|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
ik zie de fout niet, ik kan op beide url''s klikken en beide keren kom ik op dezelfde page uit.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik gebruik IE5, misschien dat die niet goed met die &-dingen overweg kan?
Als ik op de tweede URL klik krijg ik het onderstaande:
Via die eerste URL kom ik op de AVP-site terecht.
Als ik op de tweede URL klik krijg ik het onderstaande:
Dit lijkt op een URL die door de betreffende site niet kan worden gevonden.Internal Error
--------------------------------------------------------------------------------
File: rnw_parms.c
Line: 168
In Fcn.: process_get_data
Called Fcn.: N/A() returned 0
Description: INVALID URL
Content-type: text/html Internal Error
--------------------------------------------------------------------------------
File: rightnow.c
Line: 174
In Fcn.: main
Called Fcn.: parse_parms() returned -1
Description: Form data truncated or incomplete.
Via die eerste URL kom ik op de AVP-site terecht.
Verwijderd
Hij zal ''m bij het quoten wel afbreken bij de ampersand dus .. zoals ik al probeerde duidelijk te maken hierboven.
hmmjah, ik zie het (keek naar de verkeerde url''s)
nu is mijn mening dat een site met zo''n url gewoon een doxa verdient, maar topix zou hem ook goed moeten kunnnen doen. de meeste url''s gaan goed, een paar nodeloos-ingewikkelde urls gaan fout. (fokkit, daar zijn cookies voor uitgevonden voor de info in die url, en anders HR-id''s
)
nu is mijn mening dat een site met zo''n url gewoon een doxa verdient, maar topix zou hem ook goed moeten kunnnen doen. de meeste url''s gaan goed, een paar nodeloos-ingewikkelde urls gaan fout. (fokkit, daar zijn cookies voor uitgevonden voor de info in die url, en anders HR-id''s
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Die URL is inderdaad een belachelijk URL. Maar goed: ik ben weer iets wijzer geworden. Dank voor de snelle antwoorden!
Pagina: 1