De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Aantal % van hetgeen je wijzigd des te meer.
<10% -> geen melding
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ah, dan is het me duidelijk. Wist ik niet. Thanx!Op vrijdag 04 mei 2001 14:49 schreef pier het volgende:
Volgens mij kun je binnen een X aantal minuten je bericht wijzigen zonder dat die regel er komt te staan.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nee, je kan een X-aantal tekens veranderen (typo''s!). Ik gok 20...Op vrijdag 04 mei 2001 14:49 schreef pier het volgende:
Volgens mij kun je binnen een X aantal minuten je bericht wijzigen zonder dat die regel er komt te staan.
Hhhm, ik had ''t dus niet helemaal goed.
Dit is denk ik wel meer dan 10%
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Aha, een percentage... Het was effetjes 5 tekens, toch? Ik miste die melding ook al af en toe, maar nu snap ik hetOp vrijdag 04 mei 2001 14:50 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Tijd heeft er nix mee te maken.
<10% -> geen melding
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Tijd is veel logischer... die functie is niet helemaal kloot-vrij namelijk.. maargoed..Op vrijdag 04 mei 2001 15:21 schreef Burat het volgende:
Het wordt gebaseerd op de uitkomst van de functie similar_text(x1, x2) van PHP.
Oscar weet veeeeeel meer dan ik dacht! En dat was al best wel veel hoor!Op vrijdag 04 mei 2001 14:50 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Tijd heeft er nix mee te maken.
<10% -> geen melding
LOL. Kan ie overigens wijzigt beter met een T schrijvenOp vrijdag 04 mei 2001 15:57 schreef Pjotrik het volgende:
[..]
Oscar weet veeeeeel meer dan ik dacht! En dat was al best wel veel hoor!
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
sja, dat had-ie zelfs kunnen doen zonder dat er: [dit bericht is gewijzigd, bla bla] staat.Op vrijdag 04 mei 2001 16:07 schreef Burat het volgende:
[..]
LOL. Kan ie overigens wijzigt beter met een T schrijven.
BTW, als je een heftige wijziging aanbrengt (om 14:51) dan komt het er dus bij te staan, maar ik heb om 14:54 nog een puntje achter de ":7" gezet, en toen werd die text dus wel veranderd in [Dit bericht is gewijzigd door JvS op 04-05-2001 14:54]
.
Mja, niet dat het echt boeit maar toch
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Dat met de tijd is het niet, en met die percentages ook niet.Op vrijdag 04 mei 2001 16:15 schreef JvS het volgende:
[..]
sja, dat had-ie zelfs kunnen doen zonder dat er: [dit bericht is gewijzigd, bla] staat.
BTW, als je een heftige wijziging aanbrengt (om 14:51) dan komt het er dus bij te staan, maar ik heb om 14:54 nog een puntje achter de ":7" gezet, en toen werd die text dus wel veranderd in [Dit bericht is niet gewijzigd door JvS op 04-05-2001 14:54]
.
Mja, niet dat het echt boeit maar toch