[BC3] Hardcore Interaction Design ?

Pagina: 1
Acties:

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
Kan er niets aan gedaan worden dat dit forum een beetje populairder wordt ?
der komt nu namelijk geen hond kijken...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Tjsa ik denk dat je wel gelijk hebt, maar een oplossing heb ik niet 1-2-3 in mijn hoofd zitten.

DIT IS MIJN WEBSITE

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:50

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

dat is geloof ik ook de bedoeling :D

SC trok nu juist teveel aan en voornamelijk spammers.

wat mij betreft is het inderdaad te nuttig, als het niet aantrekt loopt het forum waarschijnlijk het risico zn bestaansrecht te verliezen. maar dat zou dan ook terecht zijn, als 3 replies per dag normaal is.

het niveau is echter niet het probleem, enkel stroomt het niet over van onderwerpen.
misschien zou het helpen als de mods wat agressiever threads uit WHG zouden verplaatsen (is onlangs meen ik onlangs ook gebeurd, maar die thread had in WHG al snel 5 replies en in HID staat ie sindsdien al dagen droog)

tis een beetje de kip en het ei, omdat er weinig threads staan komen er minder mensen en is men sneller geneigd een thread in WHG te openen

edit:
nog een opmerkinkje, wat mij betreft mag HID best wel een beetje rustig blijven, als succesvol gedefinieerd wordt als veel geblaat en offtopic postst, dan hoeft het voor mij niet zo sterk meer.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Ik heb hier (in HID) een week geleden een aantal interessante topics geopend samen met McViruss om gebruik te beinvloeden, met het oog op "hier kan wel een hele interessante discussie uit voortvloeien".

Helaas merkte we beiden op dat er nauwelijks replies kwamen, hetzij van een paar personen. Desondanks wel hele nuttige replies met een goede onderbouwing van argumenten en opmerkingen, het soort waar we op hoopten.

Veel mensen weten niet wat de definitie is van Hardcore Design, en daar ligt denk ik het grootste probleem. Als mensen zelf ook een aantal interessante topics openen komt het verkeer vanzelf de HID kant op, maar dan moeten er wel meer mensen een topic openen.

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-02 06:52
Ik denk dat het zo rustig is in HID omdat veel mensen een beetje ''bang'' zijn geworden om in HID te posten omdat er echt wordt gezegd dat je topic van hoge kwaliteit moet zijn.

Als je dan niet zeker weet of dit topic die kwaliteit wel heeft, dan post je het maar in W&G want daar weet je zeker dat het wel kan.

Er zijn natuurlijk ook veel minder profs dan gewone gebruikers. Ook zijn alle ''hoe moet dit'', ''hoe moet dat''-vragen weg omdat er vanuit wordt gegaan dat de profs dat zelf al weten. Dit is volgens mij toch een groot deel van de vragen in W&G.

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zie ook:

[topic=164836]
[topic=154225]
Pagina: 1