[BC3] misbruik

Pagina: 1
Acties:

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-01 08:17
hoez misbruik van modje zijn.

gathering.tweakers.net/showtopic.php/170412

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hoezo misbruik? T''is gewoon onzin.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 30 april 2001 16:37 schreef Tom het volgende:
Helemaal mee eens...
De beide replies eindigen allebei in een ":r" en dat vinnik vaak al genoeg zeggen :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik zie het "misbruik" niet helemaal geloof ik. Alleen een droog, eigenlijk zelfs geheel on-topic grapje om het te sluiten.

er had natuurlijk ook gewoon "/onzin" kunnen staan...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-02 18:04
bwahaha LOL. je hebt een Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/Slotje2_4_flat.jpg gewonnen

humor. :+

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-01 08:17
Op maandag 30 april 2001 16:37 schreef Tom het volgende:
want?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
- Omdat het een "Post hier je [vul iets in]"-topic is. Die blijven soms open als er een interessante discussie uit kan ontstaan of als het om interessante informatie gaat.

Topic voldeed niet aan deze voorwaarden, dus dicht.

Verwijderd

Het is vette misbruik Eigenlijk is GOT echt Ruk geworden met al die laagontwikkelde zichzelf zonodig presenterende Mods en Ads :r

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Die blijven soms open als er een interessante discussie uit kan ontstaan of als het om interessante informatie gaat.
En of het interessant is bepaal jij?

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Tom
  • Niet online

Tom

Op maandag 30 april 2001 18:54 schreef Ross het volgende:
Het is vette misbruik Eigenlijk is GOT echt Ruk geworden met al die laagontwikkelde zichzelf zonodig presenterende Mods en Ads :r
En jij hebt een ban (je had al een stapeltje notes namelijk).

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Het is vette misbruik Eigenlijk is GOT echt Ruk geworden met al die laagontwikkelde zichzelf zonodig presenterende Mods en Ads
En veel plezier op FOK!
Houwdoe!!!!

de betaler vervuilt

Verwijderd

De manier hoe Ross het brengt, is ontzettend fout. Dus ik kan me wel voorstellen dat je hier een ban uitdeelt. Maar de inhoud kan ik opzich wel onderschrijven. Ik denk dat de moderators en de administrators een grote verantwoordelijkheid en dus ook een grote taak hebben, maar af en toe spelen ze te veel het politie-agentje. Als er veel mensen zijn die op dat moment over een bepaald onderwerp willen praten, is het bij een community misschien wel handig om zo''n draad open te laten. :(
Verder heb ik wel bewondering voor jullie werk hoor, dus het is slechts een kritische blik. :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 30 april 2001 19:11 schreef GA!S het volgende:

[..]

En veel plezier op FOK!
Houwdoe!!!!
Met een ip-ban kan ie ook niet op Fok komen >:)

Walhalla:
Het nadeel van veel mensen bij elkaar is dat het erg snel een wanorde wordt.
Of het nou op straat (20 arrestaties in den haag vannacht) is, of ergens op een forum...
Er is af en toe gewoon "botweg aan de regels houden, afdwingen" nodig :(

Verwijderd

Ik ben het voor een groot deel wel met je eens, want ik zie die problemen ook wel. Ik zie alleen af en toe situaties dat een draad meteen wordt dichtgegooid en dat er later wordt bedacht dat het misschien wel interessant is om hem opnieuw te openen.

Ik vergelijk het met voetbal: als een grensrechter twijfelt of de aanvaller buitenspel staat, geeft hij automatisch buitenspel aan en hij zal nooit het voordeel aan de aanvaller geven. :(
Misschien dat er ook bij GoT wat vaker het voordeel van de twijfel gegeven moet worden. Je kan later altijd nog ingrijpen. :7

;)

• Jaymz
  • Laatst online: 23:45

Jaymz

Keep on moving !

Je kunt je afvragen wie er "fout" zijn.

Degenen die het beleid "zijn"/uitdragen, of degenen die het beleid nodig maken.

[layout]

• Tom
  • Niet online

Tom

Op maandag 30 april 2001 19:12 schreef Walhalla het volgende:
De manier hoe Ross het brengt, is ontzettend fout. Dus ik kan me wel voorstellen dat je hier een ban uitdeelt.
Hij had al een paar waarschuwingen, nu gaat ie tever.

