En(nogwattus..) 
Heeft [topic=171178] tot een FAQ gemaakt, totdat het probleem opgelost wordt.
Maar nu kun je er niet meer in reageren
Duzz, het lijkt me niet zo slim.
Heeft [topic=171178] tot een FAQ gemaakt, totdat het probleem opgelost wordt.
Maar nu kun je er niet meer in reageren
Duzz, het lijkt me niet zo slim.
Door Femme ja..Op dinsdag 01 mei 2001 17:30 schreef havana het volgende:
Is nu ont-FAQ''t volgens mij
Maar je kunt vooralsnog niet reageren..
Topic heeft iets van een paar uur rondgehangen. Mensen die wezenlijk iets hadden te melden konden dat allang doen. Verdere toevoegingen waren IMHO ook niet echt mogelijk.
Probleem is iig onder de aandacht.
Probleem is iig onder de aandacht.
Nou.. hij is nu in eens soort mix van op slot, faq en normaal terechtgekomen geloof ik. Hij heeft geen FAQ icoontje meer, maar blijft wel bovenaan staan. Bovendien kun je er niet op reageren terwijl hij ook niet op slot zit... gaat weer lekker met Topix.Op dinsdag 01 mei 2001 17:30 schreef havana het volgende:
Is nu ont-FAQ''t volgens mij
bij mij wisslet hij zeg maar nog wel eens als ik er een refresh tegenaan gooi.... is hij bijvoorbeeld opeens weer gepromoveerd tot faq 
<edit>
aha, weer een normaal topic dus?
</edit>
<edit>
aha, weer een normaal topic dus?
</edit>
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Er is een probleempje met de FAQ-topics...als je ze weer ontfaqqed (leuk woord) blijven ze toch bovenaan hangen.
Dit is op te lossen met een slot (topic verhuisd naar onderen) en weer openen
*proest*Er is een probleempje met de FAQ-topics...als je ze weer ontfaqqed (leuk woord) blijven ze toch bovenaan hangen.
Wat voor verschrikkelijk vage code zit daar achter?? Gewoon een simpel true/false flagje werkt toch ook prima?
Op dinsdag 01 mei 2001 19:16 schreef Chaos het volgende:
[..]
*proest*
Wat voor verschrikkelijk vage code zit daar achter?? Gewoon een simpel true/false flagje werkt toch ook prima?
Rare franse constructie zo, moeten er weer allemaal vage ANWB oplossingen aan te pas komen.
Ah, dat verklaart ''t. (beta)powered by topix v1.2.9b - android dynamic sites
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
LOL, die ''b'' betekent niet beta.. die betekent dat de niet-beta''s zonder letter en de ''a'' ook al niet goed waren
Pagina: 1