Quote:
------------------------
Een vriend van me heeft een poll opgezet.
En toen mijn vriendin begon te stijgen begon hij mij ervan te beschuldigen dat ik vals gespeeld had.
Hij heeft toen de score van mijn vriendin naar beneden gehaald.
Terwijl ik werkelijk niet valsgespeeld had.
Dus kunnen jullie ff op willemijn stemmen?
Wil iedereen ff 4 punten aan willemijn geven?
----------------------
Thread loopt wel aardig. Al 2 pagina''s lang
------------------------
Een vriend van me heeft een poll opgezet.
En toen mijn vriendin begon te stijgen begon hij mij ervan te beschuldigen dat ik vals gespeeld had.
Hij heeft toen de score van mijn vriendin naar beneden gehaald.
Terwijl ik werkelijk niet valsgespeeld had.
Dus kunnen jullie ff op willemijn stemmen?
edit:
link verwijderd
link verwijderd
Wil iedereen ff 4 punten aan willemijn geven?
----------------------
Thread loopt wel aardig. Al 2 pagina''s lang
edit:
Nu heeft Murf in SG ook al een vraag om zijn coole site te bekijken gepost. Op zich niet erg, maar kan daar het item "Site- Check" dan niet voor terugkomen?
Nu heeft Murf in SG ook al een vraag om zijn coole site te bekijken gepost. Op zich niet erg, maar kan daar het item "Site- Check" dan niet voor terugkomen?
Router heeft net zelf de link al weggehaald. Topic op slot en klaar is kees 
Oh Tai-Pan, haal de link in jou post ook even weg dan aub
.
Oh Tai-Pan, haal de link in jou post ook even weg dan aub
done. Hoe zit het eigenlijk met die Site check? Ik kan me herinneren dat die er tot voor kort nog was.
Werd er weinig gebruik van gemaakt dat jullie ''m weg hebben gehaald, of was het meer misbruik ervan dan gebruik?
Werd er weinig gebruik van gemaakt dat jullie ''m weg hebben gehaald, of was het meer misbruik ervan dan gebruik?
bonk...
[edit]
hee, niet stiekum een vraag gaan stellen als ik hem sluit ja... Nu moet ik hem weer open maken. Weer een slotje weg kunnen gooien. Denk je dat het niets kost?
[edit]
hee, niet stiekum een vraag gaan stellen als ik hem sluit ja... Nu moet ik hem weer open maken. Weer een slotje weg kunnen gooien. Denk je dat het niets kost?
bonk??
Pleaze expleen.
Oh...murf heeft alweer een bezoek mijn site in SG gezet. Leuke gast
Pleaze expleen.
Bonk was het slotje...Op vrijdag 04 mei 2001 10:39 schreef Tai-Pan het volgende:
bonk??
Pleaze expleen.
okay...dat was het dan. Je mag deze ook sluiten. Heb je je slotje tenminste alsnog kunnen plaatsen
Wil je geen antwoord dan?
''tuurlijk wel, maar daarna mag je ''m sluiten...of wil je je slotje nog ff bewaren
Pagina: 1