Verwijderd

hhaaaaaaa nu word het toch zielig hoor hier zo

zelfde als op merking over mijn nederlands

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 19:28 schreef Tom het volgende:

[..]

Hij had al een paar waarschuwingen, nu gaat ie tever.
Hier heb ik dan ook totaal geen commentaar op! :)

Ik denk alleen dat je een gekozen beleid op meerdere manieren uit kan voeren en ik stel ter sprake of de huidige methode de juiste is. Ik heb daar namelijk mijn twijfels bij. ;(

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op maandag 30 april 2001 19:33 schreef Walhalla het volgende:

[..]

Hier heb ik dan ook totaal geen commentaar op! :)

Ik denk alleen dat je een gekozen beleid op meerdere manieren uit kan voeren en ik stel ter sprake of de huidige methode de juiste is. Ik heb daar namelijk mijn twijfels bij. ;(
Nou, kom maar... hoe moet het dan? De boel zijn loop laten?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 30 april 2001 19:32 schreef suijkerbuijk het volgende:
Hhaaaaaaa, nu wordt het toch zielig hoor, hier zo.

zelfde als op merking over mijn nederlands
Sure...

Maar je nederlands is inderdaad niet al te best... :P

Verwijderd

Misschien dat er ook bij GoT wat vaker het voordeel van de twijfel gegeven moet worden. Je kan later altijd nog ingrijpen.
Misschien dat er iets minder snel met slotjes gegooid zou moeten worden. Even afwachten welke kant de discussie op gaat. En dat is niet te zien aan de eerste 10 reacties. Misschien dat je even moet wachten tot er 20 of 25 staan. Wat meer meedenken met degene die de discussie start. En dus iets langer wachten met het uitdelen van slotjes. :)
Ik denk absoluut niet dat ik het beter kan! Ik zou het ook niet willen. Ik bedoel dit dan ook alleen als een kritische blik op het gebeuren op GoT. En dan hoop ik dat jullie (mod''jes en adjes) er misschien ooit een keer iets meedoen als blijkt dat er meer mensen op die manier over denken. :9

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik denk dat de meeste mods ondertussen vaak genoeg een topic "uit de hand" hebben zien lopen...
Lijkt mij dat je dan na een tijdje juist wel aan de eerste 10 replies kan zien of het zo gaat blijven of niet.
Magoed, dat beslissen de mods verder zelf, als zij ervoor kiezen een streng beleid te volgens moeten ze dat doen.
Daar heb ik iig geen bezwaar tegen.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Stel: de eerste 10 reacties zijn niets.... wat is dan de kans dat het dan nog wat wordt?

Verwijderd

Dat kan je dus niet zeggen. Bij het ene onderwerp zal het ook nooit iets worden, terwijl er bij een andere onderwerp een grote kans is dat er wel nog iets uitkomt.
Ik vindt het hardstikke goed wat jullie allemaal doen, maar het enige wat ik dus jammer vindt is de keren dat een gesloten draad alsnog opnieuw geopend wordt, omdat hij verkeerd was beoordeeld. :'(
Jullie moeten het echter niet als een aanval zien! :9~

Maar ik val in herhaling geloof ik.... :Z

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Overigens, dit zal wel weer over SG-topics gaan. De overige fora kunnen geen topics hebben die na 10 reacties nog steeds niet draaien.

Op SG is een plaatsje voor semi-offtopic, om het niet over PC''s te hebben maar over iets anders. ''t mag iig geen onzin -forum worden.
het motto dat je kan handhaven is: wees blij dat zoiets kan en mag. Een topic die daarzo draait heeft helemaal geen toegevoegde waarde voor het forum, maar alleen voor de users. Indien users het topic na 10 reacties kapot hebben gemaakt, dan mist het forum echt geen reactie of zo.

* Delerium vraagt zich opeens af waarom mensen zich zo druk maken over een overschot aan slotjes op SG :?

Van mij mag offtopic en ik doe rustig mee. De 2 off-topics waaraan ik mee mocht bouwen hebben alletwee 1000+ gehaalt, dus hoor je mij niet zeuren dat het niet mag. Alleen moeten users niet gaan zeuren als het niet mag.

[edit], huh, een aanval? waarop, op wie? * Delerium ziet niets. :P
Pagina: 1