Wat is er zo interresant aan het feit hoe een modje eruit ziet? 
Als hij lekker the mod in black wil wezen, laat ''m lekker..
Als hij lekker the mod in black wil wezen, laat ''m lekker..
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Verwijderd
Nee.Op vrijdag 04 mei 2001 12:59 schreef HlpDsK het volgende:
Pff .. lig ik eens vroeg in bed is ''t ook al niet goed
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Die wil ik ook nog zien, komop HlpDsK, do us a favourOp vrijdag 04 mei 2001 13:00 schreef jordyb het volgende:
[..]
Nee.
Pas als we je pasfoto hebben gezien dan mag je vroeg slapen
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dat zou z''n moodswings verklarenOp vrijdag 04 mei 2001 15:27 schreef jelmervos het volgende:
Misschien bestaat HlpDsK wel uit meer personen.
Als dat waar is, zou ik een patent op die bot aanvragen.. Erg sophisticated moet ik zeggen!Op vrijdag 04 mei 2001 15:46 schreef ecteinascidin het volgende:
Huh... is het dan nog niet bekend dat het fenomeen HlpDsK een topix-feature is?
1 van de betere I must say. Topix is autoheuristisch met splitpersonality. Da''s overigens een reden dat we graag topix draaien.
Op vrijdag 04 mei 2001 15:53 schreef HlpDsK het volgende:
Wow, I''m sophisticated
/me pakt een sigaartje en een sherry
Verwijderd
Hoe kan ik nou een bot zijn? Vertel ..Op vrijdag 04 mei 2001 16:22 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je een bot bent?
fuzzy logicOp vrijdag 04 mei 2001 16:23 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou een bot zijn? Vertel ..
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Check mijn icoon-tje. Is geript uit iets dat HlpDsk.avi heet.Op vrijdag 04 mei 2001 13:00 schreef jordyb het volgende:
[..]
Pas als we je pasfoto hebben gezien dan mag je vroeg slapen
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
da''s een neppe. Helaas.. Het is trouwens wel een hele grappige, zo stel ik ''m me wel voor.Op vrijdag 04 mei 2001 16:26 schreef pven het volgende:
[..]
Check mijn icoon-tje. Is geript uit iets dat HlpDsk.avi heet.
Verwijderd
Beschrijf fuzzy-logic.Op vrijdag 04 mei 2001 16:23 schreef JvS het volgende:
[..]
fuzzy logic
Verwijderd
Tja ik heb al zijn filmpjes.Op vrijdag 04 mei 2001 16:26 schreef pven het volgende:
[..]
Check mijn icoon-tje. Is geript uit iets dat HlpDsk.avi heet.
kort door de bocht: soms wel en soms nietOp vrijdag 04 mei 2001 16:35 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Beschrijf fuzzy-logic.
dat vind ik nu echt bot-taal!Op vrijdag 04 mei 2001 16:35 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Beschrijf fuzzy-logic.
This too shall pass
oh, die was ik vergeten, je standaard korte antwoorden. Het lijkt wel alsod je die dingen schrijft op de manier waarop de T800 in Terminator2 z''n antwoord selecteert (ik neem aan dat je dat wel weet).Op vrijdag 04 mei 2001 16:45 schreef HlpDsK het volgende:
Nou moe .. praat ik FF als een botje .. krijg ik een lang antwoord terug ::P
Yep, het is (en blijft) een vage. Het moet toch iets betekenen dat HlpDsk zijn hoofd niet durft te laten zien. Maaruh: van mij zal je ook nergens een foto vinden op het internet.Op vrijdag 04 mei 2001 16:27 schreef JvS het volgende:
[..]
da''s een neppe. Helaas.. Het is trouwens wel een hele grappige, zo stel ik ''m me wel voor.
dat denk jij!Op vrijdag 04 mei 2001 16:49 schreef pven het volgende:
[..]
Yep, het is (en blijft) een vage. Het moet toch iets betekenen dat HlpDsk zijn hoofd niet durft te laten zien. Maaruh: van mij zal je ook nergens een foto vinden op het internet.
This too shall pass
Zeker weten! Zelfs niet op http://www.uglypeople.comOp vrijdag 04 mei 2001 16:51 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
dat denk jij!
Verwijderd
AtGuard zeker ..Op vrijdag 04 mei 2001 16:47 schreef sharkyOnline het volgende:
hey fuckit hoe komt het eigenlijk dat ik animated gifjes maar 1 keer ''geanimeerd'' zie??
hoe verander ik dat in IE?
Verwijderd
Verwijderd
Omdat hij zegt van zijn privacy te houden... misschien is het wel een bekende NederlanderOp vrijdag 04 mei 2001 20:32 schreef lyzer het volgende:
maar waarom post helpdesk zijn foto niet?
ik snap dit echt niet, als er mensen zijn die er neiuwsgierog naar zijn waarom dan geen fot laten zien?
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
Als dat zo is, dan mag die wel een mooi liedje zingenOp vrijdag 04 mei 2001 20:58 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Omdat hij zegt van zijn privacy te houden... misschien is het wel een bekende Nederlander(Gordon ofzo
)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq