Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ik zie er zelfs nergens GoT, gathering, tweakers, t.net nikis dat linkt met hier zie''k erin voorkomen!
Uhm ze zitten op irc.tweakers.net.Op woensdag 02 mei 2001 22:02 schreef poohbeer het volgende:
mm, is dit geen spam?
ik zie er zelfs nergens GoT, gathering, tweakers, t.net nikis dat linkt met hier zie''k erin voorkomen!
jah, en wedden dat dat kanaal al anderhalf jaar bestaat zonder dat ze door hebben dat ze op een tweak server zitten?Op woensdag 02 mei 2001 22:29 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Uhm ze zitten op irc.tweakers.net.
noujah, had erover gelezen nou goed?!
Die irc server bestaat nog geeneens 1,5 jaar! Hell, Tweakers.net bestaat nog maar net iets meer als anderhalf jaar!Op woensdag 02 mei 2001 22:30 schreef poohbeer het volgende:
[..]
jah, en wedden dat dat kanaal al anderhalf jaar bestaat zonder dat ze door hebben dat ze op een tweak server zitten?
noujah, had erover gelezen nou goed?!
ach jah, geschiedenis is nooit me beste vak geweestOp woensdag 02 mei 2001 22:44 schreef RickJansen het volgende:
Die irc server bestaat nog geeneens 1,5 jaar! Hell, Tweakers.net bestaat nog maar net iets meer als anderhalf jaar!
en check je icq pager effe rick
Hoho newbieDie irc server bestaat nog geeneens 1,5 jaar! Hell, Tweakers.net bestaat nog maar net iets meer als anderhalf jaar!
Das niet de helft langer als wat ik zei, en dus maar net ietsjes langerOp woensdag 02 mei 2001 22:57 schreef Femme het volgende:
[..]
Hoho newbie, de naam Tweakers.net bestaat nu al meer dan 2 jaar, het forum al bijna drie jaar en de site in zijn geheel meer dan 2,5 jaar.
maar hetgeen ik zei kan dus wel echt he newbie!Op woensdag 02 mei 2001 23:05 schreef RickJansen het volgende:
Das niet de helft langer als wat ik zei, en dus maar net ietsjes langer
Dus echt niet he! Die irc server draait pas een jaartje ofzo.Op woensdag 02 mei 2001 23:29 schreef poohbeer het volgende:
[..]
maar hetgeen ik zei kan dus wel echt he newbie!
wrom lopen als je kan fietsen?Op woensdag 02 mei 2001 23:32 schreef poohbeer het volgende:
[..]
ga lopen jij!
\o/
waarom fiesten als je kan gassen?Op woensdag 02 mei 2001 23:35 schreef Arshia het volgende:
[..]
wrom lopen als je kan fietsen?
btw, ooit Taxi (franse film) al gezien? Die knappe hoofdrolspeelster.. ben jij toevallig toch niet? Lijkt echt verdomd hard op jouw piccies namelijk
zeg nu zelf:
die van de zijkant lijkt er wel opOp woensdag 02 mei 2001 23:40 schreef poohbeer het volgende:
[..]
waarom fiesten als je kan gassen?
btw, ooit Taxi (franse film) al gezien? Die knappe hoofdrolspeelster.. ben jij toevallig toch niet? Lijkt echt verdomd hard op jouw piccies namelijk
zeg nu zelf:
[afbeelding]
[afbeelding]
maar die andere niet
\o/
Verwijderd
Volgens mij is dit een verdekt complimentje ArshiaOp woensdag 02 mei 2001 23:40 schreef poohbeer het volgende:
Die knappe hoofdrolspeelster.. ben jij toevallig toch niet?
roflOp donderdag 03 mei 2001 00:09 schreef poohbeer het volgende:
je natuurlijke kleur lijkt er erg sterk op liegebeest
bij lange na niet....
mijn natuurlijke haarkleur komt dicht in de buurt van zwart
\o/
niks verholen btw hoor, is gewoon complimentje zonder meer.. (als dat al niemeer kan bij knap meisje)Op donderdag 03 mei 2001 00:12 schreef Arshia het volgende:
[..]
rofl
bij lange na niet....
mijn natuurlijke haarkleur komt dicht in de buurt van zwart
eneuhh.. braaf wezen jij he rick
btw, dat IS bijna zwart van die dame hierboven!
dankjewel voor complimentOp donderdag 03 mei 2001 00:14 schreef poohbeer het volgende:
[..]
niks verholen btw hoor, is gewoon complimentje zonder meer.. (als dat al niemeer kan bij knap meisje)
eneuhh.. braaf wezen jij he rick
btw, dat IS bijna zwart van die dame hierboven!
maar dat is gewoon (donker)bruin... op dat anderplaatje wat je weg hebt gehaald, zag je dat.
