In het Topic Dgragonball Z deel xxx of zo, elke keer als ik de reply of quote knop doe, dan gaat ie ff zoeken, en dan stopt de boel gewoon. Zowel in Exploder als in Opera 5.11. Wat kan er mis zijn?
Verwijderd
Doet ''t hier gewoon.
Het is ook wel een MoFo-draadje .. missschien te weinig RAM/Pk''s ?
Het is ook wel een MoFo-draadje .. missschien te weinig RAM/Pk''s ?
Zie ook [topic=171037]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
en... ik zie geen oplossing daar hoor.Op dinsdag 01 mei 2001 15:45 schreef pven het volgende:
Zie ook [topic=171037]
Verwijderd
Pk = Paardekracht. Recent vervangen door Kw = KiloWatt. CPU power .. maar dan anders.Op dinsdag 01 mei 2001 15:44 schreef DMaarten het volgende:
192 mb ram, en wat is pk''s? MoFO
MoFo = wat je vader ws. doet
Er is (nog?) geen oplossing voor.Op dinsdag 01 mei 2001 15:47 schreef DMaarten het volgende:
[..]
en... ik zie geen oplossing daar hoor.
Ah, ok, P3 500, dus.. maar dat MoFo snap ik nog niet..Op dinsdag 01 mei 2001 15:47 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Pk = Paardekracht. Recent vervangen door Kw = KiloWatt. CPU power .. maar dan anders.
MoFo = wat je vader ws. doet
Euh.. ok.. als ik het goed bgrijp dus een Mother FOcking groot draadje dus..Op dinsdag 01 mei 2001 15:50 schreef HlpDsK het volgende:
MotherF*****
Ebonics
Verwijderd
Licht uitgedruktOp dinsdag 01 mei 2001 15:52 schreef DMaarten het volgende:
[..]
Euh.. ok.. als ik het goed bgrijp dus een Mother FOcking groot draadje dus..
Ja ok.. maar er is dus nog geen oplossing voor.. nou ja, dan merk ik het wel wanneer ie het wel weer doet..
thanx vor de hulp
thanx vor de hulp
Een work-a-round is het uitzetten van het knopje ''Thread bij reageren laten zien.'' in je prefs.Op dinsdag 01 mei 2001 15:56 schreef DMaarten het volgende:
Ja ok.. maar er is dus nog geen oplossing voor.. nou ja, dan merk ik het wel wanneer ie het wel weer doet..
thanx vor de hulp
Pagina: 1