Virussen? Scan ze hier!
Je zegt het zelf al...Op dinsdag 01 mei 2001 11:21 schreef wildhagen het volgende:
en sinds vrijdag niet meer op tw.net ben geweest...
Je bent te lang weggeweest
Hehe, als straf voor te weinig tw.net-bezoekOp dinsdag 01 mei 2001 11:24 schreef ACM het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al...
Je bent te lang weggeweest
Nah, maar dit kan toch niet helemaal jofel zijn denk ik
Virussen? Scan ze hier!
penalty = penalty + number_of_notes_on_GoT
Zeker weten?Op dinsdag 01 mei 2001 11:25 schreef ecteinascidin het volgende:
verkeerde forum, moet op TMF....
Zeg ehm, dit is toch een geintje neem ik aan? Aangezien GoT en tw.net los staan van elkaar zal het wel een geintje zijn...Op dinsdag 01 mei 2001 11:26 schreef obsidian het volgende:
Is de nieuwe manier van berekenen:
Virussen? Scan ze hier!
Op dinsdag 01 mei 2001 11:28 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Zeg ehm, dit is toch een geintje neem ik aan? Aangezien GoT en tw.net los staan van elkaar zal het wel een geintje zijn...
Nee, dat niet.Op dinsdag 01 mei 2001 11:30 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hehehehe... hoezo? Werd je al bang?
Maar het zou een beetje lame zijn, want aan de ene kant willen jullie tw.net en GoT gescheiden houden, en dan zou je aan de andere kant dit wel gaan doen. Snijdt niet echt hout lijkt me...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
ah vandaarOp dinsdag 01 mei 2001 11:26 schreef obsidian het volgende:
Is de nieuwe manier van berekenen:
valt gelukkig ook weer mee
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Mwa, je hebt maar 8 notes hoor..Op dinsdag 01 mei 2001 11:28 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Zeg ehm, dit is toch een geintje neem ik aan? Aangezien GoT en tw.net los staan van elkaar zal het wel een geintje zijn...
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Ah, zal ik er ff meer scoren dan?Op dinsdag 01 mei 2001 12:09 schreef Burat het volgende:
[..]
Mwa, je hebt maar 8 notes hoor... Dus dan moet je nog ergens 6 punten vandaan toveren..
Virussen? Scan ze hier!
Je mag de mijnes wel hebben hoor :P:POp dinsdag 01 mei 2001 12:15 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Ah, zal ik er ff meer scoren dan?![]()
![]()
![]()
Jij hebt er helemaal geen.Op dinsdag 01 mei 2001 13:08 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Je mag de mijnes wel hebben hoor :P:P
oh nee das waar ook, het is de userpolicy om de faq niet te lezen
<edit>
Jouw penalty ratio is 0.083
</edit>
Geen wonder dat ik al 2 dagen geen modpoints meer hebDe metamodbot zoekt naar onterechte flamebaits en trolls en geeft een penalty aan moderators waarvan gebleken is dat zij corrupt modereren. Het totale aantal strafpunten wordt afgewogen tegen het aantal moderaties en dit levert een penalty ratio op. Zolang dit cijfertje onder 1 blijft is er niets aan de hand:
Jouw penalty ratio is 365.960.
Maar hier klopt dus ondertussen geen zak van
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
LOL, die is wel héél extreemOp dinsdag 01 mei 2001 13:57 schreef testcase het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik al 2 dagen geen modpoints meer heb.
Maar hier klopt dus ondertussen geen zak van.
Virussen? Scan ze hier!
* Delerium gaat ff een noodgreep toepassen.
Gaarne pas ontFAQqen indien het probleem is opgelost oid.
Dit is een Tnet bug en op Tnet is nog wel een hele actieve porgert bezig en dit een nogal raar foutje is.
Over GoT en andere dingen is al een hoop bekent en daar hoeft niet zo over gezaagt te worden.
Dit probleem is IMHO oplosbaar en moet alleen ff bij de juiste persoon op het bord landen.
Waar slaat dat nou weer op? Gaan we van elke mogelijk bugmelding een FAQ maken?Gaarne pas ontFAQqen indien het probleem is opgelost oid.
Maar in dit specifieke geval leek het mij gepast om dti op deze mnaier onder de aandacht te brengen. ''t is een wezenlijk probleempje, maar dit topic werd blijkbaar niet serieus genomen (dreigde gewoon weg te zakken).
In de hoop dat dit een methode leek om de juiste persoon te bereiken (die dan de juiste mogelijkheden heeft) ff een FAQ van gemaakt.
