In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Bug
Edit: bladiebla, blablabla
Edit2:
Edit3: theorie lijkt niet te kloppen.
Edit4: doe het, kreng
Professioneel Hyves-weigeraar
LOLOp maandag 30 april 2001 15:56 schreef WouterTinus het volgende:
je edit, [edit by] komt er automatisch bij te staan, dan edit je nog een keer... [edit by] wordt automatisch gestript voor het formpje. Dan komt de truc, [edit by] wordt er alleen bijgezet als de post meer dan 5% is aangepast. Als je één keer je hele post ombouwt en de tweede keer 1 lettertje veranderd is het dus verdwenen.
Bug
Edit2:nu werkt het helemaal niet.
Ik merk trouwens dat er weer wat major dingen zijn ge-update en dat er ook minor bugjes zijn bijgekomen.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Dat was ook precies de reden van mijn 2e edit... een dt spelfout... gewoon schaamteloos getikt...Op maandag 30 april 2001 20:51 schreef Mr_Atheist het volgende:
Wat een enorm handige feature... want idd... als ik een lettertje verkeerd typ hoeft niemand te weten dat ik die even heb gewijzigdCool !
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Jah ik heb dit ook al getest op gathering.athena.tweakers.net, maar daar wou ''t me ook al niet lukkenOp maandag 30 april 2001 15:56 schreef WouterTinus het volgende:
je edit, [edit by] komt er automatisch bij te staan, dan edit je nog een keer... [edit by] wordt automatisch gestript voor het formpje. Dan komt de truc, [edit by] wordt er alleen bijgezet als de post meer dan 5% is aangepast. Als je één keer je hele post ombouwt en de tweede keer 1 lettertje veranderd is het dus verdwenen.
Bug
Edit2:nu werkt het helemaal niet.
Edit3: theorie lijkt niet te kloppen.
Edit4: doe het, kreng.
Edit: Dit heb ik er bij gezet, en ik heb 1 regel weggehaald (Nu nog een poging). Ga zo de tweede keer editen en dan haal ik de laatste ! weg
Edit3: Alweer mislukt, terwijl ik echt alleen maar de ! heb weggehaald (er stond ''weg!'')
Edit4: Op t.net schijnt dit wel te werken trouwens
Dan hoef je net zoals WouterTinus zegt, je bericht compleet te wijzigen, en daarna maar 1 lettertje te wijzigen om ''t weg te halen.
Waarom niet gewoon op tijd? dat als je binnen 1 minuut edit dat ''t er niet komt te staan, en na die 1 minuut wel?
Das toch veel logischer lijkt mij?
Verwijderd
ssssssssssssstOp dinsdag 01 mei 2001 05:28 schreef HlpDsK het volgende:
je kunt doodleuk iemand de tering flamen en het daarna weghalen dus
Want dat lijkt mij nogal wat belangrijker eigenlijk.
Saved by the buoyancy of citrus
[edit]
Nee dus, da''s mooi anders kon je zonder dat men het zou zien wie het deed topics omhoogschoppen.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Dit is altijd al zo geweest overigens..Op dinsdag 01 mei 2001 11:42 schreef Taradino het volgende:
Is het nou zo dat als je je post edit, dat de tijd dus ook wordt gewijzigd? Ik gaat het ff testen.
[edit]
Nee dus, da''s mooi anders kon je zonder dat men het zou zien wie het deed topics omhoogschoppen.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Maar dat wist ik niet.Op dinsdag 01 mei 2001 12:04 schreef Burat het volgende:
[..]
Dit is altijd al zo geweest overigens..
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet