[BC3] IDEE: ''faq'' voor goeie ideeën

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Daar bedoel ik mee: hierboven zo''n stickytopic maken waar de adjes de betere ideëen die users aanbrengen ter verbetering van topix in kunnen plakken zodat deze niet verloren gaan.
Nu heb ik het idee dat de meeste gewoon totaal genegeerd worden, dat zou zo al iets moeilijker worden.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Goede ideeën van users worden allemaal bewaard in het private forum van de crew in een speciale thread, dus maak je niet druk :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

maar dan kunnen wij niet zijn of ons idee goed is :)

• witchdoc
Op woensdag 02 mei 2001 09:53 schreef havana het volgende:
Goede ideeën van users worden allemaal bewaard in het private forum van de crew in een speciale thread, dus maak je niet druk :)
1) daar wisten wij usertjes niks van
2) een user vindt het vaak erg leuk als een goed idee geappriciëerd wordt
3) als je niet communiceert wat goed is en wat niet, wat aangenomen wordt en wat verworpen wordt wegens praktische bezwaren, zal een user nooit een goed idee krijgen van wat nou precies goed is. (volg je nog?) :)
4) zo''n lijst openbaar maken, laat de users merken dat er af en toe toch wel eens iets wordt verbeterd (ja toch he?)

• havana
Ik heb je stukkie 10x moeten doorlezen, mede door de belabberde spelling. Zeggen termen als het kofschip je iets?

Anways, je kunt wel ellenlange discussies gaan voeren met users, maar uiteindelijk moeten de crew bepaalde ideeën eruit vissen die voor realisatie vatbaar zijn. Dat is aan de crew, daar ben je immers crew voor.
1) daar wisten wij usertjes niks van
Dan weet je het nu :)
2) een user vind het vaak erg leuk als een goed idee geappricieerd word
Open deur
4) zulk een lijst openbaar laat de users merken dat er af en toe toch wel eens iets wordt verbeterd (ja toch he?)
Buglists etc. worden regelmatig door Daniel gepost. Trouwens, de bovenstaande quote lijkt wel Russisch.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Hmz... *kuch* de ogen zijn nu iig goed open hier :)

En goede ideeën zijn altijd welkom, maar als je een sticky topic gaat maken waarin iedereen zijn of haar idee kwijt kan, krijg je na 3 zinnige replies ineens dingen als "kan je er ff voor zorgen dat er bij een redirect een plaatje van die en die verschijnt zodat het niet zo saai is die hele 3 lange seconden te wachten" enzo... en daar zitten we nou niet echt op te wachten. Maar goede dingen worden meegenomen hoor, maak je geen zorgen.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• witchdoc
ZO erg was m''n tekst nu toch ook weer niet he? Btw, dat Russisch is op een komma na best wel correct hoor.

Anyway, heb even m''n best gedaan om het een beetje op te frissen voor je. kofschip en fokschaap zijn ondertussen een halve eeuwigheid geleden dus hopelijk neem je me die fouten niet al te kwalijk.

Maar buglists en featurelistings worden pas gemeld nadat ze opgelost/geïmplementeerd zijn. Er worden hier vaak ideeën geopperd waar pas maanden later in voege treden.

En natuurlijk beslissen de modjes/adjes welke ideeën in dat lijstje zouden mogen.

Dit is trouwens weer communicatie naar de users toe die beter zou kunnen gaan. (vind ik)
Als er praktische bezwaren zijn om dit niet te doen, hoor''k ze graag. Als het gewoon geen toegevoegde waarde bied volgens jullie dan staak ik mijn pleidooi.

edit: effe wat vriendelijker gemaakt.. klonk niet zoals bedoeld

• witchdoc
jotti: wat ik bedoel is dus gewoon een lijst, makkelijk te lezen, op orde gehouden door de modjes en adjes.
Geen topic waar discussie in mogelijk is dus.

• havana
Okay, als je het zo bekijkt heb je wel gelijk. Maar ja, het is ook niet te doen om alle mogelijkheden uitgebreid door te gaan spreken met de users voor een update... als je dan wilt gaan bugfixen ben je wéér 2 weken verder. I

Inzage in de buglist en feature request, sja ik geloof dat Floris en Daniel ooit de buglist gepost hebben in een thread... Ik zou er overigens geen bezwaar tegen hebben hoor, als je die zo graag openbaar wilt hebben.

[PS] Poohbeer ik heb je ondertitel even gestript: je vernaggelde de layout.. gaarne even 3x nadenken in het vervolg !

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
Op woensdag 02 mei 2001 11:28 schreef poohbeer het volgende:
jotti: wat ik bedoel is dus gewoon een lijst, makkelijk te lezen, op orde gehouden door de modjes en adjes.
Geen topic waar discussie in mogelijk is dus.
Die bestaat dus gewoon. In het crewforum.. en als je het lief vraagt aan Daniel wil ie ''m misschien nog wel eens openbaren :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1