Mijn excuses iig voor deze nogal lompe actie indeed. Voor 99% van de bugs is dit niet de oplossing.
http://www.geocities.com/SunsetStrip/Backstage/5493/siobhan.htm ?Op dinsdag 01 mei 2001 17:59 schreef Femme het volgende:
erghm, nee.
Google is blijkbaar trager in Nederland...
---
Metamod herberekenen duurt trouwens fucking lang. Nu al voor de derde keer
Ik heb niks uitgehaald. Lijkt wel of iemand iets met mijn modpoints heeft uitgehaald. Zit nu 3 dagen zonder modmogelijkheid, terwijl ik toch redelijk consistent modpoints binnen zou halen. Ik heb wel eens hier of daar een troll/flamebait uitgedeeld, maar dat gebeurt weleens vaker (en dan zit ik altijd rond de 0,24/0,26 penaltie-ratio). 365,nogwat is volkomen absurd natuurlijk. Volgens mij zit er een beetje de klad in de automagische toverdrank van druïde Metamodbottix en moeten Fempix of een andere Admix er op uit, om Edelweiss te gaan halenOp dinsdag 01 mei 2001 17:46 schreef Femme het volgende:
Cookie is de enige bij wie de penalty ratio excessief hoog is. De berekening verloopt als normaal, alleen heeft Cookie iets uitgehaald waardoor zijn ratio tot ongekende hoogtes stijgt. Ik denk dat ik dus maar een nieuw Cookie-vriendelijke berekening moet gaan verzinnen.
Jij hebt te veel Asterix en Obelix gelezenOp dinsdag 01 mei 2001 18:35 schreef testcase het volgende:
Volgens mij zit er een beetje de klad in de automagische toverdrank van druïde Metamodbottix en moeten Fempix of een andere Admix er op uit, om Edelweiss te gaan halen.
Jij ook, anders je het niet herkendOp dinsdag 01 mei 2001 18:41 schreef ACM het volgende:
[..]
Jij hebt te veel Asterix en Obelix gelezen
Siobhan (achternaam zou ik niet weten) is 1 van de Sugababes, die overigens erg slechte muziek maken.Op dinsdag 01 mei 2001 17:58 schreef havana het volgende:
Hey Femme wat heb jij nou voor ondertitel? Is het een anagram van obsidian ?
Maar goed, over smaak valt niet te twisten
Try me!Op dinsdag 01 mei 2001 18:56 schreef Daniel Kegel het volgende:
Klopt, maar blijft een feit dat ik het met Femme eens ben. Siobhan is een lekker ding.Op dinsdag 01 mei 2001 18:56 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Siobhan (achternaam zou ik niet weten) is 1 van de Sugababes, die overigens erg slechte muziek maken.
WoWOp dinsdag 01 mei 2001 13:18 schreef obsidian het volgende:
[..]
Jij hebt er helemaal geen.
Op dinsdag 01 mei 2001 19:19 schreef obsidian het volgende:
[..]
Klopt, maar blijft een feit dat ik het met Femme eens ben. Siobhan is een lekker ding.

:P:P
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik dacht dat ze 17 was, maar errug jong nog inderdaad...Op dinsdag 01 mei 2001 20:19 schreef 4POX het volgende:
Is toch 15 jAAr?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Siobhan ("Si-vaughn") Donaghy. In juni wordt ze een keertje 17, maar dat boeit niet. Overload was wel grappig en Run for Cover is ook wel leuk (en leuke videoclip om naar te kijkenSiobhan (achternaam zou ik niet weten) is 1 van de Sugababes, die overigens erg slechte muziek maken.
You have a great taste my friend!Op dinsdag 01 mei 2001 20:25 schreef Femme het volgende:
[..]
Siobhan ("Si-vaughn") Donaghy. In juni wordt ze een keertje 17, maar dat boeit niet. Overload was wel grappig en Run for Cover is ook wel leuk (en leuke videoclip om naar te kijken). BETER dan trance
.
En ik ben het eigenlijk ook al met Grrrrrene eens, want Mena is ook een lekker ding (lekkerder dus !)
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988749282.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988749283.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988749284.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988749285.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988749340.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988749341.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988749342.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988749343.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988749403.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988749404.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988749405.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988749406.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988749480.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988749481.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988749482.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988749483.jpg''[/img]
LOL! net de vrouwelijke versie van Sylvester stallone of hoe noemt die knulOp dinsdag 01 mei 2001 21:49 schreef oVRoM het volgende:
Dit knap?
