"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
nog steeds niks van gezien
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ZuchtOp vrijdag 27 april 2001 20:33 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ja hoor, prima... Ik had gewoon zin om een slotje te fotosjoppe
Je server is trouwens best wel sloom...
Moet gewoon een paar seconden wachten tot je slotje op beeld staat (ligt niet aan mijn adsl lijn...)
Ja, Chello is weer lekker bezig vanavond...Op vrijdag 27 april 2001 20:43 schreef ACM het volgende:
[..]
Zucht
Je server is trouwens best wel sloom...
Moet gewoon een paar seconden wachten tot je slotje op beeld staat (ligt niet aan mijn adsl lijn...)
Exact expert nodig?
Ben nog in onderhandeling met enkele grote slotenfabrikantenOp vrijdag 27 april 2001 23:14 schreef Crazy_D het volgende:
''t is wel geen graphics check hier, maar ik vind ''m wel erg stoer hoor!Wanneer issie te bestellen?
Great idea!!! (zolang die Tshirts ook voor de heren beschikbaar komen)Op vrijdag 27 april 2001 23:44 schreef Pacific_Ocean het volgende:
How about t-shirts voor tweakSTers?
En how about een tweakers-sign voor op mijn lease-mobiel, of voor op mijn rat-bike???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Volgens mij is dat al eerder besproken.....maar als ik het goed herinder eindigde die thread in puberaal gedrag.....wil jij trouwens niet model zijn voor de Tshirts en Sweaters voor Tweakgear foto''s?Op vrijdag 27 april 2001 23:44 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Verwijderd
Verwijderd
Oh.. ja het lijkt me eigenlijk wel wat, alleen dan moeten ze dus niet slobberig zijn ofzo want daar ga ik niet mee rondlopenOp zaterdag 28 april 2001 03:33 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al eerder besproken.....maar als ik het goed herinder eindigde die thread in puberaal gedrag.....wil jij trouwens niet model zijn voor de Tshirts en Sweaters voor Tweakgear foto''s?
Voor mannelijke Tshirts en Sweaters model staan?
Ze zullen vast wel wat in jouw maat hebbenOp zaterdag 28 april 2001 03:55 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Oh.. ja het lijkt me eigenlijk wel wat, alleen dan moeten ze dus niet slobberig zijn ofzo want daar ga ik niet mee rondlopen
Ja ik ook hoorVoor mannelijke Tshirts en Sweaters model staan?Ik vind het goed hoor ;):)
kan je beter een andere nemen, GoT slotjes zijn vrij moeilijk open te krijgen, gemiddeld. Ik bedoel, ik kan dit slot zelfs open krijgen (sleutel afgebroken

Volgende keer een 3d-scanner gebruiken
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Alsjeblieft niet zeg >:)>:)Op zaterdag 28 april 2001 03:33 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al eerder besproken.....maar als ik het goed herinder eindigde die thread in puberaal gedrag.....wil jij trouwens niet model zijn voor de Tshirts en Sweaters voor Tweakgear foto''s?
Verwijderd
Modjeesss en Aaadjess? Helaas, het gaat niet door.. mag niet van DiSiLLUSiOn :+:POp zaterdag 28 april 2001 05:41 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg >:)>:)
zijn nog een paar produktieprobleempjes mee.. het water droogt altijd op voor ze verscheept kunnen wordenOp vrijdag 27 april 2001 23:44 schreef Pacific_Ocean het volgende:
ROFLMAO.......pervers mannetje ben je poohbeerOp zaterdag 28 april 2001 16:07 schreef poohbeer het volgende:
[..]
zijn nog een paar produktieprobleempjes mee.. het water droogt altijd op voor ze verscheept kunnen worden
He, wat naar, dat alles hangt of staat met zijn besluit he.Op zaterdag 28 april 2001 15:50 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Modjeesss en Aaadjess? Helaas, het gaat niet door.. mag niet van DiSiLLUSiOn :+:P
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
vacuumverpakkenOp zaterdag 28 april 2001 16:07 schreef poohbeer het volgende:
[..]
zijn nog een paar produktieprobleempjes mee.. het water droogt altijd op voor ze verscheept kunnen worden
en ik wil nog steeds spaghettibandjestruitjes!
\o/
Verwijderd
Hmmm jah!Op zaterdag 28 april 2001 21:09 schreef Arshia het volgende:
[..]
en ik wil nog steeds spaghettibandjestruitjes!
