Euh bij mij niet ?
Wat voor browser ?
Wat voor browser ?
Aannames zijn fataal.
IE? waarschijnlijk een proxy ertussen?Op dinsdag 01 mei 2001 16:03 schreef GaMeOvEr het volgende:
Euh bij mij niet ?
Wat voor browser ?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Nou, bij mij doettie niet vreemd zeg maar...
(Maar hij doet wel normaal !)
Dus vraag ik me af wat voor browser Ron heeft, niet wat ik heb...
Net ff getest :
IE 5.02 = goed.
IE 5.5 = goed.
IE 5.5 SP1 = goed.
Dus vraag ik me af wat voor browser Ron heeft, niet wat ik heb...
Net ff getest :
IE 5.02 = goed.
IE 5.5 = goed.
IE 5.5 SP1 = goed.
Aannames zijn fataal.
De rest van GoT werkt schijnbaar wel goed? Hier (IE5) werkt alles trouwens goed.Op dinsdag 01 mei 2001 16:14 schreef Ron het volgende:
[afbeelding]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Zet in je preferences HTTP compressie eens uit.
Wat voor proxy?Op dinsdag 01 mei 2001 16:15 schreef Ron het volgende:
Overigens IE5 met Proxy, maar dat heeft tot een paar minuten geleden geen problemen opgeleverd...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit blijkt de ''gouden tip'' te zijn. Search werkt nu weer.Op dinsdag 01 mei 2001 16:16 schreef Chaos het volgende:
Zet in je preferences HTTP compressie eens uit.
Toch vreemd dat ik daar nooit eerder last van had...
Verwijderd
IE5? jij snapt het ook echt niet hé?Op dinsdag 01 mei 2001 16:16 schreef pven het volgende:
[..]
De rest van GoT werkt schijnbaar wel goed? Hier (IE5) werkt alles trouwens goed.
Ga lekker ergens anders lopen zieken. Kan ik het helpen dat jij geen fatsoenlijke onderwerpen kan verzinnen om een draadje over te beginnen.Op dinsdag 01 mei 2001 16:40 schreef A_l_e_x__K het volgende:
[..]
IE5? jij snapt het ook echt niet hé?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Pagina: 1