een paar

Maar daar heb ik schijt aan. Het kan mij niet schelen.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Thefirstikke
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 18:47 schreef saviour het volgende:

[..]

/onzin.

Heeft er nix mee te maken, het is in beiden gevallen even verwarrend --> crew of geen crew.

Saviour, maat! ;)

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 18:47 schreef saviour het volgende:

[..]

/onzin.

Waar staat dat ik zeg dat het bij gewone users wel getolereerd wordt? Als een nick duidelijk is gebaseerd, met opzet, op een ander user dan vind ik dat niet netjes.

En verder is er wel degelijk ee nverschil of je crew bent of niet. Als crew wordt je heel de dag benaderd door mensen voor vragen en ''papierwerk'' met nick''s e.d., en andere problemen. Dan is het dus gewoon belangrijk dat iemand zich niet voordoet als crew terwijl hij/zij dat niet is.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
geen last van ook niet met mun andere nick, kwestie van goed denkwerk? *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Dit lijkt wel op het Bu11dog draadje :?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Thefirstikke
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 19:41 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Waar staat dat ik zeg dat het bij gewone users wel getolereerd wordt? Als een nick duidelijk is gebaseerd, met opzet, op een ander user dan vind ik dat niet netjes.

En verder is er wel degelijk ee nverschil of je crew bent of niet. Als crew wordt je heel de dag benaderd door mensen voor vragen en ''papierwerk'' met nick''s e.d., en andere problemen. Dan is het dus gewoon belangrijk dat iemand zich niet voordoet als crew terwijl hij/zij dat niet is.
Stel, mijn nick was m''n hele leven al HlpDesk, dan ga ik dat echt niet aanpassen omdat jij dat zo graag wilt hoor. kijk, als je exact hetzelfde icon gaat gebruik + ondertitel en sig, dan lijkt het me duidelijk dat het is om jouw tegen te werken of wat dan ook. Maar als ik hier kwam en m''n nick was al jaren HlpDesk dan zou ik er geen seconde over denken om het te veranderen. Het is dus puur de vraag of hij / zij die nick al langer heeft, en of de nickname op die van jouw gebaseerd / afgeleid is.

[edit]
typo''s

• BC3 Victim
*** zucht ***

ik heb nog wel een leuke uit ''bachelor party''

"Nick the Dick"

meer verzoekjes?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Thefirstikke
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 19:51 schreef Spice het volgende:
*** zucht ***

ik heb nog wel een leuke uit ''bachelor party''

"Nick the Dick"

meer verzoekjes?
:?

• saviour
  • Niet online
Bullshit HlpDsK!

Als ik als ''usertje'' de hele tijd loop te kloten onder een naam die lijkt op die van een ander ''usertje'' dan is dat net zo erg, als dat het gebeurt met een nick die op de jouwe lijkt.

En Als jij zegt dat er iemand rondloopt met een nick ''hldek'' (oid), en dat je die user maar eens moet gaan bannen, dan zeg je duzz met andere woorden dat het niet geaccepteerd wordt als het om de crew gaat, maar wel bij users.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 19:56 schreef saviour het volgende:
Bullshit HlpDsK!

Als ik als ''usertje'' de hele tijd loop te kloten onder een naam die lijkt op die van een ander ''usertje'' dan is dat net zo erg, als dat het gebeurt met een nick die op de jouwe lijkt.

En Als jij zegt dat er iemand rondloopt met een nick ''hldek'' (oid), en dat je die user maar eens moet gaan bannen, dan zeg je duzz met andere woorden dat het niet geaccepteerd wordt als het om de crew gaat, maar wel bij users.
Vooralsnog heb ik ''m niet gebanned. Maar als ik daar reden toe zie zal ik het niet laten. punt.

• Thefirstikke
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 19:56 schreef saviour het volgende:
Bullshit HlpDsK!

* Op de achtergrond klinkt er een luid en warm applaus voor Saviour

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

en ik zag laatst ook een VrGDsK. ken je die ook al :)

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 20:02 schreef thefirstikke het volgende:

[..]