En van die strakke t-shirtjes die een klein stukje mouw hebben die nog eindigt bovenop je schouder..
klein logootje in hoekjeOp zaterdag 28 april 2001 21:14 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Hmmm jah!![]()
En van die strakke t-shirtjes die een klein stukje mouw hebben die nog eindigt bovenop je schouder..Met voorop een leuk logo
en dan wel in kleine maatjes ook hoor, want meeste truitjes die zijn te lang voor mij
\o/
Verwijderd
Kleine maat wel ja.. een S-je.. voor mijOp zaterdag 28 april 2001 21:16 schreef Arshia het volgende:
[..]
klein logootje in hoekje
en dan wel in kleine maatjes ook hoor, want meeste truitjes die zijn te lang voor mij
S is vaak ook te groot... ik heb altijd XS en soms wel SOp zaterdag 28 april 2001 21:26 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Kleine maat wel ja.. een S-je.. voor mijZe moeten ze dan ook maar op verschillende lengtes maken.. want m''n buik moet niet te zien zijn vind ik :+:)
stukje buik is nie erg... als ie maar niet te lang is.
\o/
Verwijderd
Neeheejjj geen buik.. ik wil het aantrekken in Milaan en dan moet het toch wel netjes overkomenOp zaterdag 28 april 2001 21:30 schreef Arshia het volgende:
[..]
stukje buik is nie erg... als ie maar niet te lang is.
milaan is leukOp zaterdag 28 april 2001 21:38 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Neeheejjj geen buik.. ik wil het aantrekken in Milaan en dan moet het toch wel netjes overkomen
ben ik ook eens geweest.... kun je wel leuk winkelen
\o/
pacific ocean.. die grote plas water tussen amerika (het continent) en rusland, japan tot aan australiëOp zaterdag 28 april 2001 21:25 schreef Arshia het volgende:
[..]
i know i know.. maar ik verveel me ECHT wel vandaag
ik ben nie pacific oceanOp zaterdag 28 april 2001 22:14 schreef poohbeer het volgende:
[..]
pacific ocean.. die grote plas water tussen amerika (het continent) en rusland, japan tot aan australië
i know i know.. maar ik verveel me ECHT wel vandaag
wel goed kijken wie je quote he
maar khad geen zin om er een ooooooooooooooooow van te maken... ik ben lui vandaag heb al hele dag gewerkt....
#55 stressballen is dat een id?
\o/
Verwijderd
By the way, ik ben ook al de hele dag aan het rondhangen op T.net. Leuke besteding van het weekend!
jij niet, maar een paar berichten hierboven had ik het tegen jou en PO, jij reageerde metOp zaterdag 28 april 2001 22:20 schreef Arshia het volgende:
[..]
ik ben nie pacific ocean
wel goed kijken wie je quote he
maar khad geen zin om er een ooooooooooooooooow van te maken... ik ben lui vandaag heb al hele dag gewerkt....
lees maar eens effe opnieuw dan snap je''t wel.
ps: we gaan hier wel heel erg offtopic / onzinnig
da''s een PRACHTIG idee!Op zaterdag 28 april 2001 22:20 schreef Arshia het volgende:
tering.. ik neem er 5! (handig om de collega''s mee te bekogelen als t.net en got nog eens platliggen..
5 ballen is makkelijker om er 1''tje terug te vinden
Bier drinken met stijlOp zondag 29 april 2001 11:56 schreef Bulldog het volgende:
Ziet er wel kewl uit![]()
Op z''n minst jaOp zondag 29 april 2001 13:02 schreef Exirion het volgende:
[..]
Bier drinken met stijl
Verwijderd
L8-)LOp zondag 29 april 2001 18:57 schreef raptorix het volgende:
Misschien petjes met femme paarde staarten
Mijn slotje gebruiktOp zondag 29 april 2001 17:33 schreef Ronald het volgende:
Slotje.... Bij de marine hebben ze pas [afbeelding]lol
die hebben ze wel! kheb ze in italië gezien! maar waren wel felroze/gele petten met paardestaart...Op zondag 29 april 2001 18:57 schreef raptorix het volgende:
Misschien petjes met femme paarde staarten
\o/
Lekker goedkoop materiaal, dat kan nooit duur zijn!!!
Ik zeg: ga naar de eerste de beste bierfabrikant en vraag of ze er wat mee kunnen!!!!
Verwijderd
Die GoTopener is idd kewl.Op maandag 30 april 2001 01:30 schreef Blistimo het volgende:
Heeejjj, die flesopener is te maken...