[afbeelding]
Naja.. zal wel aan mij liggen dan
Nou, zal wel aan mij liggen, maar een babe die alleen van de juiste kant gefotografeerd, met de juiste hoeveelheid make-up, de juiste belichting en de juiste kleren er pas als babe van +/-20 uit ziet en dus eens tot babe i.p.v. meisje betiteld kan worden ... is imo geen babeOp dinsdag 01 mei 2001 22:38 schreef Femme het volgende:
Nou zeg, dan begin ik m''n eigen offensief. Je moet niet de verkeerde frames gaan posten :):
(KNIP*zooi modem onvriendelijkheid*D
Wed dat ze er IRL helemaal niet zo tof uit ziet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Veel van de meisjes die je ''s avonds "wel leuk vindt" wil je liever ''s ochtends niet zienOp dinsdag 01 mei 2001 23:15 schreef Aggreko_Dude het volgende:
[..]
Nou, zal wel aan mij liggen, maar een babe die alleen van de juiste kant gefotografeerd, met de juiste hoeveelheid make-up, de juiste belichting en de juiste kleren er pas als babe van +/-20 uit ziet en dus eens tot babe i.p.v. meisje betiteld kan worden ... is imo geen babe![]()
Magoed, je kan iedereen lelijk fotograferen (ja iedereen), zeker als je ook nog es de kwaliteit van de afdruk kan bepalen...
Zelfde geldt voor tonen van lelijke frames (video staat nou niet bekend om kwaliteit van losse frames)
Dus verder slaat je opmerking niet echt ergens op?
Nah, als je al ziet hoe het er _nu_ uitziet met alles in de ideale omstandigheden.... (licht, make-up, profiel)Op dinsdag 01 mei 2001 23:15 schreef Aggreko_Dude het volgende:
[...knip...]
*kuch*
I say no more...
Aannames zijn fataal.
En wanneer kunnen we jou verwachten op de centerfold van THE NETWORK-BOYZ magazineOp woensdag 02 mei 2001 00:32 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Nah, als je al ziet hoe het er _nu_ uitziet met alles in de ideale omstandigheden.... (licht, make-up, profiel)
*kuch*
I say no more...
Sorry, ik heb weer modpoints 8-):
Je hebt nog 4 moderator punten in je broekzak liggen

Maar ook:
Mwoah, ''t wordt al beter, d''r is nog hoopJouw penalty ratio is 188.366.
Gaat dus wel de goede kant op, maar het klopt nog steeds niet. Gaarne nog eens ff fixen dan.Jouw penalty ratio is 7.500.
Virussen? Scan ze hier!
1- Ongelofelijk donkere kamer.en toch is ze onder de juiste omstandigheden
2- Heel erg veel bier.
3- Carnaval.
Zoiets?
de betaler vervuilt
Oké, nu is-tie weer beterJouw penalty ratio is 0.000.
Virussen? Scan ze hier!
Lama, nu staat-ie weer op 7.500Op woensdag 02 mei 2001 12:34 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Oké, nu is-tie weer beter
Virussen? Scan ze hier!
En 4 modpoints zijn ook weer uit de eeuwige jachtvelden gereïncarneerdJouw penalty ratio is 0.000.
Edit: Oops, wederom te vroeg gejuicht;
Is Metomodbottix een broer van Fuzzielogix?Jouw penalty ratio is 188.154.
Natuurlijk, niks is beter dan Arschia, sureOp woensdag 02 mei 2001 14:53 schreef RickJansen het volgende:
Die sibhonogwattes valt wel mee.. i''ve seen better(he Arshia, lekkere rooie van me? :P:P:P)
Als jij dat maar blijft geloven vind ik ''t best :P:P:P
You''re deadOp woensdag 02 mei 2001 15:17 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Natuurlijk, niks is beter dan Arschia, sure
Kijk nog maar''s goed en zoek de verschillen, of beter gezegd, de overeenkomsten:

Ik kan er niks aan doen, maar ik meen hier toch een treffende gelijkenis te bespeuren, of is dit louter toeval? Volgens mij is deze keer niet fotosoep gebruikt, maar zijn onderstaande tools ter hand genomen

Gelukkig heeft iedereen hier een groot gevoel voor humor, dus niemand zal het je kwalijk nemen, Femme
Verwijderd
Op woensdag 02 mei 2001 16:06 schreef testcase het volgende:
Aangezien het penaltie-ratio probleem nog steeds niet is opgelost, kan ik niet meer modden en heb ik dus veel tijd over...