* Op de achtergrond klinkt er een luid en warm applaus voor Saviour
*Applaus

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 mei 2001 19:57 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Vooralsnog heb ik ''m niet gebanned. Maar als ik daar reden toe zie zal ik het niet laten. punt.
Daar zal je in dat geval inderdaad een verdomd goeie reden voor moeten hebben, want als jij die user bant puur en alleen omdat zijn nick op die van jou lijkt, maar een user niet bant als zijn nick op die van een andere user lijkt (en ik heb het niet perse over dit geval) dan heet zoiets machtsmisbruik, en daarmee zou je dan direct aangeven dat je niet in staat bent om op een verantwoorde manier met de moderator rechten om te gaan, en zou je die rechten dus niet moeten hebben.

• Thefirstikke
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 20:07 schreef Operations het volgende:

[..]

Daar zal je in dat geval inderdaad een verdomd goeie reden voor moeten hebben, want als jij die user bant puur en alleen omdat zijn nick op die van jou lijkt, maar een user niet bant als zijn nick op die van een andere user lijkt (en ik heb het niet perse over dit geval) dan heet zoiets machtsmisbruik, en daarmee zou je dan direct aangeven dat je niet in staat bent om op een verantwoorde manier met de moderator rechten om te gaan, en zou je die rechten dus niet moeten hebben.
* APPLAUS!!!

* Thefirstikke handen doen pijn van het klappen...

Verwijderd

''t Is maar goed dat jij dat niet beslist, en ik wel.

• saviour
  • Niet online
Bis :)

:*

• Thefirstikke
  • Niet online
tsss......

Verwijderd

Als iemand zich voordoet als crew, door een nick te kiezen die lijkt op die van crew, dan gaat die keihard op slot.

Als iemand een nick kiest, en zich niet voordoet als crew, dan nog heb je de kans dat je verzocht wordt een ander nick te kiezen.

Floris_Piemel, bijvoorbeeld, is ook op slot gezet.

• Thefirstikke
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 20:11 schreef HlpDsK het volgende:
Als iemand zich voordoet als crew, door een nick te kiezen die lijkt op die van crew, dan gaat die keihard op slot.

Als iemand een nick kiest, en zich niet voordoet als crew, dan nog heb je de kans dat je verzocht wordt een ander nick te kiezen.

hehe! dat gaat de goede kant op! :) Maar je moet nog steeds in je achterhoofd houden dat die user die nick misschien al een hele lange tijd heeft vind ik. de kans is klein, maar aanwezig!

• Artwido
  • Laatst online: 08-02 09:08
Op vrijdag 04 mei 2001 20:09 schreef HlpDsK het volgende:
''t Is maar goed dat jij dat niet beslist, en ik wel.
Erg populair maak jij je hier niet maar dat zal jouw een worst wezen.
Het is niet voor het eerst dat dat me opvalt die onverschillige houding van jou.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 20:13 schreef thefirstikke het volgende:

[..]

hehe! dat gaat de goede kant op! :) Maar je moet nog steeds in je achterhoofd houden dat die user die nick misschien al een hele lange tijd heeft vind ik. de kans is klein, maar aanwezig!
Dat gaat de goede kant op? Dat is wat ik de hele tijd al zeg.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 20:13 schreef Artwido het volgende:

[..]

Erg populair maak jij je hier niet maar dat zal jouw een worst wezen.
Het is niet voor het eerst dat dat me opvalt die onverschillige houding van jou.
Zal me idd een worst zijn.

• Thefirstikke
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 20:13 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Dat gaat de goede kant op? Dat is wat ik de hele tijd al zeg.
Dat is niet wat je de hele tijd al zegt. Dus nu beweer je zeker ook nog dat ik niet kan lezen :?

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 20:14 schreef thefirstikke het volgende:

[..]

Dat is niet wat je de hele tijd al zegt. Dus nu beweer je zeker ook nog dat ik niet kan lezen :?
Blijkbaar :O

• Thefirstikke
  • Niet online
Nee, ik wil niet gaan flamen. Ik constateer alleen feiten.

• saviour
  • Niet online

Weer /onzin!

Piemel was op slot gezet omdat die nick destijds een kloon! was, en die was voor de gein aangemaakt.

En er lopen al zat mensen te posten onder nick''s die erg op elkaar lijken.

• Thefirstikke
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 20:14 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Blijkbaar :O
Als het je eigenlijk allemaal geen aars interesseert, en alleen maar in bent voor de gerechtigheid waarom kap je er dan niet gewoon mee en ga bij de politie ofoz...

