[BC3] Weird

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik plaats een topic met hetzelfde bedrijfsnaam als deze (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1592) in hetzelde forum maar de mijne wordt steeds gebanned!!

Vindt ik echt schandalig.
Why!!

Tell me waarom hij steeds gebanned wordt!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:42

Exirion

Gadgetfetisjist

Pfff... Dat je hier nog over DURFT te komen klagen >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hier even kijken aub: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/16870]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/16870[/url]

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
U solliciteert vrij openlijk naar een waarsch...herstel..die had je al

Een ban dus...

• BC3 Victim
Waarom mag je niet vragen of iemand een nickname of een bedrijfsnaam voor je wilt bedenken?

:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Dat mag je zelf doen, wees eens creatief

en als we een topic van je sluiten, dan is het dus niet de bedoeling dat je meteen een nieuwe opent. We sluiten topics met een reden hoor, niet voor de lol, en ook niet om je te pesten.

• BC3 Victim
Maar geef eens een reden waarom het dus niet mag en jullie hem sluiten?

Wat mag er dan allemaal wel en wat niet?
Ik ben hier pas nieuw!!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op het middelste knopje bovenaan de pagina staat ''FAQ''. Lees die eens :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
Kunnen jullie mijn naam niet verwijderen want ik wordt hier toch alleen maar gebanned!!

En verwijder dan ook gelijk maar de naam ischa (mijn andere naam)

Ik heb het er ff mee gehad!!!

• Bulldog
  • Niet online
doei :Z

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 04 mei 2001 11:24 schreef friggle het volgende:
Kunnen jullie mijn naam niet verwijderen want ik wordt hier toch alleen maar gebanned!!

En verwijder dan ook gelijk maar de naam ischa (mijn andere naam)

Ik heb het er ff mee gehad!!!
Stel je niet aan man, je hebt duidelijk de FAQ niet gelezen, en van ons commentaar trek je je ook niets van aan. Als wij zeggen dat we dat niet willen hebben, dan heb je dat gewoon te respecteren. En waarom? Omdat we geen zin hebben om voor elke user namen te gaan verzinnen voor clones/websites/domeinen/bedrijven whatever.

• BC3 Victim
Nope, jullie kunnen mijn beide namen wel verwijderen!!

Toch shitnamen!!

Misschien kom ik ooit nog eens terug!!
maar voorlopig ff niet!!

Mzzl en tot laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

:Z

• BC3 Victim
Maar worden mijn namen nou verwijderd of niet?

• BC3 Victim
Ik wil dat mijn usernames verwijderd worden!!

Ik vraag nog gewoon of jullie ze willen verwijderen, ik kan ook net zo lang doorgaan totdat jullie mij verwijderen maar dat lijkt mij niet nuttig.

Het gaat om de namen:
friggle en Ischa

Thank you very much!!

En heeeeel misschien tot ooit!!

Het zou namelijk zonde zijn als iemand bijvoorbeeld deze namen wilt gebruiken want ik ga ze toch niet meer gebruiken.

Verwijderd

DOEI!!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 04 mei 2001 11:29 schreef friggle het volgende:
tot laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Nou, liever niet eigenlijk :z :z :z

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Op vrijdag 04 mei 2001 11:46 schreef friggle het volgende:
Ben je nou nog niet weg

There is no art to find the minds construction in the face

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je toch niet terug komt, waarom wil je verwijderd worden dan :?

Oh wacht, dan komen er zometeen 2 onzin topics in de SG en wordt je gewoon meteen gebanned... Een topic onder isha en een onder friggle...

Ik begin vaag het gevoel te krijgen dat jij iets tegen ene isha hebt en hem/haar graag gebanned wilt hebben. IP controle graag?

edit:
Trouwens, hebben jullie alleen het huidige IP adres, of ook een soort history? Ben niet zo bekend met dat soort zaken :z

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

pff wat word ik hier moe van

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op vrijdag 04 mei 2001 11:46 schreef friggle het volgende:
Nee. In principe kunnen we je account wel onbruikbaar maken maar waarom zouden we? Ben je zo verknipt dat je jezelf er niet van kunt weerhouden om hier te posten, ook al wil je het niet? :?:?

• BC3 Victim
Test

• Bulldog
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 17:36 schreef funny2k het volgende:
Test
test slot Afbeeldingslocatie: http://www.greenlizard.nl/download/wacko.gif
Pagina: 1