...>:) . Toen ben ik maar eens al die Off-topic reacties hier goed gaan bekijken en toen zag ik het opeens! Nu eens niet een fake WCPUID screenshotje, nee, Femme zit ons hier allemaal voor de gek te houden en lacht zich ondertussen een deuk achter zijn monitor
.
Kijk nog maar''s goed en zoek de verschillen, of beter gezegd, de overeenkomsten:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ik kan er niks aan doen, maar ik meen hier toch een treffende gelijkenis te bespeuren, of is dit louter toeval? Volgens mij is deze keer niet fotosoep gebruikt, maar zijn onderstaande tools ter hand genomen. Geef toe!!!
Gelukkig heeft iedereen hier een groot gevoel voor humor, dus niemand zal het je kwalijk nemen, Femme(dan maar geen modpoints, hehehe).
/edit slik
Yeah baby yeahOp woensdag 02 mei 2001 16:20 schreef Femme het volgende:
argh
Op woensdag 02 mei 2001 16:06 schreef testcase het volgende:
[...knip +4 - grappig posting...]
Aannames zijn fataal.
Nurds-mo..eerm, Nurbs-modelling beheers ik nog nietOp woensdag 02 mei 2001 16:21 schreef KexDaFlex het volgende:
LOL@KEES, valt er nix aan te renderren dan?
/edit slik
Het werkt wel geloof ik. M''n jojo-ende 4 modpoints zijn er opeens weer en penaltie-ratio is weer op 0 aanbeland. Ben benieuwd of deze correctie nu wél standhoudt.
mmm, probleeem zit iig in de pijplijn en Femmix de keverjager is bezig om cookie weer in ''t zadel te helpen.
GnagnagnaOp woensdag 02 mei 2001 15:20 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
You''re dead
Bwaaaahahahahahahah ROFL :D:D:DOp woensdag 02 mei 2001 16:06 schreef testcase het volgende:
Aangezien het penaltie-ratio probleem nog steeds niet is opgelost, kan ik niet meer modden en heb ik dus veel tijd over...
...>:) . Toen ben ik maar eens al die Off-topic reacties hier goed gaan bekijken en toen zag ik het opeens! Nu eens niet een fake WCPUID screenshotje, nee, Femme zit ons hier allemaal voor de gek te houden en lacht zich ondertussen een deuk achter zijn monitor
.
[afbeelding][afbeelding]
Ik kan er niks aan doen, maar ik meen hier toch een treffende gelijkenis te bespeuren, of is dit louter toeval? Volgens mij is deze keer niet fotosoep gebruikt, maar zijn onderstaande tools ter hand genomen. Geef toe!!!
Gelukkig heeft iedereen hier een groot gevoel voor humor, dus niemand zal het je kwalijk nemen, Femme(dan maar geen modpoints, hehehe).
Kun je wel zeggen ja, van 0.296 naar 0.120.Op woensdag 02 mei 2001 17:25 schreef Femme het volgende:
Penalty ratio is gefixt.
* Jaymz wordt nog wel eens een goede mod.
Tnet zal wel radioactief zijn met deze halfwaardeJouw penalty ratio is 0.119.
De Femme / Obsablobsadingens was gewoon een slimme doch strategische zet om ons op een dwaalspoor te zetten!!
HAHAHAHAHA We''ve GoT you now!
de betaler vervuilt
Volgens mij ook. Die * KeX en die * Cookie zijn mij ook iets teveel twee handen op één buik.Op woensdag 02 mei 2001 17:44 schreef GA!S het volgende:
Volgens mijis het gewoon een samenzwering! Testcase wil gewoon een hoop modpunten om Cookie omhoog te modden!!!
De Femme / Obsablobsadingens was gewoon een slimme doch strategische zet om ons op een dwaalspoor te zetten!!
HAHAHAHAHA We''ve GoT you now!
''Ns kijken...
Search tweakers.net
Zoeken: GA!S KexDaFlex
Tabel: Reacties
Zoek *klik*
Ahaa
* KeX is exit stage left.
* KeX *
Femme is verliehiefd!
Femme is verliehiefd!
Femme is verliehiefd!
Femme is verliehiefd!
Femme is verliehiefd!
lol
LOLOp woensdag 02 mei 2001 21:54 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik kwam net toevallig die clip weer tegen en wat denk je?? Testcase heeft gelijk!
...
* KeX iemand *KexDaFlex wegdragen?
ROTFLOL!!!!!Ik kwam net toevallig die clip weer tegen en wat denk je?? Testcase heeft gelijk!
de betaler vervuilt
This too shall pass
Jouw penalty ratio is 365.960.