Toon posts:

[BC3] Ehm Modje.... geen eigen mening ofzo??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een hele normale vraag gesteld..

[topic=173259]

er beginnen allerlei labiele mensen te roepen dat het spam is, vervolgens wordt mijn topic dichtgegooid zonder ook maar één reden op te geven....

Kan iemand mij vertellen waarom, zo niet misschien antwoord geven op mijn vraag,

dank u

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Het is ook SPAM.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Kan best zijn dat het spam is, maar dan moet je dat in SU posten en niet de thread zelf vol gaan zitten blaten met irritante opmerkingen. Misschien een idee om daar eens officiele waarschuwingen voor uit te gaan delen, adjes?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Meerdere mensen laten al merken wat je topic betekent voor dit forum. Vervolgens gooit een modje de topic dicht.

En dan ga je je afvragen wat er mis is en dan ga je verantwoording van een modje vragen? Misschien wil je eerst zelf over je slotje nadenken. Misschien kun je ook nadenken dat een modje ook niet altijd tijd heeft om te reageren.

Verwijderd

Topicstarter
Als je mij nu eerst eens vertelt wat spam is dan?? denk je dat ik dat spelletje achter dat linkje heb gemaakt ofzo??

N E E ! ! !

ik vraag enkel en alleen hoe ik een pop-up moet maken die er zo uit ziet zoals achter dat linkje... is dat nou zo moeilijk te doorgronden??

• DiSiLLUSiON
Misschien kan je je post beter een beetje anders verwoorden, dat wil soms helpen.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik heb het eens zitten doorlezen en snap ook niet echt waarom deze thread dicht zou moeten of waarom het spam is.

Verwijderd

Topicstarter
Dissilusion:

misschien moet je wat minder snel blaten, en goed lezen dat wil ook wel eens helpen...

• DiSiLLUSiON
Op vrijdag 04 mei 2001 15:50 schreef Timz het volgende:
Dissilusion:

misschien moet je wat minder snel blaten, en goed lezen dat wil ook wel eens helpen...
Ik blaat niet, persoonlijk vind ik het nog steeds spam.

Ik zei alleen, dat als je het in andere verwoordingen neer had gezet, het misschien niet zo snel als spam gezien zou worden.

Je wilt net zo''n popup? Dat kan, maar als jij een topic maakt met de url van de site, en daaronder de tekst "klik daar en daar" zou ik ''m als ik een modje was ook dichtgooien.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb gekeken en snap de drukte rond dit topic ook niet echt. deze jongen stelt toch een hele gewone vraag?? snap niet dat men meteen met spam en slotjes beginnen te gooien! Ontzettend kinderachtig gedrag.

Verwijderd

Topicstarter
Dissilusion:

dat zou betekenen dat je als Modje alleen meer hoeft te *vermoeden* dat iets spam is en dan mag je het volkomen gerechtvaardigd dichtgooien??

denk et niet...

bovendien houd je een bord voor je kop want het lijkt me nu wel duidelijk dat het dus géén spam is...

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Als je threads gaat sluiten alleen omdat er ergens ''klik hier'' staat begin ik me toch echt af te vragen waarom we niet gewoon een modbot loslaten en de crew ontslaan ofzo.

En ik heb zelf ook wel de indruk dat mods in hun haast om SU leeg te ruimen soms maar gewoon iets sluiten omdat er 3 mensen ''slotjuuuuh'' schreeuwen, een beetje zorgvuldiger mag dan wel imho.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als het niet als spam bedoeld is, is het jammer voor de starter van dat topic. Het is een feit dat mensen dit soort vragen als lage trucjes toepassen om mensen op hun site te krijgen.

(Ja, dit had een voorbeeld van zo''n truc kunnen zijn ja!).

Verder ben ik het met chaos eens!
Op vrijdag 04 mei 2001 15:33 schreef Chaos het volgende:
Kan best zijn dat het spam is, maar dan moet je dat in SU posten en niet de thread zelf vol gaan zitten blaten met irritante opmerkingen. Misschien een idee om daar eens officiele waarschuwingen voor uit te gaan delen, adjes?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad hier ben ik het ook mee eens...

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 04 mei 2001 16:55 schreef Timz het volgende:
Inderdaad hier ben ik het ook mee eens...
Snap je nu dan ook waarom je topic dicht ging? (ook al was dat misschien niet terecht)

Verwijderd

Topicstarter
Nouja.. ik snap dus niet van de Modjes dat ze gewoon zonder te kijken/goed te lezen het topic dichtgooien, en al helemaal niet dat ze luisteren naar blatende kinderen die het woord "slotjuhh" net kunnen uitspreken...

Iemand had me toch even kunnen waarschuwen, dan had ik de vraag anders gesteld... lijkt me geen probleem eigenlijk

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 04 mei 2001 17:14 schreef Timz het volgende:
Iemand had me toch even kunnen waarschuwen, dan had ik de vraag anders gesteld... lijkt me geen probleem eigenlijk
Hhmja.. ja had het natuurlijk wel kunnen weten he? Ik bedoel: je komt hier al lang (erg lang trouwens!), dan weet je wat er gebeurt als je een link plaatst. Zeker als-ie zo "verdacht" is.

En zoniet, dan heb je hier weer wat geleert. Probeer als positieve feedback te beschouwen (damn!! Gebruik ik nu het woord feedback? :r). Vraag anders even aan de topic sluiter of je de vraag nog een keer mag stellen, en laat hem er even duidelijk bijzetten wat er gebeurt is, zodat niet gelijk iedereen "dubbelpost!!!" gaat bleren.

Die iedereen zouden van mij best een waarschuwing mogen hebben trouwens...

edit:

En de eerste kandidaat meldt zich hier reeds aan! |:(. Niet begrijpen waarom het dicht ging.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ondertussen op een zo`n voorzichtig mogelijke manier de vraag nog een keer gesteld...

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 17:07 schreef JvS het volgende:

[..]

Snap je nu dan ook waarom je topic dicht ging? (ook al was dat misschien niet terecht)
Ik snap het. Als je het zo stelt is het misschien ook wel begrijpelijk...
Pagina: 1