\o/
Verwijderd
Wát ?Op donderdag 03 mei 2001 00:12 schreef RickJansen het volgende:
Straks ff een verdekt IP-bannetje plaatsen![]()
Edit: RickJansen, je icoontje, is dat toevallig dezelfde ?
heb inmiddels al nieuw haarkleurtje/kapselOp donderdag 03 mei 2001 00:18 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
Wát ?![]()
Edit: RickJansen, je icoontje, is dat toevallig dezelfde ?
\o/
en is ook nogal bruin ipv zwart ofzo trouwensOp donderdag 03 mei 2001 00:24 schreef RickJansen het volgende:
Mijn icoontje is outdated..
jah, maar daar lijk ik niet meer op!Op donderdag 03 mei 2001 00:27 schreef BBQ-Man het volgende:
"Hobbies en interesses: *BSD en Arshia O+"
Dus wel !
\o/
Verwijderd
Ja ik snap mOp donderdag 03 mei 2001 00:33 schreef Arshia het volgende:
[..]
jah, maar daar lijk ik niet meer op!
sorry hoor, maar qua gezicht lijk je toch nog sterk op die actrice van denet hoor..
die pic van daarstraks was ze boos, maar haar happy lijkt best wel op het jouwe.
(is het al iemand opgevallen dat GoT extreem stil is de laatste tijd met wel extreem veel offtopic threads in de iets latere uurtjes?)
die van de zijkant leek wel sterk op mijOp donderdag 03 mei 2001 00:36 schreef poohbeer het volgende:
[..]
sorry hoor, maar qua gezicht lijk je toch nog sterk op die actrice van denet hoor..
die pic van daarstraks was ze boos, maar haar happy lijkt best wel op het jouwe.
(is het al iemand opgevallen dat GoT extreem stil is de laatste tijd met wel extreem veel offtopic threads in de iets latere uurtjes?)
alleen een piepklein verschil in neusje
hoezow offtopic?
\o/
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
mja, is met al die ''late'' mods met verliefde koppen volgens mij..Op donderdag 03 mei 2001 00:38 schreef Arshia het volgende:
[..]
die van de zijkant leek wel sterk op mij
alleen een piepklein verschil in neusje
hoezow offtopic?![]()
Of er is nog eens crewmeet geweest waar men heeft besloten losser te wezen en pooh hier niks van te vertellen natuurlijk
Verwijderd
Maar wel heeel onhandig !Op donderdag 03 mei 2001 00:41 schreef RickJansen het volgende:
Ik moet ff zeggen dat teigetje liever is.
teigetje is liev!Op donderdag 03 mei 2001 00:43 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
Maar wel heeel onhandig !
en dat varkentje ook
en nou ga ik slapen
\o/
Slaap lekker! :):)Op donderdag 03 mei 2001 00:44 schreef Arshia het volgende:
[..]
en nou ga ik slapen
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dom varken zonder fantasie is dat.
Noujah, poohbeer is echt wel leukste karakter.. beetje dom en grote snoeper, maar erg lief en altijd daar voor ze vriendjes.. wat wil je nu nog meer?
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
in #tweakers.net is het gezelligerOp donderdag 03 mei 2001 01:09 schreef ReseTTim het volgende:
tis al drukker we zitten nu met 11 man dat zijn er nog meer dan op het #tweakers channel
\o/
Dat zeg je ook alleen maar omdat jij er altijd zitOp donderdag 03 mei 2001 13:38 schreef Arshia het volgende:
[..]
in #tweakers.net is het gezelliger
in dat andere kanaal hebben ze geen ArshiaOp donderdag 03 mei 2001 14:01 schreef Tom het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat jij er altijd zitmaar je hebt wel gelijk hoor
\o/
Zit zij daar altijd danOp donderdag 03 mei 2001 14:01 schreef Tom het volgende:
Dat zeg je ook alleen maar omdat jij er altijd zitmaar je hebt wel gelijk hoor
Heb je die broek nou al gekocht Arshia?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
welke?Op donderdag 03 mei 2001 14:03 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Zit zij daar altijd danMerk je haast nix van
Heb je die broek nou al gekocht Arshia?
die niet.... maar wel een spijkerbroek
\o/
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan