\o/
Jaja...Op zaterdag 28 april 2001 21:14 schreef Arshia het volgende:
was een of andere Gambit en die ken ik nie...
Oppassen Rick! Vreemde personen in zicht!
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
heb hier al wel vaker zoiets zien voorbij wandelen dus denk dat''t ondertussen wel bekend is.
Zodra iemand toevallig femme''s login een keertje heeft gaat men er misschien nog iets aan doen ook
Zodra iemand toevallig femme''s login een keertje heeft gaat men er misschien nog iets aan doen ook
Verwijderd
Goh.. dat lijkt me wel wat >:):+Op zaterdag 28 april 2001 21:27 schreef poohbeer het volgende:
heb hier al wel vaker zoiets zien voorbij wandelen dus denk dat''t ondertussen wel bekend is.
zou wel handig zijn denk ikOp zaterdag 28 april 2001 21:27 schreef poohbeer het volgende:
was een hele leuke meisjesreactie... maar niet echt iets als je onder een jongensnaam zit te reply-en
\o/
hehehe, en gambit zich maar verdedigen.. maar nee! ik ben echt wel hetero hoor! Waar haal je''t toch man?!Op zaterdag 28 april 2001 21:32 schreef Arshia het volgende:
[..]
zou wel handig zijn denk ik
was een hele leuke meisjesreactie... maar niet echt iets als je onder een jongensnaam zit te reply-en
GVD die adjes.. zitten ze me hier te kl*ten..
hehe, kon nog een leuke flamewar worden
Pagina: 1