[BC3] Gelieve deze user(naam) te verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mijn baas heeft liever niet dat ik deze naam hier gebruik, :'( helemaal niet dus. Daarom zal ik jullie moeten verzoeken deze naam te verwijderen opdat deze ook niet meer in de topics zichtbaar is. Er mag iets anders van gemaakt worden, of de user mag helemaal verwijderd worden. Whatever, sorry voor de overlast, het was me een waar genoegen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Verwijderen kan dus niet. Dan verneuk je bestaande topics.

Ik zal ''m over een paar minuten bannen. Dan kunnen er geen nieuwe posts mee gedaan worden.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Bannen helpt niet, verander anders gewoon de naam weer ofzo (en ban em dan pas) ... mijn baas wil niet dat het bedrijf waar ik voor werk in verband gebracht wordt met dit forum :'( flauw hè??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-02 14:08

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Dit is natuurlijk geen probleem van GoT. Ik kan ook wel op mijn vingers natellen dat mijn werkgever er niet mee blij zou zijn als ik de bedrijfsnaam in mijn nick had staan.

Sterkte.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Hmm.. Hij vraagt het vriendelijk. Maak er gewoon A......o_dude van oid. Heeft die baas niets te zeuren en de meeste Tweakers weten alsnog over wie het gaat.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op donderdag 03 mei 2001 16:44 schreef DaJaN het volgende:
Hmm.. Hij vraagt het vriendelijk. Maak er gewoon A......o_dude van oid. Heeft die baas niets te zeuren en de meeste Tweakers weten alsnog over wie het gaat.
Niet veranderen lijkt mij. Dan krijg je weer uitzonderingen die de regel bevestigen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Mja, misschien toch een keer een beetje flexibel zijn.. technisch is het geen probleem.
En hopelijk komt er geen deel 2 van dan.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-02 12:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Denk alsjeblieft volgende keer 2 keer na over je naam.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-02 12:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
En jah, in dit geval heb ik toch maar ff zijn naam veranderd..

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1