Toon posts:

[BC3] Topic zonder reden gesloten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste adjes, ik vind het uiterst onbeleefd en onbeschoft dat mijn topic zomaar ZONDER REDEN geloten is (door Tom waarschijnlijk). ik ben een newbie en was dus alleen benieuwd waar de tweakers op vakantie gingen en met welke redenen(misschien hadden ze wel goeie tips voor mij). na 20 replies is het zomaar gesloten.

[topic=169077]

Dus ik ben echt benieuwd waarom dat zomaar werd gedaan en heb daarna nog een topic gestart (daar had ik trouwens ook een tip gekregen dat ik dat in LA moest plaatsen) en wat kreeg ik voor antwoord van de administrator TOM: KUT OP MAN! :(

[topic=169394]

WAAROM BEHANDELT HIJ MIJ MET ZO WEINIG RESPECT? IS HET NORMAAL OFZO DAT NEWBIES ZO WORDEN BEHANDELD? OF WIL DIE TOM OP MIJ AFREAGEREN OMDAT HIJ LAATST PROBLEMEN HAD MET EEN ANDERE ADJE (HELPDESK).

Graag wil ik van de aardigere en normalere adjes graag antwoord. ik heb toch niks fouts gedaan :'(
en als ik een fout heb gedaan dan is dit toch niet de juiste manier dat dat zo wordt opgelost?

alvast bedankt,

een newbie die treurt dat er zulke adjes bestaan

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op vrijdag 27 april 2001 16:38 schreef Volley het volgende:
OF WIL DIE TOM OP MIJ AFREAGEREN OMDAT HIJ LAATST PROBLEMEN HAD MET EEN ANDERE ADJE (HELPDESK).
Dat was in scene gezet..
Verder kan ik me best voorstellen dat het gesloten is, het is een best wel afgezaagd onderwerp en veel nuttigs kwam er ook niet uit.. Zal dus wel een te hoog kroeg gehalte hebben.. :)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op vrijdag 27 april 2001 16:38 schreef Volley het volgende:
[..]
WAAROM BEHANDELT HIJ MIJ MET ZO WEINIG RESPECT? IS HET NORMAAL OFZO DAT NEWBIES ZO WORDEN BEHANDELD? OF WIL DIE TOM OP MIJ AFREAGEREN OMDAT HIJ LAATST PROBLEMEN HAD MET EEN ANDERE ADJE (HELPDESK).
[..]
Was gespeeld om flamewars belachelijk te maken ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Er staan 3 (of zelfs 4?) topics over ''Waarheen op vakantie'', je moet niet bezig blijven om nieuwe te openen. Als wij de ene dichtgooien is het niet de bedoeling dat je vrolijk een nieuwe gaat openen.

Verder had je deze even moeten lezen:
[topic=152526]
(maarja die had je vast niet gezien :()

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo afgezaagd? heb je wel es bij stuffis generalis gekeken. sorry maar eerlijk gezegd zijn er daar veel afgezaagdere topics.

ook al was het een heel dom topic (wat mijns inziens het nog steeds niet is) vind ik dat hij niet het recht heeft dat hij me zo behandeld of wel???

wees aub eerlijk en heb het lef om tegen adjes te reageren

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op vrijdag 27 april 2001 16:43 schreef Tom het volgende:
Er staan 3 (of zelfs 4?) topics over ''Waarheen op vakantie'', je moet niet bezig blijven om nieuwe te openen. Als wij de ene dichtgooien is het niet de bedoeling dat je vrolijk een nieuwe gaat openen.
[..]
Hij opende toch ook geen nieuwe:? Hij wilde alleen weten waarom ie dicht ging, wat hij eigenlijk gelijk in LA had moeten doen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Topicstarter
sorry maar je moet niet liegen maar toen ik het eerste topic had geplaatst had ik geen andere topics over zon onderwerp gezien.

en ook al waren er meerder topics, waarom zet je er dan geen link erbij?

IPV DAT JE EEN KORTE ANTWOORD GEEFT: KUT OP MAN!! :(

Verwijderd

Topicstarter
bedankt yakuza!!

PS Tom sluit dit topic aub niet. want daar zie ik je echt voor aan. en zijn er geen andere adjes die commentaar hebben?

• Snuffel
  • Laatst online: 14-02 14:06

Snuffel

Vroem!

Zeker nooit de FAQ gelezen?
Zeker nooit de search gebruikt?

Zeker nooit geleerd dat je niet mag schreeuwen?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 27 april 2001 16:48 schreef Volley het volgende:
sorry maar je moet niet liegen maar toen ik het eerste topic had geplaatst had ik geen andere topics over zon onderwerp gezien.

en ook al waren er meerder topics, waarom zet je er dan geen link erbij?

IPV DAT JE EEN KORTE ANTWOORD GEEFT: KUT OP MAN!! :(
Ik moet een link erbij gaan zoeken omdat jij te lui bent even naar onder te scrollen.

Verwijderd

Topicstarter
MISSCHIEN BEN JIJ WEL TE LUI OM EEN NORMAAL ANTWOORD TE GEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!

FF SERIEUS DENK JE NOG STEEDS ECHT DAT JIJ GELIJK HEBT???

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 27 april 2001 16:51 schreef Volley het volgende:
MISSCHIEN BEN JIJ WEL TE LUI OM EEN NORMAAL ANTWOORD TE GEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!

FF SERIEUS DENK JE NOG STEEDS ECHT DAT JIJ GELIJK HEBT???
Succes met je ban.

• Snuffel
  • Laatst online: 14-02 14:06

Snuffel

Vroem!

Tom,

wil je zo vriendelijk zijn hier een slotje op te zetten en ook een waarschuwing uit te delen?

Ik wordt een beetje moe van dat mens...
Dat geschreeuw hier is redelijk ongepast.
Ben niet blind cq. doof...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:45

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij kan dit ook anders. :*
Pagina: 1