[BC3] Floris, ben je er nog?

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Ik heb je een poosje geleden al een mailtje gestuurd met de tweede(!) versie van mijn t.net werkstuk, inmiddels is ook de derde de deur uit.

Nou ja, als je veel post krijgt, spit het dan even door naar mijn mail, het is een vrij forse van een meg of 4-5.

Ik heb nog geen account gekregen op de artemis ftp, dus ik stuur alles maar met de post. Als mijn mail te groot is om geaccepteerd te worden, stuur me dan even een mailtje en probeer gelijk een ftp account voor mij te regelen. Rick en Kees heb ik allebei al eens gemaild over of ik een account kon krijgen en ze hebben niet gereplied, dus ik ga er van uit dat ik daar dus ook niks speciaals kan.

Ik wil de definitieve versie van het stuk af hebben in de eerste week na de meivakantie. Daarna krijg ik grote problemen in verband met tentamens dus er komt een klein beetje spoed om de hoek kijken.

ieeeepppppp :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb je mailtje gehad, beetje slordige timing, maar ik kan het niet helemaal doorlezen op het moment. Wel vluchtig (ik ga over een paar uurtjes op vakantie en er is nog heel veel te doen).

Ik neem aan dat Daniel ook een CCtje heeft gehad? Anders zou ik je aanraden dat alsnog even te doen. Verder zal Kees wel een ftp-accountje voor je kunnen aanmaken, maar ik weet niet hoe en wat precies. Euhm... Sjah ik zou zeggen bel me anders even, als het goed is heb je mijn nummer, dan kunnen we even duidelijk wat dingen doorspreken en er vaart in houden. :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
mogen wij weten waarover dit gaat?
pooh is nieuwsgierig :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op vrijdag 27 april 2001 13:02 schreef poohbeer het volgende:
mogen wij weten waarover dit gaat?
pooh is nieuwsgierig :)
Gewoon een reviewtje...niks bijzonders :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

ICQ / Mail / telefoon