Lekker goedkoop materiaal, dat kan nooit duur zijn!!!
Ik zeg: ga naar de eerste de beste bierfabrikant en vraag of ze er wat mee kunnen!!!!
En ook nog een strak topje voor mn vriendin
Alle proemn in n drek
Hmm misschien nog bierglazen in GoT style? (ja ja je drinkt uit een flesje, maar als je moeder langs komt of zow.. of om cola in te doen...)...
En koffiemokken! Dan hebben we wel de belangrijkste levensbehoeften gehad denk ik zo
Misschien nog asbakken, bumperstickers, laptoptassen (
Exact expert nodig?
Een palm versie van t.net moet ook (maar da''s eigenlijk geen merchandizing...).
Kleding voor tweakersters is ook leuk.. En dan een tweakers promotie team
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hallo, denk je nou echt dat ik in zo''n leip t-shirt ga lopen? Een beetje meid draagt toch wel iets charmants? (da''s dus GEEN t-shirt)........ T-shirts zijn voor het slapen gaan ofzo (als je 12 bentOp vrijdag 27 april 2001 23:44 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Verwijderd
Is een optie, alleen heb ik liever de flesopener danOp maandag 30 april 2001 18:12 schreef MrNowallIT het volgende:
val dood
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Op je foto van gisteren had je anders iets aan wat verdacht veel op een groen T-shirt leek!Op maandag 30 april 2001 18:14 schreef Ingrid het volgende:
[..]
hallo, denk je nou echt dat ik in zo''n leip t-shirt ga lopen? Een beetje meid draagt toch wel iets charmants? (da''s dus GEEN t-shirt)........ T-shirts zijn voor het slapen gaan ofzo (als je 12 bent)
Verwijderd
??Op maandag 30 april 2001 18:33 schreef Exirion het volgende:
[..]
Op je foto van gisteren had je anders iets aan wat verdacht veel op een groen T-shirt leek!
Op maandag 30 april 2001 18:38 schreef Walhalla het volgende:
??

da''s in ieder geval een T-shirt.. of''t groen is, is vatbaar voor discussie
Verwijderd
Maar liever zwart ipv groen en dan voorop een opdruk van GoT-logo. Het liefst een klein beetje strakker.
gek, liefst geen!Op maandag 30 april 2001 18:48 schreef Walhalla het volgende:
Nu snap ik het. Gisteren blijkbaar niet goed opgelet.
Maar liever zwart ipv groen en dan voorop een opdruk van GoT-logo. Het liefst een klein beetje strakker.
Het lijkt er vast alleen maar op.Op maandag 30 april 2001 18:33 schreef Exirion het volgende:
[..]
Op je foto van gisteren had je anders iets aan wat verdacht veel op een groen T-shirt leek!
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Normaal draag ik blousjes en mooie truitjes en zeker geen vale spijkerbroeken
T-shirts vind ik echt niets. en dit is meer een truitje dan t-shirt hoor
tss, gaat ze''t nog ontkennen ookOp maandag 30 april 2001 19:04 schreef Ingrid het volgende:
zoals ik al zei: ik vond die kleding op die foto ABSOLUUT niets! en is een foto van introductiekamp.
nou snap''k die ''vaal'' van gister btw.. bleek/afgegaan bedoel je daarmee.. heb je wel gelijk dan. Past niet
Neem ik er 20! Handig op me werkOp zaterdag 28 april 2001 22:36 schreef poohbeer het volgende:
[..]
da''s een PRACHTIG idee!
tering.. ik neem er 5! (handig om de collega''s mee te bekogelen als t.net en got nog eens platliggen..
5 ballen is makkelijker om er 1''tje terug te vinden
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Tuurlijk, dat wil ik ook het liefst.Op maandag 30 april 2001 18:49 schreef poohbeer het volgende:
[..]
gek, liefst geen!
Maar ja, om die vrouwen mee te krijgen, moet je langzaam aan beginnen. Eerst gewoon een strak t-shirtje.
dan kan ik die onder m''n board "posten":+
Je hoeft ze niet te nemen.Op maandag 30 april 2001 19:04 schreef Ingrid het volgende:
zoals ik al zei: ik vond die kleding op die foto ABSOLUUT niets! en is een foto van introductiekamp.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
• tabkraan-stickers
• unieke bierglazen met logo (max. 25 produceren)
• baseballcaps
• theelepeltjes (photosjopper?)
• muismat (duh?)
• blocnote/colleblok (de Tweaker zal toch ook aantekeningen moeten maken?