De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Geef maar specs, info etc.
OS,
Browser
etc. etc.
Koekjestrommel leeg, ook de verborgen koekjestrommel?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Reboot inderdaad...
Maar toch beetje vaag, khad het alleen hier...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Hard met je hoofd tegen het beeldscherm rammen, word alles zwartOp vrijdag 27 april 2001 00:03 schreef jelmervos het volgende:
Ik vond hem veel mooier met dat zwart, hoe heb je dat gedaan?
Verwijderd
Of roodOp vrijdag 27 april 2001 00:03 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Hard met je hoofd tegen het beeldscherm rammen, word alles zwart
Zo kwam ik ook aan dat screenshot, zijn ook verschillende kleuren, heeft met de kracht waarmee je ramt en de sterkte van je monitor te makenOp vrijdag 27 april 2001 00:04 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Of rood
Hee dat heb ik niet !Op vrijdag 27 april 2001 00:11 schreef jelmervos het volgende:
pfff, het draait allemaal! :r:r
Heb jij een getweakte monitor ?!
Verwijderd
zat jij niet pas te zijken op mij omdat ik 2 posts onder elkaar deed?Op vrijdag 27 april 2001 00:12 schreef jelmervos het volgende:
Ik denk dat ik ff moet gaan liggen....
....
..
Yep, maar 2 = niet 3 :P:POp vrijdag 27 april 2001 00:14 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
zat jij niet pas te zijken op mij omdat ik 2 posts onder elkaar deed?