[BC3] wachtwoord problemen

Pagina: 1
Acties:

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-02 13:03
Hallo,

Op de frontpage kan ik niet meer inloggen. Vond ik een beetje vreemd. Heb daarom mijn wachtwoord maar laten mailen. Copy/paste gedaan en kon nog niet inloggen. Heb dit nog een keer herhaald, maar helaas nog niet.

Kan iemand mij vertellen waar het probleem ligt, ik heb het sinds vandaag (niks geen wijzigingen doorgevoerd laatste tijd)

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Even wachten tot een modje deze verplaatst naar
LA.

Verwijderd

Hmmzzz.. ik heb het ff gechecked voor je, maar ik kan gewoon inloggen onder Tha scraper, dus het moet gewoon werken.

• Scraper
Dank RobinVR,

dan ligt het dus aan mij, want ik kan het nog steeds niet. Ik zal even een andere machine kapen en het vanaf daar proberen.

• Scraper
Hmmm, andere machine identiek. user/pass combo niet correct. Is trouwens een machine waar ik wel eens eerder op aangelogd ben. Ga ff wat tempdir''s leeggooien.

Verwijderd

Op donderdag 03 mei 2001 09:33 schreef Scraper het volgende:
Hmmm, andere machine identiek. user/pass combo niet correct. Is trouwens een machine waar ik wel eens eerder op aangelogd ben. Ga ff wat tempdir''s leeggooien.
mail eens naar rootseler@tweakers.net wat je invoert bij loginnaam / wachtwoord

• Scraper
Ik zit er weer in, mailtje is wel onderweg.

Blijft een vreemd geval.

Kan inloggen onder Tha scraper, maar niet onder Tha Scraper

Verwijderd

Case sensitive dus. Da''s niet zo verwonderlijk.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Uhh, misschien omdat je ook geregistreerd bent onder Tha scraper en niet Tha Scraper? (Werkte een tijd geleden nog wel geloof ik, maar dat was meer een bug dan een feature.)
Pagina: 1