[BC3] nieuwe subforum

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wou vragen of er een subforum gemaakt kan worden over hobby''s b.v fotografie, auto, modelbouw, vliegers ect.
Hier kan iemand dan praten en vragen stellen over zijn of haar hobby''s.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nee, het is hier geen hobby forum maar een computerforum. Zal er dus niet komen. Klaar.

Ja, computeren is ook een hobby en daar wil dit forum zich ook op concentreren.
Het is dus niet de bedoeling dat er hier ook forum''s komen die specifiek over een ander onderwerp gaan en dan kun je denken aan bijv. auto, modelbouw, vliegers, en punniken.

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 14:56 schreef Bulldog het volgende:
Nee, het is hier een hobby forum maar een computerforum. Zal er dus niet komen. Klaar.
Make up your mind: is het eenn hobby forum of een computerforum :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op maandag 30 april 2001 14:58 schreef joska het volgende:

[..]

Make up your mind: is het eenn hobby forum of een computerforum :)
Whehe, het kwam zo nogal vaag over. Heb het even verbetert + duidelijker gemaakt.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op maandag 30 april 2001 14:58 schreef joska het volgende:

[..]

Let''s kick the newbie
Kick!

Smart-ass! :)

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 14:59 schreef obsidian het volgende:

[..]

Kick!

Smart-ass! :)
>:) LOL

• BC3 Victim
Sorry hoor het was maar een idee.
maar voor fotografie heb je tegenwoordig ook een computer nodig(digitale fotografie).
Verder kan je je computer ook gebruiken voor je hobby.
Hiermee bedoel ik dat je via internet site''s kunt vinden over je hobby.
Dus het heeft best wel met computers te maken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja maar dan krijg je ook een autoforum (zitten ook computers in) een vliegtuig forum, een punnikforum etc etc... :).. Oftewel.. jammer maar helaas ;)

• BC3 Victim
Op maandag 30 april 2001 15:23 schreef IceStorm het volgende:
Ja maar dan krijg je ook een autoforum (zitten ook computers in) een vliegtuig forum, een punnikforum etc etc... :).. Oftewel.. jammer maar helaas ;)
Oke daar heb je gelijk in, maar ik bedoel niet dat je overal een appart forum voor moet maken, maar een speciafiek hobby plekje. Waar je al je overige hobby''s kunt bespreken. Is dat zo,n raar idee dan :?

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 15:23 schreef IceStorm het volgende:
Aaaah, echt geen punnikforum? :'(

(Ik heb mijn punnikgevaldingetje zwaar overgeclockt. Moest wel een extra koeling installeren :) )
Pagina: 1