• Thefirstikke
  • Niet online
Maar laten we er nu maar met z''n allen over ophouden en iets leuks gaan doen. deze discussie is afgelopen en heeft verder geen zin meer lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter

Hehe, het begint te dagen....
Als iemand een nick kiest, en zich niet voordoet als crew, heeft het feit dat zijn nick lijkt op die van een crewmember er niets mee te maken, en als de crew die persoon dan verzoekt om een andere nick te nemen hoort de crew dat in dit geval dus ook te doen.

En die floris_piemel heeft niks met al dan niet crew zijn te maken, dat is niet een (toevallige) gelijkenis maar gewoon of een grap of een belediging aan het adres van Floris_Diemel.

• saviour
  • Niet online
Vooruit dan maar.. :)

• Thefirstikke
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 20:19 schreef Operations het volgende:

[..]

Hehe, het begint te dagen....
Als iemand een nick kost, en zich niet voordoet als crew, heeft het feit dat zijn nick lijkt op die van een crewmember er niets mee te maken, en als de crew die persoon dan verzoekt om een andere nick te nemen hoort de crew dat in dit geval dus ook te doen.

En die floris_piemel heeft niks met al dan niet crew zijn te maken, dat is niet een (toevallige) gelijkenis maar gewoon of een grap of een belediging aan het adres van Floris_Diemel.
nee, het begint niet te dagen, hij zegt het de hele tijd al :)

• BC3 Victim
Floris_Piemel, bijvoorbeeld, is ook op slot gezet
LOL, sorrie kvond hem wel lache toenk um las.
Verders: beetje rust in de Tent aub tis serieuze dag vandaag ook nog s een x

Verwijderd

Jullie zitte allemaal te mierreneuken. AAls wij als crew het nodig vinden om een nick te bannen omdat deze voor verwarring zorgen dat is dat ons recht.

En dan kun je zeggen wat je wilt : jammer.

• saviour
  • Niet online
Ik reageer hier niet meer op hoor. Je hebt in mijn ogen de discussie al verloren.

• Artwido
  • Laatst online: 08-02 09:08
Op vrijdag 04 mei 2001 20:22 schreef HlpDsK het volgende:
Jullie zitte allemaal te mierreneuken. AAls wij als crew het nodig vinden om een nick te bannen omdat deze voor verwarring zorgen dat is dat ons recht.

iedereen praat hier onzin alleen jij natuurlijk niet want jij bent van de ''crew''

meestal zet je er nu een slotje op en doet de discussie af met

/onzin of /gezeik

lekker handig hé als je bij de ''crew'' zit.

• Judaz
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Ach joh gun hlpdsk ook een lolletje hij heeft zo veel moeite moeten doen om mod te worden.
Zou er niet een personal killfile gebouwd kunnen worden? Dan kun je hlpdsk gewoon eruit filteren.

Verwijderd

Topicstarter

Uiteraard, maar de vraag wanneer een nick voor verwarring zorgt heeft niets te maken met het feit of een van de betrokken nicks een crewmember is.
En als de crew daar wel verschil in maakt is de crew fout bezig. punt.
Ik weet dat het jou toch niks kan schelen wat ik zeg, maar de crew is hiet voor de users en niet andersom, aangezien zonder de users dit board niet bestaat.

• Judaz
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

hlpdsk moet je dit topic niet sluiten?

edit:typo

• Thefirstikke
  • Niet online

[edit]
ik laat de discussie voor wat het is

• DiSiLLUSiON
Op vrijdag 04 mei 2001 20:19 schreef Operations het volgende:

[..]

Net als Floris_Friemel was :)

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op vrijdag 04 mei 2001 16:28 schreef Dutchman! het volgende:
welcome to the club...
hehe ja bij jou zijn er wel 6 met dezelfde nick

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Mwah... Jullie hebben nog altijd je functie en aantal posts erachter staan, maar je hebt wel een beetje gelijk... Ik zou het ook niet tof vinden dat er iemand zo leuk zou zijn om "Grrrrrrene" (1 "r" meer (6) dus) te reggen... Dat vind ik nog veel onwaarschijnlijker, dat iemand dat bedenkt :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1